eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › remont elewacji i pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-13

POZYCJA 27499

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prudnik: remont elewacji i pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Prudnik, do kontaktów: Zenon Kowalczyk, ul. Kościuszki 3, pok. 102, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 40 66 200, fax 077 40 66 228, e-mail: um@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Prudnik, Wydział Organizacyjny, Referat, Administracyjno - Gospodarczy, Oswald Rychlikowski, ul. Kościuszki 3, pok. 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 40 66 210, fax 077 40 66 228, e-mail: rychlikowski@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Prudnik, Wydział Organizacyjny, Referat, Administracyjno - Gospodarczy, Oswald Rychlikowski, ul. Kościuszki 3, pok. 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 40 66 210, fax 077 40 66 228, e-mail: rychlikowski@prudnik.pl, www.prudnik.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont elewacji i pokrycia dachowego budynku Urzędu Miejskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Malowanie pokrycia dachowego oraz elewacji budynku po uprzednim odwodnieniu i osuszeniu ścian zewnętrznych, naprawie tynków i wymianie obróbek blacharskich. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Prudnik. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.12.21 - Malowanie dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.21 - Malowanie dachów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Malowanie pokrycia dachowego z blachy o pow. 740 m kw. Malowanie elewacji budynkuo pow. 1478 m kw. Odwodnienie i osuszenie scian zewnętrznych budynku na dł. 25,5 m. naprawa tynków o pow. 88 m kw. Wymiana obróbek blacharskich o pow. 127,5 m kw. Rynny do wymiany o dł. 87 m.b. Rury spustowe 54 m.b. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. Dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami ogólnobudowlanymi. Kierownik budowy wini posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. 2. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.07.2005, cena - 35,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2005, godzina 10:30, Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, pok. 116.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.