eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Obsługa przeprawy promowej na rzece Wisła w ciągu drogi wojewódzkiej nr 973 Busko Zdrój - Tarnów miedzy miejscowościami Nowy Korczyn - Borusowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Tarnów: Obsługa przeprawy promowej na rzece Wisła w ciągu drogi wojewódzkiej nr 973 Busko Zdrój - Tarnów miedzy miejscowościami Nowy Korczyn - Borusowa
Numer ogłoszenia: 27551 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17559 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6211754, faks 014 6211754.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa przeprawy promowej na rzece Wisła w ciągu drogi wojewódzkiej nr 973 Busko Zdrój - Tarnów miedzy miejscowościami Nowy Korczyn - Borusowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa przeprawy promowej na rzece Wisła w ciągu drogi wojewódzkiej nr 973 Busko Zdrój - Tarnów między miejscowościami Nowy Korczyn - Borusowa polegająca na : 1) Przewóz między-brzegowy promem górnolinowym bez napędu własnego pojazdów, zwierząt i osób zgodnie z wymaganiami i obowiązkami wynikającymi z przepisów ustawowych i administracyjnych oraz warunków ustalonych przez Urząd Żeglugi Śródlądowej w godzinach ustalonych w harmonogramie, (zał. nr 1) . Przewóz przeprawą promową obsługiwany przez dwie osoby przy czym jedna z nich musi posiadać patent żeglarski przewoźnika promowego. 2) Utrzymanie w należytym stanie technicznym promu i łodzi towarzyszącej poprzez wykonywanie drobnych napraw i robót konserwacyjnych materiałem Wykonawcy . W szczególności: naprawy bieżące pokładu drewnianego promu i łodzi towarzyszącej wraz z wymianą desek, belek (krawędziaków) ograniczających skrajnię pokładu drewnianego materiałem i sprzętem Wykonawcy na powierzchni nie przekraczającej 10% powierzchni całkowitej pływaka. smarowanie liny głównej smarem grafitowym 3) wykonywanie niezbędnych robót remontowych elementów przeprawy a w szczególności : - wymiana łańcuchów cumowniczych (12 szt. - min. 3 razy w czasie trwania umowy) - wymiana lin wodzących (2 szt. - min. 10 razy w czasie trwania umowy) - wymiana profili stalowych (płozy) pomostów wjazdowych (18 szt. - min. 3 razy w czasie trwania umowy) - wymiana tarcz sprzęgieł wciągarek (min. 3 razy w czasie trwania umowy) - wymiana lin do żurawików i przeciwwag pomostów wjazdowych (min. 10 razy w czasie trwania umowy) - wymiana gum zjazdowych ( min. 3 razy w czasie trwania umowy) - remont wciągarek ( min. 3 razy w czasie trwania umowy ) - wymiana zbloczy lin wodzących (min.1 raz w czasie trwania umowy) 4) Utrzymanie w należytym stanie budynku zaplecza technicznego. 5) Zabezpieczenie promu i łodzi towarzyszącej przed uszkodzeniem w czasie spływu wielkich wód, powodzi oraz spływu kry i lodu sprzętem i materiałem Wykonawcy, 6) Dokonywanie zmian na znakach informacyjnych o wstrzymaniu i ponownym uruchomieniu przeprawy promowej. 7) Zabezpieczenie promu podczas postoju poza godzinami kursowania promu zgodnie z przepisami ustawy o żegludze śródlądowej, 8) Przekazywanie do RDW Tarnów informacji o wstrzymaniu i ponownym uruchomieniu przeprawy promowej 9) Utrzymywanie czystości : na promie i łodzi sprzętem i materiałami Wykonawcy, na terenie przyległym w granicach zapór zabezpieczających wjazd na prom (zbieranie śmieci wraz z wywozem) regularne wykaszanie traw, chwastów i krzewów od brzegu rzeki do zapór zabezpieczających wjazd na prom - obustronnie z wywozem pozostałości ścinki na składowisko Wykonawcy. Sprzęt, transport i materiały zapewnia Wykonawca. 10). Likwidację śliskości w okresie zimowym na dojazdach do promu (od barier zabezpieczających do wjazdu na prom) włącznie z promem. Sprzęt, transport i materiał do uszorstnienia i likwidacji skutków zimy zapewnia Wykonawca, 11) Codzienne zamknięcie dojazdów przeprawy poprzez zamknięcie barierek. 12) Zabezpieczenie dojazdów do promu awaryjnymi zaporami drogowymi U-20a ze znakiem B-1 w przypadku gdy stałe bariery nie spełniają swojego zadania tj. przy wysokim stanie wód, na czas awarii lub kradzieży itp. - komplet znaków dostarcza Zamawiający. 13) Wykonanie na promie obowiązkowych oznaczeń jednostki zgodnie z dokumentami przewozowymi tj. nr ewidencyjnych prs i żeglugowych oraz nr świadectwa pomiarowego materiałem i sprzętem Wykonawcy. 14) Prowadzenie dziennika kursowania promu opieczętowanego i dostarczonego przez Zamawiającego, 15) Utrzymywanie w należytym stanie sygnalizatorów ostrzegawczych przy wjazdach na prom. 16) Prowadzenie sprzedaży biletów za przewóz pojazdów, osób i zwierząt wraz z obsługą kasy fiskalnej. Zakup i naprawy kasy fiskalnej realizuje Zamawiający z wyjątkiem uszkodzeń powstałych z winy wykonawcy. Wpływy ze sprzedaży biletów Zleceniodawca będzie wpłacał na konto środków specjalnych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Krakowie (nr konta zostanie podany w oddzielnym piśmie)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Włodarski Leszek F.T.U.H ALLECH, ul. Mickiewicza 2a, 32-566 Alwernia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 824398,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 659403,00

  • Oferta z najniższą ceną: 659403,00 / Oferta z najwyższą ceną: 899100,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.