eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa wyposażenia (urządzenia medyczne, meble medyczne i biurowe, sprzęt komputerowy i TV) dla Oddziału Kardiologii Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Gdynia: Dostawa wyposażenia (urządzenia medyczne, meble medyczne i biurowe, sprzęt komputerowy i TV) dla Oddziału Kardiologii Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 272928 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230696 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 72 60 124, faks 58 72 60 338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia (urządzenia medyczne, meble medyczne i biurowe, sprzęt komputerowy i TV) dla Oddziału Kardiologii Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia (urządzenia medyczne, meble medyczne i biurowe, sprzęt komputerowy i TV) dla Oddziału Kardiologii Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o., 2) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia - jeśli dotyczy, 3) wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi - jeśli dotyczy - z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia 2. Zamówienie obejmuje 11 zadań częściowych zwanych również pakietami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji i szkoleń określone zostały w Załączniku nr 1a do SIWZ (Zestawienie parametrów wymaganych). Wykonawca winien w kolumnie pn. Potwierdzenie spełnienia wpisać TAK lub NIE potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie Parametry oferowane zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Oferowane wyposażenie musi być: fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2015 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku1a do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 5. Oferowane wyposażenie musi spełniać wymagania dotyczące wprowadzenia go do obrotu medycznego i używania, określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych - jeśli dotyczy. 6. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia, b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskaza-nego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołami Szkolenia (wzór- Załącznik nr 4 do umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników - jeśli dotyczy, c) odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym (wzór - Załącznik nr 3 do umowy) po dostawie, instalacji i uruchomieniu wyposażenia, d) przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przed?miotu zamówienia opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ Projekt umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 39.11.20.00 - Krzesła 30.19.14.00 - Niszczarki 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Physio Control Poland Sales Sp. z o.o., Plac Lelewela 2, 01-624 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23373,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25242,84

  • Oferta z najniższą ceną: 25242,84 / Oferta z najwyższą ceną: 25242,84

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Greenpol Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18111,75

  • Oferta z najniższą ceną: 18111,75 / Oferta z najwyższą ceną: 18111,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RMR Sp. z o.o., ul. Karpacka 9/3, 43-316 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80826,66

  • Oferta z najniższą ceną: 80826,66 / Oferta z najwyższą ceną: 80826,66

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stiegelmeyer Sp. z o.o., Grubno 63, 86-212 Stolno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90277,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96433,20

  • Oferta z najniższą ceną: 96433,20 / Oferta z najwyższą ceną: 96433,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NGE Polska Sp. z o.o., ul. Kartuska 228A, 80-125 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32431,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35967,66

  • Oferta z najniższą ceną: 35967,66 / Oferta z najwyższą ceną: 35967,66

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.