Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Warszawa: zakup i dostawa urządzeń komputerowych z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej Nr 2063.
Numer ogłoszenia: 273933 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2063 , ul. Banacha 2, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6824581, 6824375, 6824121, faks 022 6824108.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa urządzeń komputerowych z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej Nr 2063..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ogólna charakterystyka zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z przeznaczeniem na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu logistycznym Jednostki Wojskowej Nr 2063. Zamówienie podzielono na trzy części: - część I zakup i dostawa sprzętu komputerowego, - część II zakup i dostawa skanerów, - część III zakup i dostawa osprzętu komputerowego, - część IV zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego 2. Zakres przedmiotowy według CPV: 30200000-1 urządzenia komputerowe. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) opracowany dla poszczególnych części zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany normami oraz znakami towarowymi dla wskazania Wykonawcy standardów, jakimi powinien się kierować, przy doborze oferowanego asortymentu w składanej ofercie. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania zewnętrzne muszą posiadać: logo i nazwę producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy - zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. 5. W kolumnie nr 3 formularza cenowego - oferty Wykonawcy, należy wpisać nazwę handlową oferowanego asortymentu, spełniającego wymagania określone w kolumnie nr 2 formularza cenowego - oferty Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). 6. Dla każdego oferowanego przez Wykonawcę rodzaju sprzętu komputerowego należy przedstawić specyfikację techniczną z gwarancją producenta, potwierdzającą spełnienie pożądanych przez Zamawiającego warunków określonych w kolumnie nr 2 (zał nr 2 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu wykonywanych dostaw (co najmniej 2 dostaw) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na kwotę - każdej dostawy - nie mniejszą niż łączna warość brutto składanej oferty, (na formularzu określonym w zał. nr 4 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga załączenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż łączna wartość brutto składanej oferty, wraz z udokumentowaniem jej opłacenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2063.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2063, ulica Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, pokój 113 (na pisemny wniosek).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2063, ulica Stefana Banacha 2, 00-909 Warszawa, pokój 117 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) opracowany dla poszczególnych części zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany normami oraz znakami towarowymi dla wskazania Wykonawcy standardów, jakimi powinien się kierować, przy doborze oferowanego asortymentu w składanej ofercie. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania zewnętrzne muszą posiadać: logo i nazwę producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy - zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. W kolumnie nr 3 formularza cenowego - oferty Wykonawcy, należy wpisać nazwę handlową oferowanego asortymentu, spełniającego wymagania określone w kolumnie nr 2 formularza cenowego - oferty Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). Dla każdego oferowanego przez Wykonawcę rodzaju sprzętu komputerowego należy przedstawić specyfikację techniczną z gwarancją producenta, potwierdzającą spełnienie pożądanych przez Zamawiającego warunków określonych w kolumnie nr 2 (zał nr 2 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa skanerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) opracowany dla poszczególnych części zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany normami oraz znakami towarowymi dla wskazania Wykonawcy standardów, jakimi powinien się kierować, przy doborze oferowanego asortymentu w składanej ofercie. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania zewnętrzne muszą posiadać: logo i nazwę producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy - zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. W kolumnie nr 3 formularza cenowego - oferty Wykonawcy, należy wpisać nazwę handlową oferowanego asortymentu, spełniającego wymagania określone w kolumnie nr 2 formularza cenowego - oferty Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). Dla każdego oferowanego przez Wykonawcę rodzaju sprzętu komputerowego należy przedstawić specyfikację techniczną z gwarancją producenta, potwierdzającą spełnienie pożądanych przez Zamawiającego warunków określonych w kolumnie nr 2 (zał nr 2 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa osprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) opracowany dla poszczególnych części zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany normami oraz znakami towarowymi dla wskazania Wykonawcy standardów, jakimi powinien się kierować, przy doborze oferowanego asortymentu w składanej ofercie. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania zewnętrzne muszą posiadać: logo i nazwę producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy - zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. W kolumnie nr 3 formularza cenowego - oferty Wykonawcy, należy wpisać nazwę handlową oferowanego asortymentu, spełniającego wymagania określone w kolumnie nr 2 formularza cenowego - oferty Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). Dla każdego oferowanego przez Wykonawcę rodzaju sprzętu komputerowego należy przedstawić specyfikację techniczną z gwarancją producenta, potwierdzającą spełnienie pożądanych przez Zamawiającego warunków określonych w kolumnie nr 2 (zał nr 2 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - oferta Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ) opracowany dla poszczególnych części zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany normami oraz znakami towarowymi dla wskazania Wykonawcy standardów, jakimi powinien się kierować, przy doborze oferowanego asortymentu w składanej ofercie. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być dostarczony do Zamawiającego fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania zewnętrzne muszą posiadać: logo i nazwę producenta oraz opis zawartości i numer katalogowy - zapis dotyczy wszystkich części zamówienia. W kolumnie nr 3 formularza cenowego - oferty Wykonawcy, należy wpisać nazwę handlową oferowanego asortymentu, spełniającego wymagania określone w kolumnie nr 2 formularza cenowego - oferty Wykonawcy (zał. nr 2 do SIWZ). Dla każdego oferowanego przez Wykonawcę rodzaju sprzętu komputerowego należy przedstawić specyfikację techniczną z gwarancją producenta, potwierdzającą spełnienie pożądanych przez Zamawiającego warunków określonych w kolumnie nr 2 (zał nr 2 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na posiadane oprogramowanie - 3 pakiety.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.