eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › udzielenie i obsługa długoterminowych kredytów dla Gminy Olszyna do łącznej kwoty 1.559.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Olszyna



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27477

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olszyna: udzielenie i obsługa długoterminowych kredytów dla Gminy Olszyna do łącznej kwoty 1.559.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Olszyna Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Olszyna, do kontaktów: Barbara Chołuj Krzysztof Rozenbajger http://www.olszyna.bip.net.pl/, ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7212368, fax 075 7212050, e-mail: poczta@olszyna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.olszyna.bip.net.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: GMINA OLSZYNA, Barbara Chołuj Krzysztof Rozenbajger, ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075/7212050, fax 075/7212050, e-mail: poczta@olszyna.pl, http://www.olszyna.bip.net.pl/. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Ochrona socjalna, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa długoterminowych kredytów dla Gminy Olszyna do łącznej kwoty 1.559.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Olszyna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: Olszyna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowych kredytów złotowych dla Gminy Olszyna do łącznej kwoty 1.559.000 zł. na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Olszyna. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Warunki stawiane przez zamawiającego wykonawcom w zakresie udzielenia w/w kredytów: a)uruchomienie poszczególnych kredytów nastąpi na wniosek zamawiającego do końca 2007 roku, w terminie wskazanym przez zamawiającego; b)spłata kapitału będzie następować co trzy miesiące w ratach od 31 stycznia 2008 roku do 31 października 2017 roku w terminach i kwotach wynikających z Tabeli Przepływów Pieniężnych zawartej w załączniku nr 2 do specyfikacji; c)oprocentowanie poszczególnych kredytów będzie zmienne w okresach odsetkowych; odsetki nie będą naliczane od kredytu przyznanego, lecz jeszcze nie uruchomionego, stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę WIBOR 1M i marży oferenta; marża może być również ujemna; d) płatności odsetkowe będą realizowane w okresach trzy miesięcznych z dołu, na podstawie zawiadomienia banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności, odsetki obliczane będą z zastosowaniem następującej formuły: K = N x (R + M) x D/(365 x 100);K - odsetki, N - pozostała do spłacenia kwota kredytu, R - stopa bazowa oprocentowania, M - marża kredytodawcy, D - liczba dni okresu odsetkowego, terminy płatności odsetkowych będą zgodne z terminami spłat kapitału w terminach wynikających z Tabeli Przepływów Pieniężnych zawartej w załączniku nr 2 do specyfikacji; e)pierwszy okres odsetkowy niezależnie od terminu uruchomienia kredytu przypada na dzień 31.01.2008 roku. Podstawą obliczenia odsetek będzie WIBOR 1M. Pierwszy okres odsetkowy obejmował będzie okres od daty uruchomienia pierwszej transzy kredytu do dnia 31.01.2008 r.; f)ewentualna prowizja będzie płatna w terminie uruchomienia kredytu; g)kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do /zaciągnięcia mniejszych kwot poszczególnych kredytów/ nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z 30-dniowym wyprzedzeniem; h)zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, i)nie przewiduje się ponoszenia innych kosztów związanych z obsługą kredytu. Status prawny Wykonawcy - wymagane dokumenty 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2.Wyciąg z rejestru potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz stwierdzający imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. W przypadku wykonawców działających wspólnie (np. konsorcjum) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowych kredytów złotowych na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Olszyna, jak niżej: 1. ZADANIE NR 1 - \Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania remontowo-budowlanego pn.: \Modernizacja budynku Gminnego Gimnazjum Publicznego w Olszynie - etap II\ w kwocie do 1.423.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/25/2007 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 25 kwietnia 2007 r.\; 2. ZADANIE NR 2 - \Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Przebudowa drogi gminnej Kałużna - Karłowice\ w kwocie do 96.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r.\; 3. ZADANIE NR 3 - \Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Mickiewicza w Olszynie\ w kwocie do 80.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r. \. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.10.2017

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda w tym postępowaniu wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy i posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców według zasady (metody) spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty. 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2.Wyciąg z rejestru potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz stwierdzający imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. W przypadku wykonawców działających wspólnie (np. konsorcjum) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona internetowa zamawiającego: http://www.olszyna.bip.net.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Olszynie, ul. Wolności 6; 59-830 Olszyna, pok. nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ZADANIE NR 1 - \Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania remontowo-budowlanego pn.: \Modernizacja budynku Gminnego Gimnazjum Publicznego w Olszynie - etap II\ w kwocie do 1.423.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/25/2007 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 25 kwietnia 2007 r.\;. 1) Krótki opis: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania remontowo-budowlanego pn.: \Modernizacja budynku Gminnego Gimnazjum Publicznego w Olszynie - etap II\ w kwocie do 1.423.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/25/2007 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 25 kwietnia 2007 r.\;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania remontowo-budowlanego pn.: \Modernizacja budynku Gminnego Gimnazjum Publicznego w Olszynie - etap II\ w kwocie do 1.423.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/25/2007 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 25 kwietnia 2007 r.\;. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.10.2017 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ZADANIE NR 2 - \Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Przebudowa drogi gminnej Kałużna - Karłowice\ w kwocie do 96.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r.\. 1) Krótki opis: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Przebudowa drogi gminnej Kałużna - Karłowice\ w kwocie do 96.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Przebudowa drogi gminnej Kałużna - Karłowice\ w kwocie do 96.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ZADANIE NR 3 - \Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Mickiewicza w Olszynie\ w kwocie do 80.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r. \. 1) Krótki opis: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Mickiewicza w Olszynie\ w kwocie do 80.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego na sfinansowanie części kosztów związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: \Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Mickiewicza w Olszynie\ w kwocie do 80.000 zł. - zgodnie z Uchwałą Nr IV/16/2006 Rady Miejskiej w Olszynie z dnia 29 grudnia 2006 r. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.10.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.