Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-19
Łódź: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji ppoż. w Pawilonach szpitalnych Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.
Numer ogłoszenia: 274883 - 2011; data zamieszczenia: 19.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji ppoż. w Pawilonach szpitalnych Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji ppoż. w Pawilonach szpitalnych Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy Pakiety. Uwaga: Dodatkowe informacje, dokumenty, rzuty Pawilonów szpitalnych i techniczne opisy budynku , dostepne w siedzibie Zamawiającego. Zalecana jest przed złożeniem oferty wizja lokalna Pawilonów szpitalnych. Osoba upoważniona do kontaktów w/s przedmiotowej p. Kierownik Działu Eksploatacyjno- Technicznego -Maciej Bartczak tel. 607-656-216 Należy założyć , że projekt ma być przeznaczony do dalszej rozbudowy o drzwi odporności ogniowej i klapy oddymiające klatki schodowe w poszczególnych Pawilonach szpitalnych. Zakres prac obejmuje: Planowany zakres prac w zarysie ogólnym: Pakiet I: 1. Wykonanie projektu instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi oraz uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. 2. Wykonanie instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX,X Spec. Psych ZOZ w Łodzi Należy przewidzieć ,że poprowadzenie instalacji między budynkami należy wykonać w systemie podziemnym, zaś w Pawilonach / budynkach/ należy przewidzieć instalację poprowadzoną w systemie natynkowym w listwach. 3. Wykonanie centrali ppoż. wraz z podłączeniem do systemu automatycznego powiadamiania , dostosowana do podłączenia do monitoringu, 4. Wykonanie testów i pomiarów systemu -testy rezystancji, testy poprawności działania. Pakiet II : Wykonanie projektu zabezpieczenia ppoż w zakresie wydzielenia stref ppoż -drzwi odporności ogniowej oraz klapy oddymiające w istniejących klatkach schodowych- w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159 Pakiet III : Wykonanie projektu dla zewnętrznej sieci hydrantowej w obrębie Pawilonów szpitalnych VII, VIII, IX, X, XI..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.12.20.00-6, 45.31.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu oceny spełniania tego warunku: zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty metodą spełnia- nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi wykazać, iż wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwie usługi podobne do objętej przedmiotem zamówienia pod względem rodzajowym, ilościowym i wartościowym - o wartości co najmniej 200 000,00 zł każda na Pakiet I , na Pakiety II i III - o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu oceny spełniania tego warunku: - potencjał techniczny: zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu oceny spełniania tego warunku: - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi złożyć oświadczenie , że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu, posiadającymi odpowiednie i wymagane prawem uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu oceny spełniania tego warunku: zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie , że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu, posiadającymi odpowiednie i wymagane prawem uprawnienia. 2.oświadczenie ,iż osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 5 siwz
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenia osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia o poosiadaniu przez nie wymaganych uprawnień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 3 siwz. 2.oświadczenie ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oswiadczenie własne 3.oświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oswiadczenie własne 4. Formularz ofertowy: załącznik nr 1 siwz- 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli polega on na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w formie oryginału. 6. Kosztorys ofertowy do Pakietu I - załącznik nr 9 do SIWZ , Załącznik 9a - do Pakietu II i Pakietu III
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte zostały w projekcie umowy - załączniki nr 7 do siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej W Łodzi,
ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, bud. adm. B pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej W Łodzi, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, bud. adm. A , II p. w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie projektu instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi oraz uzgodnienie go z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. 2. Wykonanie instalacji ppoż. - systemu sygnalizacji pożaru SAP w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX,X Spec. Psych ZOZ w Łodzi Należy przewidzieć ,że poprowadzenie instalacji między budynkami należy wykonać w systemie podziemnym, zaś w Pawilonach - budynkach- należy przewidzieć instalację poprowadzoną w systemie natynkowym w listwach. 3. Wykonanie centrali ppoż. wraz z podłączeniem do systemu automatycznego powiadamiania , dostosowana do podłączenia do monitoringu, 4. Wykonanie testów i pomiarów systemu -testy rezystancji, testy poprawności działania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 45.31.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zabezpieczenia ppoż w zakresie wydzielenia stref ppoż- drzwi odporności ogniowej oraz klapy oddymiające w istniejących klatkach schodowych- w Pawilonach szpitalnych VII, VIII, IX, X Spec. Psych ZOZ w Łodzi, ul. Aleksandrowska 159.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu dla zewnętrznej sieci hydrantowej w obrębie Pawilonów szpitalnych VII, VIII, IX, X, XI..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Druk publikacji "200 lat ulicy Piotrkowskiej. Architektura-ludzie-wydarzenia"
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 92 w m. Bedlno w woj. łódzkim.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie pełno branżowych dokumentacji projektowo kosztorysowych dla obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Korzenna, z podziałem na części.
- Remont i przebudowa dróg gminnych w miejscowości Pniewo i Kuligowo
- "Utworzenie strefy przemysłowej w rejonie ulic Sosnowej i Łodzkiej w Skierniewicach"
- Remont dachu Kościoła parafialnego pw. św. Jozafata i św. Praksedy w Zamchu oraz dzwonnicy przy Kościele
- Remont zabytkowego Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Obszy oraz zabytkowej dzwonnicy przy kościele
- wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń II i III piętra Pawilonu Wielofunkcyjnego na potrzeby Oddz. Onkologicznego i Oddz. Dziennej Chemioterapii oraz dostawy sprzętu med., technicznego
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.