eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  StarachowicachPrzedszkole Miejskie nr 7 ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Starachowice: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7 ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21
Numer ogłoszenia: 275176 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118127 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7 ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w  Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7 ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10 ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21. Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 projekt  pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach, złożony do Osi priorytetowej 4. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej do Działania 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych. Okres rękojmi za wady każdego z obiektów wynosi pięć lat licząc od dnia odbioru końcowego obiektu. Główny zakres rzeczowy nadzorowanych robót w poszczególnych obiektach: Przedszkole Miejskie nr 7 Kubatura - 2.639 m3 - Budowa instalacji kolektorów słonecznych w budynku i niezbędnych urządzeń dla potrzeb wytwarzania c.w.u. w obiekcie. - Docieplenie ścian i stropodachu z częściową wymianą okien i drzwi w budynku. - Remont instalacji c.o. w budynku. - Przebudowa tarasu przy budynku, budowa pochylni dla niepełnosprawnych i daszków nad wejściami. Szkoła Podstawowa nr 10 Kubatura - 18.063,54 m3 - Budowa instalacji kolektorów słonecznych, niezbędnych urządzeń dla potrzeb wytwarzania c.w.u. w obiekcie wraz z instalacją c.w.u. - Docieplenie ścian i stropodachu budynku z wymianą drzwi. - Remont instalacji c.o. w budynku. Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11 Kubatura - 22.342,64 m3 - Budowa instalacji kolektorów słonecznych, niezbędnych urządzeń dla potrzeb wytwarzania c.w.u. w obiekcie wraz z instalacją c.w.u. - Docieplenie ścian i stropodachu budynku z wymianą drzwi. - Remont instalacji c.o. w budynku. Starachowickie Centrum Kultury Kubatura - 14.415,51 m 3 - Docieplenie ścian i stropodachu z wymianą okien i drzwi oraz zamurowaniem części otworów okiennych, - Roboty towarzyszące dociepleniu (daszki, uchwyty mocujące: reklamy, panele telebim, itp.) Zakres i obowiązki Wykonawcy - Inspektora nadzoru: a) pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z p.zm.) b) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania Wykonawcy robót placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, c) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru wykonania robót, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej, d) na etapie realizacji zgłaszanie Zamawiającemu oraz projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do projektu budowlanego i dokonywanie z nimi stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, e) bieżąca kontrola oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót - wynagrodzenie Wykonawcy robót jest wynagrodzeniem kosztorysowym, uczestniczenie wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru, f) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych, g) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę robót gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu rękojmi ustalonego w umowie z Wykonawcą robót. Inspektor nadzoru będzie także uczestniczył w przeglądach gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, h) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji, w tym kontrola realizacji budżetu inwestycji, i) przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych OT, j) organizowanie i prowadzenie cyklicznych narad koordynacyjnych robót budowlanych, k) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, l) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, m) prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m. in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów, takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów itp. n) uczestniczenie w uzgadnianiu harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji, o) systematyczne i bieżące monitorowanie przebiegu realizacji procesu inwestycyjnego oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach i przeszkodach w terminowym realizowaniu poszczególnych zadań, p) obsługa okresu rękojmi, przygotowanie i udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego. Wymagania ogólne dotyczące realizacji i wyceny przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektowo-kosztorysową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącą zamówienia na realizację robót Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach: Przedszkole Miejskie nr 7, ul. Armii Krajowej 6a, Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Armii Krajowej 1, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11, ul. Leśna 2, Starachowickie Centrum Kultury, ul. Radomska 21. Ww. dokumenty znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.starachowice. 2. Zamawiający wymaga, żeby każdy z członków zespołu nadzoru inwestorskiego był dyspozycyjny - miał możliwość pobytu na placu budowy w każdym czasie w którym będą prowadzone roboty. 3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej w każdym z obiektów, w których będą wykonywane roboty objęte niniejszym zamówieniem. 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego musi być dostosowane w czasie do rzeczywistego czasu realizacji robót w obiektach. Osoby pełniące obowiązki wynikające z realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia muszą być dyspozycyjne w całym okresie realizacji robót. Zamawiający będzie wymagał codziennej obecności na placu budowy w/w osób w czasie prowadzenia robót będących przedmiotem nadzoru. Zamawiający będzie wymagał aby specjalista w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót systematycznie uczestniczył w ustalaniu ilości wykonanych robót, potwierdzając swoje czynności odpowiednimi wpisami w książkach obmiarów, prowadzonymi odrębnie dla każdego obiektu. 5. Płatności za pełnienie nadzoru inwestorskiego są powiązane z płatnościami za wykonanie robót. Przy ustalaniu ceny ofertowej Wykonawca winien brać pod uwagę, że płatności za czynności nadzoru nad robotami wykonanymi w 2013 r. w części obiektów będą realizowane w 2014 r. 6. Zamawiający wymaga aby osoby pełniące funkcję inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz specjalista w zakresie kosztorysowania, pomiarów i obmiarów robót posiadały stan zdrowia i predyspozycje do pracy na wysokości, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy, że ww. osoby posiadają ważne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na wysokościach. 7. W Starachowickim Centrum Kultury Wykonawca może realizować roboty bez ograniczeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikiem harmonogramu rzeczowo-finansowego. 8. W obiektach: Przedszkole Miejskie nr 7, Szkoła Podstawowa nr 10, Gimnazjum nr 3 i Szkoła Podstawowa nr 11, Wykonawca może realizować roboty bez ograniczeń, po uzgodnieniu z Zamawiającym i Użytkownikami harmonogramu rzeczowo-finansowego, jedynie w okresie ustawowo wolnym od zajęć szkolnych i przedszkolnych. Poza okresem ustawowo wolnym od zajęć szkolnych i przedszkolnych, Wykonawca może prowadzić jedynie roboty w miejscach i czasie określonych przez Użytkowników obiektów ( dyrektorów placówek). 9. Zamawiający będzie wymagał dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu wszelkich czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego, szczególną uwagę będzie jednak zwracał na czynności związane z rozliczaniem i fakturowaniem robót: sprawdzaniem pod względem merytorycznym i rachunkowym faktur i dokumentów rozliczeniowych sporządzonych przez Wykonawcę robót, uczestniczeniem wraz z przedstawicielem Wykonawcy robót w sporządzaniu książki obmiaru. Uwaga: Wykonawca w terminie 3 (trzech) dni od daty podpisania umowy przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów, potwierdzających posiadane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 projekt  pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Starachowicach, złożony do Osi priorytetowej 4. Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej do Działania 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek, ul. Wapiennikowa 19A, 25-112 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107317,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.