eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa chodników w pasach drogowych ulic oraz budowa ścieżek rowerowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Włocławek: Przebudowa chodników w pasach drogowych ulic oraz budowa ścieżek rowerowych.
Numer ogłoszenia: 274114 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników w pasach drogowych ulic oraz budowa ścieżek rowerowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przebudowę chodnika w ciągu ulicy Św. Antoniego oraz budowę chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu ul. Wienieckiej. Zakres obejmuje: Budowę chodnika i ścieżki rowerowej w ciągu ul. Wienieckiej: - strona prawa na odc. od ul. Wesołej w kier. granic miasta, na dł. ok. 778 mb Przebudowę chodnika w ciągu ulicy Św. Antoniego: - strona prawa na odc. od ul. Stodólnej do ul. Szczęśliwej, na dł. ok. 400 mb - przebudowę miejsc postojowych i zjazdów do posesji zlokalizowanych wzdłuż ulicy Św. Antoniego - regulację wysokościową studni rewizyjnych, telekomunikacyjnych i zasuw,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7000,-zł przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , a w szczególności: 1.1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: - 1 zadanie o wartości min. 1 mln PLN (netto) odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia: roboty brukarskie - układanie chodników miejskich. 1.2. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób (posiadającymi wszystkie wymagane polskim prawem uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie powierzonych im funkcji). Wykonawca przedstawi w ofercie osoby na każdą z wymienionych niżej funkcji, spełniające przy tym następujące wymagania: 1.2.1. Kierownik budowy - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej; co najmniej 5 lat doświadczenia w branży drogowej na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy. 1.2.2. Majster - minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej; co najmniej 2 lat doświadczenia w branży drogowej. Przez doświadczenie zawodowe dla stanowisk, gdzie wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych w realizacji podobnych robót przy budowie (przebudowie) dróg. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym okresie. 1.3 Posiadają niezbędne do wykonania narzędzia i urządzenia - wg tabeli lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia - Koparka samojezdna - szt 1 - Zagęszczarka lub ubijak spalinowy 200 kg - szt 1 - Młot pneumatyczny - szt 1 - Samochód skrzyniowy- szt 1 - Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg- W ilościach zapewniających ciągłość pracy - Piła do cięcia kostki - szt 1 - Laboratorium stałe lub udokumentowany dostęp do usług laboratoryjnych-szt 1 Spełnienie tego warunku nie zwalnia wyłonionego Wykonawcy z obowiązku zapewnienia pozostałego sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego zrealizowania zadania. 1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; 1.4.1 Wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia osiągnęli przychód netto ze sprzedaży za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż: 8mln PLN (netto) 1.4.2 Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. OC 1 mln PLN Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w punkcie 2.2.1.-2.2.16 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2.2.1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 2.2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.2.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.2.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.6. wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, oraz dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie, 2.2.7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest przedłożenie dokumentów potwierdzających, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel posiada odpowiednie uprawnienia budowlane, stwierdzające przygotowanie zawodowe oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.2.8. wykaz narzędzi, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 5 W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.2.9. część sprawozdania finansowego, obejmującą bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty (przychody) oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to za ten okres; 2.2.10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. oraz 2.2.11. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2.12. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.2.13. Dowód wpłaty wadium 2.2.14. Harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ 2.2.15. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2. 2.2.16. Wykaz stawek i narzutów - załącznik nr 8..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg we Włocławku, ul. Zielna 13/21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, Sekretariat - pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.