Ogłoszenie z dnia 2010-10-04
Szczecin: Wdrożenie systemu do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi oraz zakup licencji na jego użytkowanie
Numer ogłoszenia: 272733 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi oraz zakup licencji na jego użytkowanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wdrożenie systemu do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi oraz zakup licencji na jego użytkowanie: - Możliwość sprawnego i pełnego realizowania obowiązków gromadzenia danych zawartych w przesyłanych do formularzach w zakresie gospodarki odpadami oraz gospodarki produktowej i opakowaniowej - Możliwość weryfikacji opłaty całkowitej za korzystanie ze środowiska (powietrze, woda, ścieki, odpady, opłata produktowa), - Możliwość tworzenia raportów na różnych poziomach agregacji danych (województwo, powiat, gmina, jednostka) - Możliwość tworzenia raportu OS-OP2 - Możliwość realizacji obowiązku obsługi rachunków bankowych w oparciu o zasady księgowości, oraz prowadzenia kartotek płatników, - Wsparcie procesu windykacji należności - Możliwość generowania sprawozdania OŚ-4, - Możliwość generowania sprawozdania zbiorczego OŚ4p/g - Zabezpieczenie i zarządzanie zgromadzonymi danych i dostępem do systemu - Wymiana danych miedzy systemami: opłatowych i Wojewódzkim Systemem Odpadowym - Możliwość realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji wykazów dokumentów zawierających dane o korzystaniu ze środowiska w podziale na formularze od A do I zgodnie ze wzorami w rozporządzeniu Ministra Środowiska.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00 - 30.24.82.00 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATMOTERM S.A., Ul. Łangowskiego 4, Opole, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348181,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165066,00
Oferta z najniższą ceną: 165066,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165066,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
zgodnie z art. 67.1.1) a i b) Art. 67. 1. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, Jednym z głównych zadań realizowanych przez Wydział Rolnictwa Ochrony Środowiska jest weryfikacja i naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, oraz z tytułu opłaty produktowej, a następnie ich redystrybucja na rachunki bankowe: Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz na rachunki budżetów powiatów i budżetów gmin. Aktualnie zadanie to jest realizowane przy pomocy programów komputerowych działających w systemie DOS. Taka forma oprogramowania pozwala jedynie na wprowadzanie danych dotyczących korzystania ze środowiska i opłat produktowych, ale uniemożliwia ich przetwarzanie i udostępnianie w formie elektronicznej, zgodnie z wymogami ustawowymi. Zakup nowoczesnego programu do weryfikacji opłat środowiskowych i zarządzania środkami finansowymi umożliwi sprawne i pełne realizowanie obowiązków gromadzenia danych zawartych w przesyłanych formularzach w zakresie korzystania ze środowiska oraz gospodarki produktowej i opakowaniowej. System ten współpracuje z programem do weryfikacji opłat i wspiera procesy windykacji należności. W oświadczeniu z dnia 31 marca 2010 roku (znak: Lp. 3419/2010) załączonym do oferty, ATMOTERM S.A. z siedzibą w Opolu, przy ul. Łangowskiego 4, oświadczyła, że jest jedynym twórcą, dystrybutorem i jedynym dysponentem praw autorskich w Unii Europejskiej oprogramowania opłatowo - księgowego służącego do zarządzania opłatami za korzystanie ze środowiska składającego się z aplikacji ujętych w przesłanej ofercie.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi naprawy, przeglądów, legalizacji oraz napraw awaryjnych sprzętu medycznego dla 15 WOG oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
- Dostawa i montaż depozytorów wewnętrznych oraz depozytorów zewnętrznych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem dot. przystosowania budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie, ul. Rydla 65 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.
- Usługa naprawy trzech samochodów sanitarnych dla jednostek wojskowych będących w rejonie odpowiedzialności 15 WOG
- PP Tychowo termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
- POŻYWKI MIKROBIOLOGICZNE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 lat oraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- usługa analiz i raportowania w zakresie związanym z realizacją świadczeń zdrowotnych w GPSK wraz z dostawą licencji programów do automatycznego pobierania danych z SZOI NFZ
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Inwentaryzacja obiektów sieci wodociągowej w gminie Lipowa, opracowanie dokumentacji i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.