eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › wykonanie przebudowy i remontu Młodzieżowego Domu Kultury w Stargardzie Szczecińskim

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-18

Stargard Szczeciński: wykonanie przebudowy i remontu Młodzieżowego Domu Kultury w Stargardzie Szczecińskim
Numer ogłoszenia: 273936 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200494 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5784881, faks 091 5784889.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przebudowy i remontu Młodzieżowego Domu Kultury w Stargardzie Szczecińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: wykonanie przebudowy i remontu Młodzieżowego Domu Kultury w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z przebudową i remontem Młodzieżowego Domu Kultury w Stargardzie Szczecińskim wraz z częściowym zagospodarowaniem terenu w granicach i zakresie określonym dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą: a) zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń poddasza, b) renowacja i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, c) wymiana posadzek, roboty tynkarskie i malarskie, d) wymiana instalacji wod-kan, e) wymiana instalacji elektrycznej, f) budowa instalacji wentylacyjnej i SAP, g) roboty wykończeniowe związane z aranżacją części pomieszczeń, h) remont elewacji, i) zagospodarowanie terenu etap, j) inne roboty ujęte w przedmiarach robót; oraz k) wszelkie inne, nie wymienione w lit. a) - j), roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego) - dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych dokumentacją projektowo-kosztorysową, 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w projekcie budowlanym, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej - pod warunkiem, że realizacja roboty zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu), 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) budynek MDK wpisany jest do rejestru zabytków, 2) na czas prac budowlanych budynek nie będzie użytkowany, 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez projekty budowlane i projekty aranżacji wnętrz, specyfikacje techniczne (ST), program prac konserwatorskich i renowacyjnych oraz przedmiary robót, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wynika ze stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową, 5) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego. 6) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SIWZ, 7) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin obiektu MDK, 8) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiarów robót. 9) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ. 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) powierzchnia całkowita budynku 1950 m2, kubatura budynku 7650 m3, budynek podpiwniczony z 3 trzema kondygnacjami nadziemnymi, 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, e) dokonania (nieodpłatnie) czasowego zajęcia pasa drogowego ul. Portowej, f) dozorowania i zabezpieczenia nieużytkowanego obiektu; Wykonawca będzie miał prawo wykorzystać istniejący system przeciwwłamaniowy budynku - obiekt strzeżony zewnętrznie, g) uzgadniania z użytkownikiem obiektu zasad organizacyjnych wykonywania robót, h) właściwego zabezpieczenia pozostawionego wyposażenia poszczególnych pomieszczeń (meble, sprzęt itp.) i) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, j) pozostawienia do dyspozycji Zamawiającego wybranych przez niego materiałów demontowanych, k) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), l) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, m) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, n) bieżącego prowadzenia książki obmiaru, o) przedkładania Zamawiającemu niezbędnych danych i informacji z przebiegu wykonywanych robót z zakresu rzeczowo-finansowego na potrzeby sprawozdawczości programu współfinansującego zadanie, p) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. q) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z SIWZ, r) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, 2) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia kontraktu (budowy) od odpowiedzialności cywilnej i ryzyka budowlanego oraz przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia, nie później niż w terminie 10 dni od dnia przekazania terenu (placu) budowy, 3) w zakresie robót związanych z instalacją wentylacyjną - przy montażu 3 central klimatyzacyjnych Wykonawca ma obowiązek dobrać i zamontować kompletną automatykę tych urządzeń wraz z montażem okablowania. W ramach automatyki central należy przewidzieć do każdej z central panel sterowania zamontowany na każdej z kondygnacji dla której jest wykonywana instalacja wentylacji z funkcjami sterowania pracy, temperatury, nadzoru, informacji o pracy i sygnalizacji awarii. Po zakończeniu prac wykonawca sporządzi odpowiednie dokumenty dotyczące sprawdzenia prawidłowości pracy tych układów wentylacji, przeprowadzi szkolenie obsługi tych układów, sporządzi instrukcję użytkowania i obsługi 4) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych pracowników użytkownika w zakresie obsługi instalacji wentylacyjnej i SAP, 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów. Dokumentacja powykonawcza zawierać będzie również dokumentację fotograficzną wykonywanych robót, w tym szczególnie z robót podlegających zakryciu (roboty zanikowe oraz zakrywane instalacyjne), 6) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, 7) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego uzupełniania w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót przepalonych źródeł światła oświetlenia zewnętrznego (w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 8) Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia Zamawiającego w zakresie proponowanego harmonogramu pod kątem technologicznych, realnych możliwości dochowania terminu końcowego zakończenia robót. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Przebudowa i remont Młodzieżowego Domu Kultury im. Mariusza Zaruskiego wraz z częściową zmianą zagospodarowania w Stargardzie Szczecińskim dofinansowywany jest w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego / Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Priorytet: 6 Rozwój funkcji metropolitalnych. Działanie: 6.2 Wzrost atrakcyjności kulturalnej na obszarze metropolitalnym. 6.2.1 Rozwój infrastruktury kulturalnej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KIELART KONSERWACJA ZABYTKÓW Sp. z o.o., ul. Kłodna 30, 70-535 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5221164,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4418639,48

  • Oferta z najniższą ceną: 3496576,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4418639,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.