eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Remont pomieszczeń piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Słowackiego 8 w Chrzanowie w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Chrzanów: Remont pomieszczeń piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Słowackiego 8 w Chrzanowie w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym
Numer ogłoszenia: 272810 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie , ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7533800, faks 032 7533899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Słowackiego 8 w Chrzanowie w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Remont pomieszczeń piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Słowackiego 8 w Chrzanowie w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót - załącznik A do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik B do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami BHP. 2.Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV - 45400000-1; 453 00000-0, 45200000-9; 45262350-9, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45421146-9, 45421000-4, 45262100-2, 45232452-5, 45331100-7, 45310000-3. 4.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 5.Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać certyfikaty oraz atesty. 6.Zaleca się aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania. W tym celu należy się kontaktować z Panem Władysław Łyp tel. 032 753-38-12.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a)tj. wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia: osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; osobą posiadającą uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; osobą posiadającą uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. b)Wykonali z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. A. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 5 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału, lub notarialnie poświadczonej kopii, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem poświadczoną przez osobę(y) udzielającą(e) pełnomocnictwa jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - załącznik nr 1 do formularza ofertowego W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5.W celu potwierdzenia spełniania warunku zawartego w pkt V p.pkt 2 lit. b SIWZ Wykonawca przedłoży wypełniony i podpisany wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 2 do formularza ofertowego Warunek wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunku w pkt V ppkt 2 lit. a Wykonawca przedłoży aktualne dokumenty osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem: kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić oraz kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych -wpisów aktualnych na dzień składania ofert: osoby posiadającej uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; osoby posiadającej uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; osoby posiadającej uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Warunki wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie. 7.Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do specyfikacji materiałów. 8.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, sporządzona według załącznika nr 3 do formularza ofertowego. Dokument niewymagany w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 9.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 10.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 i 9 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. z późn. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie www.pup-chrzanow.pl lub można ją odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, Wydział Organizacyjno-Administracyjny, pokój nr 305.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów- dziennik podawczy w terminie do dnia 31 .08.2009r. do godz. 11:00, otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego jw. o godz.11:30 pok.301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.