eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budry › Dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Budry na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Budry: Dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Budry na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 275124 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Budry , Al. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4278003, faks 087 4278017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.budry.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Budry na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na dowożeniu uczniów wraz z opieką i odwożeniu do punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania. Przewozy odbywać się będą według zestawienie ilości biletów miesięcznych z poszczególnych punktów zbiorczych dla uczniów uprawnionych do dowożenia do szkół z terenu Gminy Budry w roku szkolnym 2009/2010 stanowiących - Załącznik Nr 1a, 1b i 1c do SIWZ i zestawienia długości tras w kilometrach z poszczególnych punktów zbiorczych przy organizacji dowożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Budry w roku szkolnym 2009/2010 stanowiących załączniki Nr 1d, 1e, 1f do SIWZ 1.3.Pod pojęciem dowożenie rozumie się: dowożenie uczniów wraz z opieką z punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania i ich odwiezienie na podstawie imiennych biletów miesięcznych. 1.4. Pod pojęciem opieka rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci autobusem, która jest niezbędna przy tego rodzaju przewozach, 1.5. Opiekunem dowożonych dzieci musi być osoba pełnoletnia, zdrowa, posiadająca dobry wzrok, posiadająca przeszkolenie lub kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy przed medycznej i jest w stanie utrzymać dobry kontakt z dziećmi niezbędny do zachowania bezpieczeństwa w czasie przewozu 1.6. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i nie mogą być śliskie, szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci. 1.7. Dowożone dzieci mają być dowiezione do danej placówki nie wcześniej niż o godz. 7.00 1.8. Zestawienie ilości biletów miesięcznych z poszczególnych punktów zbiorczych dla uczniów uprawnionych do dowożenia do szkół z terenu Gminy Budry w roku szkolnym 2009/2010 (załącznik nr 1a, 1b, 1c) i zestawienia długości tras w kilometrach z poszczególnych punktów zbiorczych przy organizacji dowożenia dzieci do szkół z terenu Gminy Budry w roku szkolnym 2009/2010 (załączniki Nr 1d, 1e, 1f do SIWZ) według których będzie realizowane dowożenie. Dane zawarte w załącznikach mogą ulec niewielkim zmianom po organizacji nowego roku szkolnego i w trakcie trwania nauki w roku szkolnym 2009/2010. 1.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenie niewielkich zmian w przewozie dzieci, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy , powyższe zmiany zostaną skonsultowane z zamawiającym. 1.10. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. nr 125 ,poz.874 ze zm..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 1.5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, zgodnie z wymogami przepisów, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. nr 125, poz.874 z późn. zm. i ustawy Prawo o ruchu drogowym tzn.: a) wykażą osoby lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, z uprawnieniami do kierowania autobusami - prawo jazdy kat. D wraz ze świadectwem kwalifikacji kierowcy- kopie uprawnień. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów , zobowiązany jest do wypełnienia wykazu osób zdolnych do wykonania zadania (wzór 2.4.) i przedłożenia kopii uprawnień . 1.6. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie zrealizował minimum 1 zamówienie na usługi transportowe w zakresie przewozu osób o wartości brutto min. 100 tys. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli będzie poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, itd.); 1.7. wykażą, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym tzn. ; posiada co najmniej trzy sprawne autobusy do 43 miejsc i przedłożą kserokopie dowodów rejestracyjnych, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zobowiązany jest do wypełnienia wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zadania i przedłożenia kserokopii dowodów rejestracyjnych 1.8.wykażą, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tzn; wykażą, że posiadają ważną Koncesję lub Licencję na wykonywanie krajowego transportu osób, 1.9. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę min. 100 000 PLN; Uwaga: Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika (patrz punkt 17 (a - c) Rozdziału II Informacje ogólne), b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.4. i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, c) pozostałe wymogi zawarte w ust.1 za wyjątkiem wymogu zawartego w ust. 1 pkt 1.4. Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej, wg zasady spełnia/nie spełnia. 5. Wykonawca związany z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 , wymienione w załączniku nr 1 pkt 4 do siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu udokumentowania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w Rozdziale V, Wykonawcy wraz z ofertą przedłożą oświadczenia i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.budry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Budry Al. Wojska Polskiego 27; 11-606 Budry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Budry Al. Wojska Polskiego 27; 11-606 Budry, (w pokoju nr 4 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.