eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji ppoż. w Pawilonach szpitalnych Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-19

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji ppoż. w Pawilonach szpitalnych Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.
Numer ogłoszenia: 274883 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji ppoż. w Pawilonach szpitalnych Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji ppoż. w Pawilonach szpitalnych Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy Pakiety. Uwaga: Dodatkowe informacje, dokumenty, rzuty Pawilonów szpitalnych i techniczne opisy budynku , dostepne w siedzibie Zamawiającego. Zalecana jest przed złożeniem oferty wizja lokalna Pawilonów szpitalnych. Osoba upoważniona do kontaktów w/s przedmiotowej p. Kierownik Działu Eksploatacyjno- Technicznego -Maciej Bartczak tel. 607-656-216 Należy założyć , że projekt ma być przeznaczony do dalszej rozbudowy o drzwi odporności ogniowej i klapy oddymiające klatki schodowe w poszczególnych Pawilonach szpitalnych. Zakres prac obejmuje: Planowany zakres prac w zarysie ogólnym: Pakiet I: 1. Wykonanie projektu instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi oraz uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. 2. Wykonanie instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX,X Spec. Psych ZOZ w Łodzi Należy przewidzieć ,że poprowadzenie instalacji między budynkami należy wykonać w systemie podziemnym, zaś w Pawilonach / budynkach/ należy przewidzieć instalację poprowadzoną w systemie natynkowym w listwach. 3. Wykonanie centrali ppoż. wraz z podłączeniem do systemu automatycznego powiadamiania , dostosowana do podłączenia do monitoringu, 4. Wykonanie testów i pomiarów systemu -testy rezystancji, testy poprawności działania. Pakiet II : Wykonanie projektu zabezpieczenia ppoż w zakresie wydzielenia stref ppoż -drzwi odporności ogniowej oraz klapy oddymiające w istniejących klatkach schodowych- w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 Pakiet III : Wykonanie projektu dla zewnętrznej sieci hydrantowej w obrębie Pawilonów szpitalnych VII, VIII, IX, X, XI..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.12.20.00-6, 45.31.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu oceny spełniania tego warunku: zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty metodą spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi wykazać, iż wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwie usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia pod względem rodzajowym, ilościowym i wartościowym - o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda na Pakiet I , na Pakiety II i III - o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu oceny spełniania tego warunku: - potencjał techniczny: zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu oceny spełniania tego warunku: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi złożyć oświadczenie , że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu, posiadającymi odpowiednie i wymagane prawem uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opis sposobu oceny spełniania tego warunku: zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie , że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu, posiadającymi odpowiednie i wymagane prawem uprawnienia. 2.oświadczenie ,iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 siwz

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenia osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia o poosiadaniu przez nie wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 3 siwz. 2.oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oswiadczenie własne 3.oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oswiadczenie własne 4. Formularz ofertowy: załącznik nr 1 siwz- 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli polega on na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w formie oryginału. 6. Kosztorys ofertowy do Pakietu I - załącznik nr 9 do SIWZ , Załącznik 9a - do Pakietu II i Pakietu III

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte zostały w projekcie umowy - załączniki nr 7 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej W Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, bud. adm. B pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej W Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, bud. adm. A , II p. w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi oraz uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. 2. Wykonanie instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX,X Spec. Psych ZOZ w Łodzi Należy przewidzieć ,że poprowadzenie instalacji między budynkami należy wykonać w systemie podziemnym, zaś w Pawilonach - budynkach- należy przewidzieć instalację poprowadzoną w systemie natynkowym w listwach. 3. Wykonanie centrali ppoż. wraz z podłączeniem do systemu automatycznego powiadamiania , dostosowana do podłączenia do monitoringu, 4. Wykonanie testów i pomiarów systemu -testy rezystancji, testy poprawności działania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 45.31.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zabezpieczenia ppoż w zakresie wydzielenia stref ppoż- drzwi odporności ogniowej oraz klapy oddymiające w istniejących klatkach schodowych- w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu dla zewnętrznej sieci hydrantowej w obrębie Pawilonów szpitalnych VII, VIII, IX, X, XI..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.