eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów › I etap remontu drogi gruntowej w miejscowości Rekowo gmina Polanów



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27363

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polanów: I etap remontu drogi gruntowej w miejscowości Rekowo gmina Polanów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Polanów, do kontaktów: Jan Antoniak, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, fax 094 3188387, e-mail: inwestycje@polanow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polanow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I etap remontu drogi gruntowej w miejscowości Rekowo gmina Polanów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Rekowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie remontu odcinka drogi od 0+765,6 km do 3,762,58 km to jest od Leśniczówki do skrzyżowania z drogą DW-206 b) Szerokość pasa jezdni 3,5 mb c) Pobocza z obu stron 2 x 0,75 mb d) Rowy odwadniające z obu stron e) Nawierzchnia pasa jezdni z gruzobetonu f) Nośność jezdni 10,5 t na oś 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz ofertowy - załącznik 1 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 - sporządza Wykonawca 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium jako załącznik 3 4. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik 4 5. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik 5 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 6 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 7 8. Zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat do Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 8 9. Zaświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek do ZUS na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 9 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (dokument ważny na dzień składania ofert) - załącznik 10 11. Informację z banku potwierdzającą zdolność Wykonawcy do sfinansowania 100% wielkości zamówienia w okresie prowadzenia remontu przy uwzględnieniu braku płatności częściowych. 12. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik 12 13. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależność do właściwej izby zawodowej - załącznik 13 14. Informacja o podwykonawcach- załącznik 14 15. Oświadczenie o okresie gwarancji - załącznik 15 16. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców zobowiązani są oni ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo oraz umowę regulującą współpracę podmiotów, która powinna zawierać w szczególności następujące postanowienia: - wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum - wskazanie lidera konsorcjum - wskazanie zakresu i działań każdego z konsorcjantów - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności - czas trwania konsorcjum (nie krótszy niż termin upłynięcia wszelkich zobowiązań stron w przedmiotowym postępowaniu) - zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie z stron konsorcjum, - zakaz zmiany uczestników 17. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczeń, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozostałych warunków, wymienionych w pkt 2 od 2.1. do 2.6. wykonawcy składają wspólnie. W przypadku składani oferty wspólnej pełnomocnictwa oraz umowę należy załączyć bezpośrednio za formularzem oferty. 18. Projekt umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 16. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie remontu i przebudowy drogi gruntowej o długości 3 km o nawierzchni gruzobetonowej szerokości pasa drogowego 3,5 km i dwóch poboczy-0,75 (razem 5 mb)rowów odwadniających i nośności 10,5 t na oś. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach. a)w pieniądzu , przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Banku Spółdzielczym w Sławnie filia Polanów Nr konta 19 9317 1038 3900 0996 2000 0039 z dopiskiem wadium na zamówienie \ Remont drogi w Rekowie b)poręczeniach bankowych c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorstw. Dz.U. Nr 109 poz.1158 z póżń. zmianami Termin wniesienia wadium: do godz. 10:00 w dniu 14.06.2007r. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają 1.wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi ponadto spełniać następujące warunki: 2.1. Wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 remontów dróg o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia. 2.2. Przedłożyć świadectwa pochodzenia na materiały wbudowane w ramach umowy. 2.3. Wykonać zamówienie publiczne, w co najmniej 50% siłami własnymi. 2.4.Udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na cały zrealizowany zakres robót, licząc od daty odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 2.5. Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na tę remont, na łączną kwotę nie niższą niż100% ceny ofertowej. 2.6. Posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.7.Ustanowić kierownika budowy, legitymującego wykształceniem technicznym, minimum 5 letnim stażem pracy oraz uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie i będącym członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.8. Wniesienie wadium w wysokości 5000 PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wyłącznie zakwalifikowane oferty, spełniające wszystkie wymogi formalne i techniczne oraz minimalne kryteria kwalifikacyjne (wymagane warunki) podlegać będą ocenie Złożone oferty będą rozpatrywane przez Zamawiającego przy zastosowaniu kryteriów: 1.cena netto wykonania robót - 95% 2.wydłużenie okresu gwarancyjnego 5% Opis kryteriów 1 - oferty będą oceniane za każde kryterium, zgodnie z regulaminem pracy komisji przetargowej, w skali 0-100 pkt, 1.cena wykonania robót oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna ilość punktów, pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie w stosunku do najtańszej wg wzoru: Cn = (cena netto oferty najtańszej : cena netto oferty badanej) x 95 2.okres gwarancji: Og = (najdłuższy dodatkowy okres gwarancji w miesiącach : dodatkowy okres gwarancji oferty badanej) x 5. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, której bilans punktów będzie największy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy - załącznik 1 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 - sporządza Wykonawca 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium jako załącznik 3 4. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik 4 5. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik 5 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 6 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik 7 8. Zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat do Urzędu Skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 8 9. Zaświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek do ZUS na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik 9 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (dokument ważny na dzień składania ofert) - załącznik 10 11. Informację z banku potwierdzającą zdolność Wykonawcy do sfinansowania 100% wielkości zamówienia w okresie prowadzenia remontu przy uwzględnieniu braku płatności częściowych. 12. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - załącznik 12 13. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacjami na temat kwalifikacji oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależność do właściwej izby zawodowej - załącznik 13 14. Informacja o podwykonawcach- załącznik 14 15. Oświadczenie o okresie gwarancji - załącznik 15 16. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców zobowiązani są oni ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwo oraz umowę regulującą współpracę podmiotów, która powinna zawierać w szczególności następujące postanowienia: - wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum - wskazanie lidera konsorcjum - wskazanie zakresu i działań każdego z konsorcjantów - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności - czas trwania konsorcjum (nie krótszy niż termin upłynięcia wszelkich zobowiązań stron w przedmiotowym postępowaniu) - zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie z stron konsorcjum, - zakaz zmiany uczestników 17. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczeń, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków. Dokumenty potwierdzające spełnienie pozostałych warunków, wymienionych w pkt 2 od 2.1. do 2.6. wykonawcy składają wspólnie. W przypadku składani oferty wspólnej pełnomocnictwa oraz umowę należy załączyć bezpośrednio za formularzem oferty. 18. Projekt umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia załącznik Nr 16.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena netto wykonania robót 95 2. wydłużenie okresu gwarancyjnego 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, pokój nr 11 (sala poiedzeń).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.