Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Piaski: Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Szansa na przedszkole
Numer ogłoszenia: 273093 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach , ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry prowadzącej zajęcia w ramach projektu pn: Szansa na przedszkole.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych - prowadzenie zajęć w ramach projektu pn: Szansa na przedszkole w ośrodku wychowania przedszkolnego utworzonym przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach. Zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z dyrektorem przedszkola i zaakceptowanym przez koordynatora projektu. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Część 1 - nauczyciela prowadzącego zajęcia z języka angielskiego dla dzieci w ośrodku wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach, w wymiarze 2 godzin lekcyjnych (30 minut) tygodniowo, łącznie 272 godziny lekcyjne. Część 2 - nauczyciela prowadzącego zajęcia teatralne dla dzieci w ośrodku wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach, w wymiarze 1 godziny lekcyjnej (30 minut) tygodniowo, łącznie 136 godzin lekcyjnych. Część 3 - nauczyciela prowadzącego zajęcia taneczno-rytmiczne dla dzieci w ośrodku wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach, w wymiarze 2 godzin lekcyjnych (30 minut) tygodniowo, łącznie 272 godziny lekcyjne. Część 4 - nauczyciela prowadzącego zajęcia plastyczne dla dzieci w ośrodku wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach, w wymiarze 2 godzin lekcyjnych (30 minut) tygodniowo, łącznie 272 godziny lekcyjne. Część 5 - nauczyciela prowadzącego zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci w ośrodku wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach, w wymiarze 2 godzin lekcyjnych (30 minut) tygodniowo, łącznie 272 godziny lekcyjne Część 6 - nauczyciela prowadzącego zajęcia logopedyczne dla dzieci w ośrodku wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach, w wymiarze 3 godzin (60 minut) tygodniowo, łącznie 408 godzin Część 7 - psychologa prowadzącego konsultacje psychologiczne z dziećmi w ośrodku wychowania przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bystrzejowicach, w wymiarze 20 godzin (60 minut) miesięcznie, łącznie 680 godzin.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w częściach od 1 do 4 - wyższe magisterskie pedagogiczne uprawniające do nauczania edukacji przedszkolnej, minimum 2-letni staż pracy w ośrodku szkolnym lub przedszkolnym, w części 5 - wyższe magisterskie pedagogiczne, uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, udokumentowany staż pracy w ośrodku szkolnym lub przedszkolnym, w części 6 - studia wyższe magisterskie pedagogiczne lub podyplomowe logopedia, udokumentowany staż pracy w ośrodku szkolnym lub przedszkolnym . w części 7 - studia magisterskie z psychologii, udokumentowany staż pracy w ośrodku szkolnym lub przedszkolnym.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty poświadczające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe, w szczególności dyplom ukończenia studiów wyższych, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piaskach
ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski
pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- "Organizacja szkoleń w ramach Projektu "Wzmocnienie potencjału ZIT w MOF Poznania" dofinansowanego z Funduszy Europejskich dla Wielkopolski 2021-2027"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dotyczących funkcjonowania biogazowni rolniczych dla uczniów szkół rolniczych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. "Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.