eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego w Augustowie



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27312

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Augustów: wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego w Augustowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego, do kontaktów: Jerzy Daniłowicz, Ul. Tytoniowa 6, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 0-87 6432829, fax 0-87 6432829, e-mail: jurekdan@vp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Edukacja; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego w Augustowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Budynek Zespołu Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego w Augustowie; ul. Tytoniowa 6; 16-300 Augustów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana instalacji elektrycznej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: świadectwa dopuszczenia do stosowania zastosowanych materiałów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje roboty przekraczające równowartość kwoty 60.000 uuro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 25.06.2007; lub data zakończenia: 25.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6000.00 zł Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK w Augustowie nr konta: 87 1090 2789 0000 0006 8800 2922. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału w Zespole Szkół Technicznych w Augustowie, ul. Tytoniowa 6, 16-300 Augustów. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 12.06.2007r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności, posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w postaci wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych. - Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia . - Posiadanie informacji o o opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadanie zaświadczenia, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - Posiadanie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy, do uzyskania kredytu w wysokości 600000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Warunkiem przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przez Wykonawcę wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium: 1) CENA OFERTOWA BRUTTO 100 % 1.1.Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Oferentów w zakresie w/w kryterium. 1.2.Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. 1.3.pozostałym Oferentom, spełniającym wymagania przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. 7. Ocena ofert w zakresie wyżej przedstawionych kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: 2.1 W zakresie każdego kryterium oferta może uzyskać od oceniającego członka komisji 100 punktów. 2.2 . ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą: 1) W kryterium CENA OFERTOWA (C): WP( C ) =Cmin : C of. x 100% Gdzie: Cmin - cena najniższa spośród badanych ofert Cof. - cena oferty badanej 2.3 Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. 2.4 W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy ( wg załącznika) . 1.2. Kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przekazane przedmiary robót. Łączna wartość wyliczona i wpisana do formularza ofertowego. 1.3. Sporządzanie kosztorysów ofertowych w sposób nie zgodny lub odmiennie niż zostało zapisane to wyżej spowoduje odrzucenie oferty. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie pisemne, że Oferent spełnia warunki określone w art. 22.1 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 9.02.2004., poz.177 z późn. zm.) - wg załącznika. 1.6. Oświadczenie pisemne, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 9.02.2004r., poz.177 z późn. zm.) - wg załącznika. 1.8 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót instalacyjnych, a jeśli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom instalacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.9. Sporządzić wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia w tym wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z niezbędnymi uprawnieniami ( załączyć uprawnienia ). 1.10. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.11. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 - 8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.13. Przedstawić polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.14. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium. 1.15. 1) Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.16. Podpisany projekt umowy. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Oferenta. 3. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje odrzucenie oferty. 5. W przypadku załączenia do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 6. Nie złożenie oświadczenia w podanym wyżej terminie lub pozostawanie w stosunku zależności z pozostałymi oferentami skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zstgip-augustow.pbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 12.07.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 12:00, Zespół Szkół Technicznych im. Gen. I. Prądzyńskiego; ul. Tytoniowa 6; 16-300 Augustów; pok. 201.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamówienie finansowane będzie ze środków Starostwa Powiatowego w Augustowie 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.