Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Białowieża: Dostawa urządzeń wraz z montażem w terenie do monitorowania natężania ruchu na drogach leśnych
Numer ogłoszenia: 275258 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy , ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, tel. 85 682 97 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpn.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wraz z montażem w terenie do monitorowania natężania ruchu na drogach leśnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do monitorowania natężania ruchu na drogach leśnych: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną i/lub większą liczbę części zamówienia. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg następującego podziału: I cześć: Dostawa i montaż rejestratorów wraz z czujnikami i niezbędnymi akcesoriami do liczenia pieszych, rowerzystów, i samochodów wg następującego opisu: a) Dostawa i montaż 4 automatycznych rejestratorów wraz z czujnikami - czujnik działający na zasadzie różnicy temperatur do zliczania pieszych o zasięgu co najmniej 3 m, oraz pętli indukcyjnych do zliczania rowerzystów o łącznym zasięgu co najmniej 3 m, do całodobowego monitoringu pieszo-rowerowego ruchu turystycznego w obu kierunkach, do instalacji w 4 punktach na drogach, z automatycznym przesyłem danych przez okres co najmniej 2 lat. b) Dostawa i montaż 4 automatycznych rejestratorów wraz z czujnikami - czujnik działający na zasadzie pętli indukcyjnych do zliczania samochodów o łącznym zasięgu co najmniej 4 m, do całodobowego monitoringu ruchu samochodowego w obu kierunkach, do instalacji w punktach na drogach, z automatycznym przesyłem danych przez okres co najmniej 2 lat. c) Dostawa pozostałych elementów niezbędnych do prawidłowego działania systemu- studzienek montażowych, kabli wraz z żelowym zabezpieczeniem łączeń, aplikacji do sczytywania i obróbki danych. d) Montaż urządzeń we wskazanych przez Białowieski Park Narodowy punktach w terenie, e)Przeszkolenie wskazanych przez BPN pracowników w zakresie obsługi zaproponowanego sytemu obejmujący: sczytywanie danych, przenoszenie i obróbka na komputerze zgromadzonych przez rejestrator danych. f) System powinien spełniać następujące wymagania: - rejestrator powinien pokazywać dane z podziałem na pieszych, rowerzystów, samochody interwale godzinnym, - liczenie i rejestrowanie danych dla ruchu pieszego, rowerowego, samochodowego w obu kierunkach, - możliwość niewidocznej zabudowy wszystkich elementów urządzenia, - w przypadku czujnika w postaci pętli indukcyjnej musi on posiadać możliwość zabudowy w tak w podłożu asfaltowym, betonowym jak i w gruncie, - system musi spełniać warunek wodoodporności na poziomie co najmniej IP68, elementy te również muszą być mrozoodporne oraz nie wrażliwe na inne czynniki zewnętrzne, - system musi posiadać własne zasilanie w postaci baterii lub akumulatorów o żywotności co najmniej 2 lat - system musi posiadać aplikację umożliwiającą odczyt danych poprzez port Bluetooth i aplikację online do analizy danych na komputerze, - system powinien posiadać możliwość łatwego demontażu i zmiany miejsca instalacji, Część II: Dostawa aparatów cyfrowych z czujnikiem ruchu - fotopułapek, wraz z akcesoriami wg następującego opisu: 1. Dostawa 10 szt. aparatów cyfrowych z wbudowanym czujnikiem ruchu z opcją przesyłu zrobionych zdjęć w układzie SMS (powiadamianie), MMS, MAIL. Minimalna rozdzielczość obrazu 10 MP w opcji kolor, z możliwością wykonywania zdjęć i filmów zarówno w dzień i w nocy - rozdzielczość filmu co najmniej 640x480 pikseli. Minimalny zakres pracy aparatu w trybie nocnym 15 m, na zasadzie podczerwieni. Minimalny kąt widzenia obiektywu 50 stopni. Instrukcja w języku polskim. 2. Aparat zabudowany w specjalnej maskującej obudowie, obudowa musi być odporna na czynniki atmosferyczne i umożliwiać prace aparatu w temperaturach ujemnych (-20) i dodatnich (+40). Wymagane zabezpieczenie aparatu przy pomocy linki bezpieczeństwa - linka z zamkiem o grubości 8 mm i długości co najmniej 1 m w komplecie. 3. Wyposażenie dodatkowe w postaci: karty pamięci 16 GB - 20 szt., 20 kompletów akumulatorów stosowanych w urządzeniu, 2 ładowarki do akumulatorów stosowanych w urządzeniu. 4. Aparaty muszą być wyposażone w kartę umożliwiającą przesył zrobionych zdjęć zgodnie z opisem funkcji w Pt. 1, operator Plus GSM, z możliwością wysłania co najmniej 500 powiadomień. B. Warunki dotyczące realizacji zamówienia a) nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia b) forma zapłaty-przelew na konto Dostawcy w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu c) odbiór urządzeń i montaż w terenie nastąpi na terenie BPN d) Dostawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na urządzenia wraz z akcesoriami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie ustanawia wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, iż dostawca akceptuje treść umowy- zał. nr 4
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpn.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białowieski Park Narodowy
Park Pałacowy 11
17-230 Białowieża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Białowieskiego Parku Narodowego pok. nr 1 Park Pałacowy 11 17-230 Białowieża.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.