eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w przedszkolu miejskim KOPERNIK i w gimnazjum Nr 4 przy ul. Konarskiego w Grudziądzu

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Grudziądz: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w przedszkolu miejskim KOPERNIK i w gimnazjum Nr 4 przy ul. Konarskiego w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 274738 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz , ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, faks (056) 4510233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w przedszkolu miejskim KOPERNIK i w gimnazjum Nr 4 przy ul. Konarskiego w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w - w Przedszkolu Miejskim KOPERNIK ul. Konarskiego 10, w ilości 38 sztuk; - w Gimnazjum Nr 4 ul. Konarskiego 14 w Grudziądzu, w ilości 83 sztuki. 1. Przedszkole Miejskie KOPERNIK: OD 1 Okno jednoskrzydłowe, okno bez podziałów, uchylne Piwnica 100 35 3 OD 2 Okno dwuskrzydłowe z naświetlem stałym, Parter 115 225 16 OD 3 Okno dwuskrzydłowe z naświetlem uchylnym, okno rozwieralno -uchylne Piętro 125 220 8 OD 4 Okno czteroskrzydłowe, rozwieralne Parter 165 215 6 OD 5 Okno czteroskrzydłowe, rozwieralne Piętro 125 160 1 OD 6 Okno jednoprzestrzenne z naświetlem, okno rozwieralne Piętro 40 75 4 2. Gimnazjum Nr 4 OD 2 Okno jednoskrzydłowe ze szprosem pionowym, okno uchylne Segment A - budynek Szkoły - klatka schodowa 170 95 8 OD 6 Okno jednoskrzydłowe , uchylne Segment A - budynek Szkoły 125 125 19 OD 8 Okno czteroskrzydłowe, okno rozwieralno -uchylne Segment A - budynek Szkoły 215 205 39 OD 4 Okno trzyskrzydłowe z naświetlem stałym, uchylne Segment G - sala gimnastyczna 230 240 5 OD 5 Okno witrynowe stałe ze szprosami pionowymi Segment G - sala gimnastyczna 240 95 10 OD 3 Okno jednoskrzydłowe, okno uchylne Segment L - łącznik 95 70 2 Wykonawca robót jest zobowiązany do wykonania pomiarów kontrolnych dla ustalenia faktycznej wielkości okien w obrysie zewnętrznym ościeżnic - zgodnie z wymogami przyjętego systemu okien i sposobu mocowania. Minimalne parametry techniczne okien: 1. Średni współczynnik przenikania ciepła dla konstrukcji okiennej K (szyba nisko emisyjna)-1,10 W/m2xK; 2. Wskaźnik izolacyjności akustycznej Rw-32-34 dB; 3. Współczynnik infiltracji powietrza: 0,5-1,0 m3/mxhx(da pa); 4. Szczelność na przenikanie wody: tak; 5. Współczynnik przenikania ciepła przez konstrukcję okienną (rama-skrzydło): 1,45 W/m2xK; 6. Kolor: przedszkole -okleina ciemny orzech, gimnazjum - RAL 9003 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. demontaż istniejącej stolarki okiennej, 2. demontaż parapetów zewnętrznych, 3. dostawa i montaż stolarki okiennej PCV wraz z uszczelnieniem pianką, 4. wykonanie obróbek tynkarskich ościeży okiennych i pod parapetami wraz z pomalowaniem ościeży farbą emulsyjną, 5. wywóz materiałów demontażowych wraz z utylizacją powstałych odpadów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujących wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV o wartości 50.000,00 zł łącznie. 2) Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożą dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3) Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenia: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy wg Załącznika nr 3 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika ); b) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wg Załącznika nr 4 (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); Dokumenty: c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę); d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 1)c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Biuro Nadzoru Właścicielskiego, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski, 86-300 Grudziądz, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Ratuszowa 1, pokój 114.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.