eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ksawerów › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do Szkoły Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej (ul. Hubala) Gmina Ksawerów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Ksawerów: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do Szkoły Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej (ul. Hubala) Gmina Ksawerów
Numer ogłoszenia: 27377 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ksawerów, ul. Kościuszki 3h, 95-054 Ksawerów, woj. łódzkie, tel. 042 2138050, fax 042 2138002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksawerow.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami do Szkoły Podstawowej w Woli Zaradzyńskiej (ul. Hubala) Gmina Ksawerów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami obejmująca: - kanał sanitarny grawitacyjny PVC lub równoważne o średnicy 0,200 m - L = 371,56 m oraz przewiert L=24,50 m. - przykanaliki PVC lub równoważne o średnicy 0,160 m - L = 156,30 m oraz przewiert L=63,00 m. Przewiduje się ponadto zamontowanie 13 szt. studni rewizyjnych żelbetowych lub równoważnych Ø 1200 mm w gotowym wykopie oraz 1 szt. studzienki rewizyjnej systemowej z PVC lub równoważnych Ø 315-425 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 3 653,47 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej dzia¬łalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1 Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego. - zał. nr 1 do oferty 1.2 Wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych oraz w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. Do oferty wykonawca musi załączyć: aktualny dokument potwierdzający wpis kierownictwa robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień kierownictwa robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych oraz w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg. - zał. nr 2 do oferty 1.3 Należy wskazać osobę która będzie sprawowała funkcję kierownika budowy. - zał. nr 2.1 do oferty 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane o zbliżonej wartości, podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze oraz stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II pkt 2 niniejszej specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania ww warunku należy załączyć wykaz wykonanych robót wraz z referencjami. - zał. nr 3 do oferty Zamawiający zastrzega, że żadna część zadania nie może być powierzona podwykonawcy. 3) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 4 do oferty 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie za¬mówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 należy załączyć dokumenty stanowiące - zał. nr 5, 6, 7, 8 do oferty 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w niniejszej SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu w/w wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 2, - wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy - zał. nr 2.1 c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3, Wykonawca na załączniku nr 3 musi wskazać wykonane w okresie ostatnich 5 lat ro¬boty budowlane o podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze i stopniu złożoności, które realizował jako główny wykonawca. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót będą referencje lub inne dokumenty, z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie i terminowo. Prace nie potwierdzone dokumentami nie będą brane pod uwagę. d) polisa ubezpieczeniowa - załącznik nr 4 e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 5, f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, h) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8, i) dowód wpłaty/wniesienia wadium - zał. nr 9 j) kosztorys ofertowy - zał. nr 10

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksawerow.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ksawerów, ul. Kościuszki 3 h, 95-054 Ksawerów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ksawerów, ul. Kościuszki 3 h, 95-054 Ksawerów, pok. 203.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.