eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i instalacja zestawu do poboru mikro-próbek dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk Ośrodek Badawczy w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-27

Warszawa: Dostawa i instalacja zestawu do poboru mikro-próbek dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk Ośrodek Badawczy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 275044 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk , ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja zestawu do poboru mikro-próbek dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk Ośrodek Badawczy w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk Ośrodka Badawczego w Warszawie i instalacja nieużywanego uprzednio, nie regenerowanego uprzednio, fabrycznie nowego kompletnego zestawu do poboru mikro-próbek z przeznaczeniem do badań izotopowych. spełniającego następujące wymagania: 1. Zapewnienie możliwości poboru próbek o wysokiej rozdzielczości; 2. Kontrola procesu pobierania za pomocą binokularu; 3. Zapewnienie możliwości zaprogramowania i sterowania komputerowego profilu poboru mikro-próbek oraz archiwizowanie jego przebiegu wraz z miejscami poboru umożliwiając odtworzenie procesu poboru oraz interpolację pomiędzy miejscami poboru (w przypadku dodatkowego opróbowania); 4. Konieczne jest wyposażenie w kamerę umożliwiającą rejestrację procesu poboru próbek oraz obserwację obrazu na monitorze komputerowym; 5. Wymagana jest możliwość precyzyjnej kalibracji masowej pobieranych próbek zapewniająca powtarzalność uzyskiwanej masy próbki; 6. Wymagana jest wysoka precyzja oraz powtarzalność przesuwu stolika (z dokładnością około 1?) z próbką umożliwiająca odtworzenie przebiegu opróbowania; 7. Stolik ma umożliwiać pracę z dużymi próbkami (zakres przesuwu wzdłuż osi X, Y i Z minimum 50 mm). Wymagane wyposażenie systemu do poboru mikro-próbek: 1. Stolik na próbkę: - możliwość montowania dużych próbek o nieregularnym kształcie, - zakres przesuwu stolika wzdłuż osi X, Y i Z nie mniej niż 50 mm, - dokładność kontroli ruchu stolika około1?, - możliwość sterowania przesuwu stolika przez komputer, - możliwość niezależnego sterowania przesuwem stolika manualnie, - możliwość komputerowego sterowania głębokością wiercenia, 2. Binokular zapewniający powiększenie w zakresie nie mniejszym niż od 7x do 40x. 3. Kamera video umożliwiająca rejestrację przebiegu oraz kontrolę procesu poboru próbek w trakcie opróbowania na monitorze lub wyświetlaczu LCD. 4. Wiertarka: - o niskiej ekscentryczności, - o zmiennej szybkości obrotów w zakresie do co najmniej 30 tys. obrotów/min, - wyposażenie w zestaw wierteł diamentowych min. 3 różnych średnic (np.: 0,1mm, 0,2mm, 0,5mm lub zbliżone) z charakterystyką kształtu umożliwiającą kalibrację masy pobieranej próbki w zależności od głębokości wiercenia. 5. Jednostka sterująca / system archiwizacji: - komputer PC wyposażony w system operacyjny Windows oraz interfejs i oprogramowanie niezbędne do sterowania procesem poboru próbek oraz archiwizacji tras opróbowania i miejsc poboru mikro-próbek, - możliwość kontroli i korekcji parametrów wiercenia, - możliwość zapisu i eksportu profili opróbowania jako plików graficznych JPG i BMP. Okres udzielonej gwarancji - minimum 12 miesięcy Wymagania stawiane Wykonawcy: a) W ramach dostawy dostawca zobowiązany jest dostarczyć wszelkie dodatkowe elementy aparatury, nie wymienione w specyfikacji zamówienia, które są niezbędne do osiągnięcia funkcjonalności i parametrów pomiarowych wymaganych w zamówieniu. b) Wraz z ofertą dostawca przedłoży dokumenty lub wyniki prac analitycznych potwierdzających osiągnięcie parametrów pomiarowych wymaganych w specyfikacji. c) Przynajmniej 30 dni przed instalacją dostawca prześle wymagania instalacyjne urządzenia. d) W ramach dostawy dostawca zobowiązuje się dostarczyć aparaturę fabrycznie nową w miejsce instalacji na ul. Twardej 51/55 w Warszawie wraz z transportem wewnętrznym w obrębie budynku do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. e) Dostawca zobowiązuje się do pełnej instalacji i kalibracji dostarczonej aparatury, aż do uzyskania pełnej gotowości do pracy wszystkich elementów aparatury i spełnieniu wszystkich parametrów określonych w SIWZ. f) Pełną odpowiedzialność za aparaturę aż do momentu odbioru technicznego, potwierdzonego protokołem, ponosi dostawca. g) Obowiązkiem dostawcy jest przeprowadzenie szkolenia pracowników w zakresie obsługi, użytkowania oraz konserwacji urządzenia. h) Termin dostawy, instalacji urządzenia oraz przeszkolenia pracowników nie może