eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrząstowice › wykonanie przyłączy kanalizacyjnych - odcinki od istniejących przydomowych pompowni ścieków do wyprowadzonej z budynków istniejącej kanalizacji - etap I Suchy Bór

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27320

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chrząstowice: wykonanie przyłączy kanalizacyjnych - odcinki od istniejących przydomowych pompowni ścieków do wyprowadzonej z budynków istniejącej kanalizacji - etap I Suchy Bór Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Chrząstowice, do kontaktów: Grażyna Karpińska, tel: 077 421 96 96 w sprawach przedmiotu zamówienia, ul. Dworcowa 38, 46-053 Chrząstowice, woj. opolskie, tel. 077 4219613, 4219696, fax 077 4219666, e-mail: ug@chrzastowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.chrzastowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie przyłączy kanalizacyjnych - odcinki od istniejących przydomowych pompowni ścieków do wyprowadzonej z budynków istniejącej kanalizacji - etap I Suchy Bór. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Suchy Bór. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie przepięcia rurą Ø160 PVC od przepompowni przydomowej lub studzienki rewizyjnej z rurociągów łączących instalację wewnętrzną łączącą budynek ze zbiornikiem na ścieki sanitarne w miejscowości Suchy Bór, Chrząstowice i Dębska Kuźnia. W I etapie planuje się wykonane przepięć w ilości 350 sztuk w Suchym Borze. W II. etapie planuje się wykonanie przepięć w ilości 762 w Chrząstowicach i Dębskiej Kuźni. 2. Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określono w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej Dokumentacji Przetargowej. 3. Roboty powinny być wykonane zgodnie z warunkami wydanymi przez WiK Opole, stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji. 4. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy robót czynności i urządzeń budowlanych: - przykanaliki grawitacyjne PCV Ø 160mm, szt. 350 (wraz z kształtkami przejściowymi)od istn. studzienki pompowej do istn. kanalizacji z budynku- połączenie instalacji wewnętrznej z zewnętrzną - 2100 mb - studzienki kanalizacyjne PE Ø315 mm na przykanaliku PVC Ø 160 -4szt. - studzienki kanalizacyjne PE Ø425 mm na przykanaliku PVC Ø 160-36szt. - odtworzenie nawierzchni dróg i chodników (nawierzchnie różne)-295 m2 - kompleksowa obsługa geodezyjna - prowadzenie dziennika robót - urządzenie placu budowy oraz doprowadzenie niezbędnych mediów dla potrzeb budowy - płatne odbiory i nadzory zgodne z warunkami technicznymi - wyplata odszkodowań za zniszczone zasiewy i nasadzenia, płoty itp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Posiada dla materiałów potrzebnych do zrealizowania zamówienia certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w pkt II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 10 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. 2. Posiadają uprawnienia do wykonania czynności związanych z wykonaniem zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. 5. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 6. Nie otwarto wobec nich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Wykażą wykonanie robót w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia (min. 2 zadania). 8. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia 2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o nie wykluczeniu z postępowania 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. wykaz kadry kierowniczej i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 8. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia tj. - uprawnienia budowlane w specjalności objętej zamówieniem, - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 9. Dowód wniesienia wadium 10. Zaakceptowany druk umowy 11. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzastowice.bip.net.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zgodnie z art. 42 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego www.chrzastowice.bip.net.pl. po opublikowaniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Opłata: 40 zł Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą specyfikację osobiście w budynku urzędu przy ul. Dworcowej 38, pok. nr 3 (opłaty należy dokonać w kasie zamawiającego, pok. nr 4) lub złożą wniosek o przesłanie jej za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2007, godzina 10:00, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy Chrząstowice, ul. Dworcowa 38, 46 - 053 Chrząstowice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.