eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Roboty budowlane w zakresie1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Grzędzice. 2) Budowa punktów świetlnych w miejscowości Strachocin. 3) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Małkocin.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Stargard Szczeciński: Roboty budowlane w zakresie: 1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Grzędzice. 2) Budowa punktów świetlnych w miejscowości Strachocin. 3) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Małkocin.
Numer ogłoszenia: 272813 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224145 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Stargard Szczeciński, ul. Rynek Staromiejski 5, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5613410, faks 91 5613411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie: 1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Grzędzice. 2) Budowa punktów świetlnych w miejscowości Strachocin. 3) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Małkocin..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty budowlane w zakresie: 1) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Grzędzice. 2) Budowa punktów świetlnych w miejscowości Strachocin. 3) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Małkocin. Zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji technicznej będącej załącznikiem do niniejszej siwz. 2. W skład dokumentacji technicznej wchodzą: Część I zamówienia. 1) Dla budowy oświetlenia drogowego w miejscowości Grzędzice: a) Projekt budowlano- wykonawczy. b) Plan instalacji Oświetleniowej- rysunek. c) Schemat strukturalny oświetlenia- rysunek. d) Stalowy słup oświetleniowy o przekroju kołowym z wysięgnikiem łukowym małym- rysunek. e) Przekrój poprzeczny kolizji kabla elektroenergetycznego nn 0,4 kV z rura gazową w/c- rysunek. f) Głębokość ułożenia kabli w ziemi i odległości miedzy nimi przy skrzyżowaniach i zbliżeniach wg N SEP-E-004- rysunek. g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. h) Warunki przyłączenia do sieci ENEA Operator Sp. z o.o. . i) Uzgodnienie Gaz System Sp. z o.o. . j) Kosztorys Nakładczy. Część II zamówienia. 2) Budowa punktów świetlnych w miejscowości Strachocin. a) Opis Techniczny. b) Oświetlenie uliczne- plan sytuacyjny- rysunek.. c) Ideowy schemat oświetlenia ulicznego- rysunek. d) Ideowy schemat zasilania- rysunek. e) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót. f) Warunki techniczne przyłączenia. g) Umowa o przyłączenie. h) BIOZ. i) Przedmiar robót. Część III zamówienia. 3) Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Małkocin. a) Projekt oświetlenia drogowego b) Schemat główny zasilania- rysunek. c) Schemat oświetlenia drogowego- rysunek. d) Stalowy słup oświetleniowy- wysięgnik- rysunek. e) Specyfikacja Techniczna oświetlenia drogowego. f) Plan usytuowania sieci oświetleniowej, plansza podstawowa i koordynacyjna g) Decyzja o lokalizacji. h) Decyzja- rysunek. i) Roboty elektryczne (opis)- przedmiar. j) Przedmiar robót. 3. Wykonawca za wykonane prace otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca załączy do oferty uproszczony kosztorys ofertowy w każdej części zamówienia, na który składa ofertę, obejmującą wycenę prac ujętych w dokumentacji projektowej. Kosztorys należy opracować na podstawie całej dokumentacji projektowej o której mowa w § 3 ust 2 siwz. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową i przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji budowlanej. Zamawiający wyjaśnia że przedmiary robót należy traktować wyłącznie jako dokumenty pomocnicze przy ustalaniu ceny oferty. Ostateczną cenę ryczałtową za wykonane prace podaje w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz). Uwaga: Wykonawca który uzyska zamówienie publiczne przedłoży Zamawiającemu kosztorys szczegółowy najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres prac określonych w ust. 1 zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa § 3 ust 2 siwz , postanowieniami umowy, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami przepisami budowlanymi, przepisami prawa energetycznego, oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy. 6. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót. Zakres gwarancji określa karta gwarancji której wzór stanowi załącznik nr 10 do umowy. 7. Warunki płatności: 1) Faktura płatna, przelewem w ciągu 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą wystawienia faktury jest odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony protokołem odbioru bez stwierdzonych wad (dotyczy części I i II zamówienia). 2) Faktury płatne, przelewem w ciągu 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur. Podstawą wystawienia faktur jest odbiór przedmiotu zamówienia (częściowy i końcowy) potwierdzonych protokołami odbioru bez stwierdzonych wad (dotyczy części III zamówienia). Wykonawca który uzyska zamówienie w tej części zamówienia przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo- finansowy, obejmujący wykonanie odpowiednio wykonanie 30 % i 70 % zleconych prac. 8. W okresie trwania gwarancji jakości Wykonawca przystąpi do usunięcia każdej stwierdzonej przez Zamawiającego usterki na przedmiocie umowy, w ciągu 2 dni, od otrzymania od zamawiającego faksem, niezwłocznie potwierdzonego pismem. Zagwarantowany termin usunięcia wad i usterek to 7 dni od dnia zgłoszenia. 9. Dopuszczalne zmiany zawartej umowy określone w art. 144 ust. 1 ustawy, inne niż wymienione w § 4 siwz. 1) zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje nie mniejsze niż osoby wskazane w SIWZ. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji gdy osoba przewidziana do realizacji umowy nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków, lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny; 2) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki podatku VAT; 3) zmiana dotycząca przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. 10. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy (dot. § 3 ust. 9 i § 4 ust. 2 siwz).: 1.Wszelkie zmiany umowy przeprowadzane na podst art. 144 ust. 1, o których mowa w siwz GKI.271.60.2013.G.Ch, strony przeprowadzą na poniższych zasadach: 1) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę, 2) Strony zgodnie podejmują decyzję na podstawie ustaleń zapadłych na spotkaniu osób reprezentujących strony, zatwierdzone protokołem z posiedzenia. 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, protokół z posiedzenia uprawnionych przedstawicieli itp.). 3. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. 11. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania i Wykonawstwa Instalacji Elektrycznych, ul. Lipowa 9, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25806,04

  • Oferta z najniższą ceną: 25806,04 / Oferta z najwyższą ceną: 38060,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.