przekroczyć 4 miesięcy od momentu udzielenia zamówienia. i) Odbiór zamówienia nastąpi po uzyskaniu przez zainstalowaną aparaturę pełnej funkcjonalności oraz osiągnięciu parametrów pomiarowych wymaganych w specyfikacji zamówienia i podanych w ofercie Wykonawcy na poziomie sprzętowym i programowym. j) Wykonawca wraz z urządzeniem dostarczy pełną instrukcję obsługi i konserwacji wraz z dokumentacją techniczną w zakresie pozwalającym na samodzielnie wykonywanie drobnych napraw, konserwacji, diagnostyki i przeglądu po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego, a nie naruszającym praw autorskich i tajemnicy handlowej producenta. k) Wykonawca dołączy do oferty formalną autoryzację wskazującą na podmiot realizujący serwis gwarancyjny i pogwarancyjny autoryzowany przez producenta oferowanego urządzenia. Czas reakcji serwisu nie może być dłuższy niż 48 godzin (od poniedziałku do piątku)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.1.1 SWIZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w systemie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie określone na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.1.1 SWIZ. Dodatkowo, w celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi przedstawić wykaz trzech dostaw o zakresie, charakterze i wartości podobnej do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (patrz. pkt. IV.1.2 SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w systemie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.1.1 SWIZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w systemie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.1.1 SWIZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w systemie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.1.1 SWIZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w systemie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełnia wszystkich warunków, zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą przedkłada dokumenty lub wyniki prac analitycznych potwierdzających osiągnięcie parametrów pomiarowych wymaganych w specyfikacji oraz charakterystykę wymaganych elementów zestawu wraz z opisem oferowanego oprogramowania. Zamawiający oczekuje także złożenia oryginalnych firmowych prospektów producentów sprzętu potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów technicznych. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji sprzętu lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. Uwaga! W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca załączy do oferty: 1) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu weryfikacji zasad reprezentacji. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z dokumentów przedstawionych w ofercie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone w imieniu wszystkich Wykonawców. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale lub w kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt.IV.1.4 SIWZ podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4) Wykonawca może złożyć dokumenty w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii za wyjątkiem dokumentów oświadczeń, formularza ofertowego, pisemnego zobowiązania podmiotów trzecich, które należy złożyć w oryginale. 5) Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) Ważność i forma dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226 poz. 1817).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, innych niż te które zostały przez Zamawiającego przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 i 2 nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego w związku ze zmianą nazwy, siedziby, zmianą formy prawnej itp.; 2) zmianę dotyczącą dostarczanego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie produkt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena ww. produktu nie będzie wyższa niż przyjęta w niniejszej umowie; wycofanie produktu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować; 3) zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować; 4) zmiany w wymaganych parametrach w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno - technologicznymi, wynikami prowadzonych badań i analiz oraz doświadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ing.pan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk ul. Twarda 51/55 00-818 Warszawa pok. 229.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk ul. Twarda 51/55 00-818 Warszawa pok. 229.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane z 7 Programu Ramowego UE -projekt ATLAB.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.