eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Andrychów: Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów
Numer ogłoszenia: 275808 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122643 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) remonty dróg o nawierzchni kamiennej oraz poboczy na terenie Gminy Andrychów, a w tym:- naprawę nawierzchni tłuczniowej,- ścinanie i uzupełnianie poboczy materiałem kamiennym lub korą asfaltową, b/ przekładkę chodników gminnych na terenie Gminy Andrychów, a w tym: - przełożenie nawierzchni chodnika z płytek betonowych lub kostki brukowej betonowej, c/ pracę sprzętu na potrzeby Gminy Andrychów, a w tym: - koparko-ładowarka o minimalnej pojemności łyżki 1,2 m3 - samochód samowyładowczy 6-12t, - walec drogowy wibracyjny o masie min. 4t, - równiarka, d/ wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie oraz zabezpieczenie terenu objętego zakresem prac, na czas ich wykonania, - demontaż tymczasowego oznakowania, po zakończeniu robót, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu robót, - wykonanie ewentualnych robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu. Przyjęte w przedmiarze robót ilości są szacunkowe, obrazują możliwą wielkość i zakres przedmiotu zamówienia. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych. Zakres robót, o którym mowa w dziale III lit. a i b będzie w całości realizowany z materiałów własnych oraz przy użyciu sprzętu Wykonawcy. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w:1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ 2) przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca realizował będzie roboty określone w § 1 niniejszej umowy na podstawie wystawianych przez Zamawiającego zleceń cząstkowych, z określeniem w nich zakresu, miejsca i terminu wykonania robót. 2.Wykonawca potwierdzając na kopii zlecenia cząstkowego jego odbiór przyjmuje określone w nim prace na warunkach ustalonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 3.Strony dopuszczają możliwość udzielania zleceń cząstkowych w formie faksu, których potwierdzenie odbioru jest równoznaczne z przyjęciem zleceń do realizacji. 4.Termin przystąpienia do wykonania zgłoszeń interwencyjnych nie może przekroczyć 2 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego, w okresie całodobowym we wszystkie dni kalendarzowe. 5.Prace interwencyjne mają polegać na zabezpieczeniu terenu tak, aby umożliwić bezpieczną komunikację. 6.Termin rozpoczęcia robót nie mających charakteru interwencyjnego nie może przekroczyć 2 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. 7.Terminy ustalone w zleceniu cząstkowym ulegają przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, działania sił wyższych (klęski żywiołowe i inne) mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania prac, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac, fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w protokole konieczności i musi być potwierdzony przez Zamawiającego. 8.Termin zakończenia dla zlecenia cząstkowego będzie każdorazowo określany w zleceniu cząstkowym. 9.Ewidencja godzin pracy sprzętu, o którym mowa w §1 ust 2 lit. c, będzie sporządzana w formie raportów dziennych lub kart drogowych, które będą przedstawione Zamawiającemu celem akceptacji. 10. Raport dzienny lub karta drogowa będą zawierały:miejsce wykonywania prac, rodzaj użytego sprzętu, ilość godzin pracy poszczególnego sprzętu, potwierdzenie wykonanych prac przez sołtysa, w przypadku robót wykonywanych na drogach gminnych na terenie danego sołectwa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA DROG-BIT KONRAD ODRZYWOŁEK, ul. Klonowa 14, 32-067 Tenczynek, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156846,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 112560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.