eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remont rowów odwadniających odcinka BI byłego obozu Auschwitz II-Birkenau w Oświęcimiu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Oświęcim: Remont rowów odwadniających odcinka BI byłego obozu Auschwitz II-Birkenau w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 27474 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu , ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pl.auschwitz.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kulturalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont rowów odwadniających odcinka BI byłego obozu Auschwitz II-Birkenau w Oświęcimiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont rowów odwadniających odcinka BI byłego obozu Auschwitz II - Birkenau. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1. dokumentację projektową składającą się z projektów budowlanych i wykonawczych - w części dotyczącej remontu rowów odwadniających bez kanalizacji deszczowej (załącznik nr 1 do siwz), 2.2. przedmiar robót (załącznik nr 2 do siwz), 2.3. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości zastosowanych materiałów, a także wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - w części dotyczącej remontu rowów odwadniających bez kanalizacji deszczowej (załącznik nr 3 do siwz). Załączniki nr 1-3 do odebrania w siedzibie zamawiającego lub na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 3.1. Remont i profilowanie rowów drenarskich (oczyszczanie rowów, przepustów i naprawa darniowania skarp). 3.2. Umocnienie rowu (umocnienie dna i ścian rowu odprowadzającego wody do potoku Pławianka). 3.3. Drenaż francuski. 3.4. Remont przepustów pod mostkami (skorygowanie ułożenia przepustów pod mostkami). 3.5. Wykonanie szczegółowej dokumentacji powykonawczej włącznie z częścią rysunkową i fotograficzną w 3 egzemplarzach w postaci papierowej i elektronicznej. 4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z umową, projektem technicznym i ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, jakości wykonania robót oraz ich zgodność z dokumentacją branżową i poleceniami Inspektora Nadzoru oraz osoby wyznaczonej do nadzoru konserwatorskiego i archeologicznego. 5. Teren i obiekty wpisane są do rejestru zabytków i podlegają ochronie konserwatorskiej. Z tego tytułu prace muszą być prowadzone pod nadzorem budowlanym, konserwatorskim i archeologicznym oraz należy ograniczyć do minimum pracę mechanicznego sprzętu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,- PLN 00/100 (słownie: osiem tysięcy PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Pekao S.A. Oddział Bielsko-Biała ul. Grunwaldzka 40a IBAN: PL 15 Bank nr: 12401170 Konto: 1111000024185907 SWIFT CODE: PKOPPL (za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego), - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - gwarancjach bankowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujące swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), wyrażające się: a) wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat minimum 3 robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia przy czym: - suma przedstawionych do oceny robót musi wynosić minimum 1500 mb., - zakres minimalny jednej z przedstawionych do oceny robót musi wynosić minimum 200 mb.; b) funkcję kierownika budowy powierzą osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych (zgodnie z § 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych /Dz. U. 150 poz. 1579/ oraz § 23 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz.U. nr 83, poz. 578 z późn. zm. ), t.j.:- uprawnienia konstrukcyjno-budowlane, oraz przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, c) kierownik budowy lub jego zastępca udokumentuje 15-miesięczne doświadczenie (uzyskane w przeciągu ostatnich pięciu lat) w pracach odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wyrażającej się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej swoim zakresem przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 80 000 PLN; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 p.z.p., Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i spełniania wymagań formalnych, o których mowa w niniejszej siwz wg. formuły spełnia bądź nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków wskazanych w niniejszej siwz spowoduje wykluczenie wykonawcy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie) za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, że osoby, o których mowa w pkt. d, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia. Dokumentami tymi są -oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, posiadanie wymaganych przepisami polskiego prawa budowlanego uprawnień. Należy także załączyć dokument potwierdzający przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz dokument potwierdzający co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (może to być również własne oświadczenie lub CV) - w odniesieniu do osoby kierującej robotami; -oświadczenie kierownika lub jego zastępcy o posiadaniu wymaganego 15 miesięcznego doświadczenia w prowadzeniu robót odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia. d. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. e. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających że te roboty zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wszystkie informacje potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w sekcji III. pkt. 1.2a);. f. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający (zgodnie z sekcją III pkt. 1.3.), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wymienione wyżej dokumenty mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem z oznaczeniem daty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pl.auschwitz.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim (w budynku Administracji w Sekretariacie głównym Muzeum na parterze, w godzinach pracy 7-15).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim (budynek Administracji, Dziennik podawczy, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.