Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-11
Drawsko: Przygotowanie, dowóz i wydanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Drawsko w okresie od 01 września do 23 grudnia 2009r.
Numer ogłoszenia: 273322 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko , ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko, woj. wielkopolskie, tel. 067 2569128, faks 067 2569135.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-drawsko.prv.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.gminadrawsko.pl, www.gminadrawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, dowóz i wydanie gorących posiłków dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum z terenu Gminy Drawsko w okresie od 01 września do 23 grudnia 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczanie i wydanie gorących jednodaniowych posiłków dla dzieci i młodzieży szkolnej w ramach prowadzonego dożywiania uczniów dla następujących szkół prowadzonych przez Gminę Drawsko: - Szkoła Podstawowa w Drawsku - Szkoła Podstawowa w Drawskim Młynie - Szkoła Podstawowa w Chełście - Szkoła Podstawowa w Pęckowie - Szkoła Podstawowa w Piłce - Gimnazjum Publiczne w Drawsku wraz z Oddziałem Zamiejscowym w Chełście. 1.1. Oferent przygotowywać będzie ciepłe jednodaniowe posiłki w postaci zup lub innych dań z tym że przynajmniej raz w tygodniu 1 posiłek składający się z drugiego dania. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu tygodnia (5 dni). Oferent zobowiązany jest do oferty opracować miesięczny jadłospis, który obowiązywać będzie w trakcie realizacji umowy z uwzględnieniem zapisów niniejszej specyfikacji dot. przedmiotu zamówienia. Jadłospis powinien być przedstawiony Zleceniodawcy do 30-tego danego miesiąca na następny miesiąc oraz wywieszony w każdej szkole. 1.2. Oferent zobowiązuje się przygotowywać posiłki zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi o charakterze prozdrowotnym. 1.3. Posiłki dostarczane będą w pojemnikach utrzymujących ich wysoką temperaturę i gotowych do spożycia po ich dostarczeniu. 1.4. Posiłki będą wydawane w naczyniach, w tym sztućce niezbędne do spożycia posiłku ( nie jednorazowych ), tak aby czyste naczynia wraz ze sztućcami pozostawiać w szkole a brudne każdorazowo zabierać. Koszt naczyń oraz sztućców ponosi oferent. 1.5. Posiłki dostarczane będę do poszczególnych szkół w ilościach uzgadnianych przez Zlecającego telefonicznie. 1.6. Posiłki dostarczane będą codziennie we wszystkie dni nauki szkolnej, w okresie od 01 września do 23 grudnia 2009r. ,w godzinach od 10.00 do 13.00. 1.7. Przygotowane i dostarczane posiłki muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. 1.8. Oferent ponosi koszty załadunku, transportu oraz rozładunku wszystkich dostaw posiłków oraz wydanie posiłków w każdej ze szkół. 1.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wielkości zamówienia posiłków, o których mowa w 1.1 w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Materiały i sprzęt potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza wykonawca. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń tego samego dnia do godz. 15 - tej. wraz z odbiorem resztek nie zjedzonych posiłków. 2.4. Wykonawca uzgodni z Dyrektorami szkół kolejność i godzinę dostawy do każdej ze szkół..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczeń złożonych przez Wykonawców i innych wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.- załącznik nr 2 do SIWZ; 4) wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ - należy zaakceptować poprzez parafowanie każdej strony umowy i dołączyć do oferty; 5) pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami, podatkami i składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne we właściwym U.S i we właściwym oddziale ZUS; 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) pisemne oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.), jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www..bip.gminadrawsko.pl, www.gminadrawsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko
tel fax 67 2569137.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy w Drawsku, biuro Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Drawsku, parter pokój nr 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 im. Orła Białego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 108 we Wrocławiu.
- Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół z terenu gminy Nowe Miasto Lubawskie na rok szkolny 2024/2025
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Wieluniu
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Powstańców Śląskich w Wieluniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.