eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów i wyrobów do komputerów oraz do urządzeń drukujących i fotokopiujących

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Łódź: Dostawy materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów i wyrobów do komputerów oraz do urządzeń drukujących i fotokopiujących
Numer ogłoszenia: 274145 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 173215 - 2008r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ZUS I Oddział w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów i wyrobów do komputerów oraz do urządzeń drukujących i fotokopiujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych (za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony, włączając w to plastikową obudowę) materiałów eksploatacyjnych producenta urządzenia lub materiałów eksploatacyjnych innych firm o jakości odpowiadającej wyrobom producenta urządzenia oraz fabrycznie nowych akcesoriów, wyrobów do komputerów i do urządzeń drukujących i fotokopiujących (dalej zwane: materiałami, wyrobami lub produktami), zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym podanym w kol. 5 Załącznika Nr 2 do SIWZ i opisem asortymentu podanym w kol. 2 Załącznika Nr 2 do SIWZ.nr sprawy 210000/370/14/2008/TG/NA-13. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera I część SIWZ oraz załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.19.23.00 - Taśmy barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.21.73.20 - 30.21.73.20 30.21.73.40 - 30.21.73.40 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 30.23.32.11 - 30.23.32.11 30.23.32.20 - 30.23.32.20 30.21.73.30 - 30.21.73.30 30.21.71.30 - 30.21.71.30 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 90248 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GANDOLF ANDRZEJ KULESZA, Ul. OSZMIAŃSKA 7, 03-503 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 90248,00
  • Oferta z najniższą ceną: 90248,00 oferta z najwyższą ceną: 158405,60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.