eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowaniaZP-79/WZŻ/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-79/WZŻ/2015
Numer ogłoszenia: 274016 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240716 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-79/WZŻ/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby funkcjonowania Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Specyfikacji Technicznej (znajdującej się poniżej) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt o następujących minimalnych wymaganiach technicznych i ilościach: l.p Przedmiot zamówienia Ilość [sztuk] 1. Komputer typu ALL-IN-ONE 13 2. Komputer przenośny typu NOTEBOOK/LAPTOP 3 4. Wymagania ogólne 1.)Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w kolumnie nr 6 załącznika nr 2 do SIWZ Zestawienia kosztów zadania) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, nazwa, typ, model) wraz z jego parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji. 2.) Zamawiający wymaga od Wykonawcy (w kolumnie nr 7 załącznika nr 2 do SIWZ Zestawienia kosztów zadania: Czy oferowany sprzęt spełnia parametry techniczne (TAK/NIE)) udzielenia odpowiedzi wpisując w każdej pozycji TAK/NIE, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w specyfikacji. 3.)Zamawiający wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że oferowane komputery posiadają: - deklarację zgodności CE (potwierdzenie Wykonawca załącza do oferty); - standard Energy Star 6.0 lub nowszy (wydruk potwierdzenie Wykonawca załącza do oferty); - certyfikat TCO (potwierdzenie Wykonawca załącza do oferty); 5.Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wchodzący w skład przedmiotu umowy był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015r. By sprzęt dostarczony Zamawiającemu był fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta. Wykonawca oświadcza, że ma prawo wprowadzania do obrotu oprogramowania i udzielania licencji na dostarczone oprogramowanie. 6.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie komponenty sprzętu wraz z ich oprogramowaniem, odpowiadające standardom jakościowym i technicznym, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania dostarczonego sprzętu oraz udzieli Zamawiającemu nieograniczonej w czasie i przestrzeni niewyłącznej licencji producenta na oprogramowanie do wykorzystania zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 ze zmianami). 7.Wykonawca zobowiązuje się nie instalować na dostarczonym sprzęcie oprogramowania lub innych treści reklamowych niebędących przedmiotem umowy. 8.Dostarczony przedmiot umowy musi być zgodny w wymogami określonymi w Rozdziale II - Opis przedmiotu zamówienia i w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Ofercie Wykonawcy. 9.Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ulicy Fabrycznej 15 we Wrocławiu. 10.Przedmiot umowy będzie odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi. Przedmiot umowy dostarczany będzie w opakowaniach zabezpieczających jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania. 11.W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych lup typów to zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. 12.Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalność, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Opis przedmiotu zamówienia - tabele). 13.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienie parametrów, cech i funkcjonalność proponowanego równoważnego sprzętu i równoważnemu systemu operacyjnemu ), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INTERSELL WALDEMAR PŁONKA, ULICA JESIONOWA 17A, 42-525 DĄBROWA GÓRNICZA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41869,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49434,93

  • Oferta z najniższą ceną: 49434,93 / Oferta z najwyższą ceną: 64562,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.