eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup i dostawamleka i przetworów mlecznych, mieszanek mlecznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Kielce: Zakup i dostawa: mleka i przetworów mlecznych, mieszanek mlecznych
Numer ogłoszenia: 275724 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97923 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: mleka i przetworów mlecznych, mieszanek mlecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: mleka i przetworów mlecznych, mieszanek mlecznych, wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety od nr1 do nr2 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pakiet nr1-Mleko i przetwory mleczne Pakiet nr2- Mieszanki mleczne Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV ( 15500000-3-produkty mleczarskie, 15880000-0-specjalne produkty odżywcze).Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie całych pakietów, wszystkich pozycji w nim umieszczonych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Pakiet nr1 Dostawa towaru własnym transportem i rozładunek do magazynu Zamawiającego. Towar będący przedmiotem zamówienia zamawiający będzie zamawiał sukcesywnie w miarę rzeczywistych potrzeb. Dostawy realizowane będą w miarę składanych zamówień w dniu złożenia zamówienia lub najpóźniej następnego dnia w ustalonych godzinach. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faksem. Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia kupowanych produktów, w dniu ich odbioru wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego wyrobu. Dostawa towaru w I gatunku. Konieczność oznakowania produktów etykietą producenta. Wykonawca posiada : decyzję o dopuszczeniu zakładu do produkcji i handlu, spełnia wymogi sanitarne dotyczące środków transportu żywności, przedmiot zamówienia posiada atesty i dopuszczenia, aktualne badania produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Pakiet nr2 Dostawy realizowane będą w terminie 2 dni. Zamówienia będą składane telefonicznie lub faksem. Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia kupowanych produktów, w dniu ich odbioru wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego wyrobu. Dostawa towaru własnym transportem i rozładunek do magazynu Zamawiającego. Dostawa towaru w I gatunku. Każdy z produktów musi posiadać datę produkcji, termin przydatności do spożycia, umieszczoną etykietę producenta z datą przydatności do spożycia. Wykonawca posiada: decyzję o dopuszczeniu zakładu do produkcji i handlu, spełnia wymogi sanitarne dotyczące środków transportu żywności, przedmiot zamówienia posiada atesty i dopuszczenia, aktualne badania produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia posiada Świadectwo rejestracji, decyzję o dopuszczeniu do obrotu, pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. Oferta powinna być opisana w tabeli według wzoru w załączniku nr1-Pakiet nr1; Pakiet nr2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.88.00.00 - Specjalne produkty odżywcze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26845.18 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Mieszanki mleczne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Spółka z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 26845.18
  • Oferta z najniższą ceną: 26845.18 oferta z najwyższą ceną: 33480.68
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.