eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach w latach 2016 - 2017 na terenie miasta Pyrzyce i Lipiany z podziałem na 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Pyrzyce: Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach w latach 2016 - 2017 na terenie miasta Pyrzyce i Lipiany z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 273690 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach , ul. Stargardzka 29, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5700457, faks 091 5700457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pyrzyce.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach w latach 2016 - 2017 na terenie miasta Pyrzyce i Lipiany z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach w latach 2016 - 2017 na terenie miasta Pyrzyce i Lipiany z podziałem na 2 zadania. Zadanie nr 1 - miasto Pyrzyce, Zadanie nr 2 - miasto Lipiany. Na przedmiot zamówienia składa się: - utrzymanie czystości nawierzchni jezdni, - utrzymanie czystości nawierzchni chodników, - opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych, - utrzymanie czystości - porządkowanie- terenów zieleni w pasie drogowym ulic, - zimowe utrzymanie ulic. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w przypadku gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba wykonania zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające zostaną wykonane na podstawie odrębnej umowy z zachowaniem tych samych norm, standardów i parametrów jak zamówienie podstawowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.31.10.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie ważne na dzień składania ofert na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem następujących kodów odpadów: 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek Zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że : - wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługę sprzątania chodników, placów lub jezdni przez okres co najmniej jednego roku, - wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę zimowego utrzymania dróg przez okres co najmniej jednego sezonu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • amawiający żąda by Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej: 1 zamiatarką samobieżną uliczną 1 zamiatarką samobieżną chodnikową 1 zestawem do odśnieżania chodników - lekki ciągnik z pługiem odśnieżnym i piaskarką 1 zestawem do odśnieżania ulic - duży ciągnik lub inny środek transportu z pługiem odśnieżnym oraz piaskarką 1 koparko-ładowarką 1 samochodem samowyładowczym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana przepisów o podatku od towarów i usług,przekształcenie wykonawcy, zmiana brzmienia firmy,zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy,zmiana sposobu realizacji zamówienia na skutek zmian leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia,pozostałe rodzaje zmian w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pyrzyce.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach ul. Stargardzka 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Pyrzycach 74-200 Pyrzyce ul. Stargardszka 29 pok. nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - miasto Pyrzyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości nawierzchni jezdni - łączna długość 13,352 km Oczyszczanie nawierzchni jezdni ulic na szerokości 1,00 m od krawędzi jezdni po obu stronach ulicy i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. Usuwanie traw i chwastów rosnących w strefach przykrawężnikowych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic. Utrzymanie czystości nawierzchni chodników - łączna powierzchnia 17 580 m2 Oczyszczanie nawierzchni chodników na całej szerokości i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. Usuwanie traw i chwastów rosnących w nawierzchni oraz przy krawężnikach i obrzeżach z wywozem zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic. Opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych - 53 szt. Opróżnianie koszy ulicznych i wywóz śmieci na zorganizowane wysypisko. Utrzymanie w należytym stanie czystości , a także utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych. Utrzymanie czystości - porządkowanie- terenów zieleni w pasie drogowym ulic - łączna powierzchnia 6966,20 m2 w tym: trawniki - 6557,70 m2 , żywopłoty 408,50 m2 Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń (papiery, puszki, butelki, liście, gałęzie itp.) z terenów zielonych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. Koszenie trawników. Cięcia pielęgnacyjne żywopłotów . Uprzątnięcie papierów i innych zanieczyszczeń z trawników. Grabienie liści z trawników z wywiezieniem. Zimowe utrzymanie ulic (obowiązuje od dnia 1 stycznia 2016 r.)- łaczna długość ulic 19,367 km Zimowe utrzymanie jezdni , przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni jezdni i parkingów, a także w przypadku obfitych opadów śniegu wywóz zgromadzonego na jezdni śniegu. Zimowe utrzymanie chodników, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni chodników, a także usunięcie i wywóz zgromadzonego na chodnikach śniegu i lodu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - miasto Lipiany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie czystości nawierzchni jezdni - łączna długość 7,466 km Oczyszczanie nawierzchni jezdni ulic na szerokości 1,00 m od krawędzi jezdni po obu stronach ulicy i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. Usuwanie traw i chwastów rosnących w strefach przykrawężnikowych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic. Utrzymanie czystości nawierzchni chodników - łączna powierzchnia 3 628,00 m2 Oczyszczanie nawierzchni chodników na całej szerokości i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. Usuwanie traw i chwastów rosnących w nawierzchni oraz przy krawężnikach i obrzeżach z wywozem zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. W okresie zimowym wykonanie usługi uzależnione będzie od warunków pogodowych tzn. zawiesza się sprzątanie na czas gdy warunki atmosferyczne wymagają zimowego utrzymania ulic. Opróżnianie i utrzymanie koszy ulicznych - 36 szt. Opróżnianie koszy ulicznych i wywóz śmieci na zorganizowane wysypisko. Utrzymanie w należytym stanie czystości , a także utrzymanie w należytym stanie technicznym poprzez naprawy bieżące istniejących koszy ulicznych. Utrzymanie czystości - porządkowanie- terenów zieleni w pasie drogowym ulic - łączna powierzchnia 2004,10 m2 Zbieranie wszelkich zanieczyszczeń (papiery, puszki, butelki, liście, gałęzie itp.) z terenów zielonych i wywóz zebranych zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko. Koszenie trawników. Uprzątnięcie papierów i innych zanieczyszczeń z trawników. Grabienie liści z trawników z wywiezieniem. Zimowe utrzymanie ulic (obowiązuje od dnia 1 stycznia 2016 r. ) - łączna długość 8,393 km Zimowe utrzymanie jezdni , przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni jezdni i parkingów, a także w przypadku obfitych opadów śniegu wywóz zgromadzonego na jezdni śniegu. Zimowe utrzymanie chodników, przez które rozumie się odśnieżanie oraz likwidację śliskości poprzez posypywanie mieszanką środków chemicznych i materiałów uszarstniających nawierzchni chodników, a także usunięcie i wywóz zgromadzonego na chodnikach śniegu i lodu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.31.20.00-0, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.