eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Zduńska Wola: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
Numer ogłoszenia: 272720 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zduńskowolski , ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8232204, faks 043 8232204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywania usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego polegających głównie na odśnieżaniu i usuwaniu oblodzeń w obrębie pasa drogowego w celu zachowania odpowiedniego standardu przejezdności na jezdni jak i na ciągach pieszych i pieszo-rowerowych. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjności i czas reakcji od powiadomienia przez zarządcę drogi (np. telefonicznie) do maksymalnie 6 godzin, licząc od powiadomienia do chwili podjęcia zleconych czynności, w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego podjęcie zleconych czynności powinno nastąpić niezwłocznie. Zamówienie podzielone została na 5 części różniące się obszarem wykonywania usługi (zamówienia)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wielkości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego obejmującego wykonywanie usług z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych. Zamówienia uzupełniające dotyczyć będą usuwania (odtransportowywania) nadmiaru śniegu i posypywania mieszanką piasku i soli jezdni, ścieżek rowerowych, ciągów pieszo - rowerowych i chodników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokościach: na Część I - Gmina Zduńska Wola - 2.000 zł na Część II - Gmina Zapolice - 2.000 zł na Część III - Gmina i Miasto Szadek - 2.000 zł na Część IV - Miasto Zduńska Wola cześć A północna - 2.000 zł na Część V - Miasto Zduńska Wola część B południowa - 2.000 zł W przypadku ofert obejmujących kilka części zamówienia wadia należy odpowiednio zsumować. Wadium może być wnoszone formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku wadium wnoszonym w pieniądzu, prosimy przelew kierować na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego: Bank PKO BP S.A. , nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji wadium w oryginale należy dołączyć do oferty. W przypadku wadium w formie pieniężnej jako datę wpływu wadium Zamawiający przyjmie datę uznania kwoty wadium na swoim rachunku bankowym

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenie oświadczenia według załącznika nr 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej przez jeden sezon zimowy wykonywał usługi o charakterze związanym z usługą (usługami) podanymi w opisie zamówienia oraz, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku poprzez zbadanie złożonych przez wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ) na podstawie którego Zamawiający dokona oceny jego spełnienia. W wspomnianym załączniku wymieniony został sprzęt w minimalnych liczbach, którym winien dysponować wykonawca. W sytuacji złożenia oferty przez jednego wykonawcę, na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie oczekiwał spełnienia wymogu minimalnego sprzętu na każdą z części zamówienia niezależnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnym do wykonania zamówienia Zamawiający przyjmując prawdziwość oświadczenia (wzór - zał. nr 5 i nr 8 do SIWZ) dokona pozytywnej oceny tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni pozytywnie spełnienie tego warunku, jeżeli: 1)Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do realizacji zamówienia (lub określonych jego części) (wzór - zał. nr 5 do SIWZ), 2) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z załącznikami do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas gotowości rozpoczęcia robót - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) przesunięcie terminu początku realizacji zamówienia - w przypadku znaczącego tj. min. 14-dniowego przesunięcia się terminu zawarcia umowy z powodu wydłużenia się procedury udzielania zamówienia wynikającego z procedur przetargowych (np. odwołanie), 2) przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia - pod warunkiem wydłużenia się niekorzystnych warunków związanych z aurą zimową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzdunskowolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2015 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli ul. Złotnickiego 25 98-220 Zduńska Wola Sekretariat Starosty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Zduńska Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń w obszarze dróg powiatowych na terenie gminy Zduńska Wola..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas gotowości rozpoczęcia robót - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy Zapolice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń w obszarze ulic i dróg powiatowych na terenie gminy Zapolice..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas gotowości rozpoczęcia robót - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg powiatowych na terenie gminy i miasta Szadek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń w obszarze ulic i dróg powiatowych na terenie gminy i miasta Szadek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas gotowości rozpoczęcia robót - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część A (północna), obejmująca ulice: Spacerową, Szkolną, Kilińskiego, Dąbrowskiego, Plac Wolności, Juliusza, Getta Żydowskiego, Tymienicką, Szadkowską, Henrykowską, Opiesińską, Wiejską..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń w obszarze ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola - część A (północna)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas gotowości rozpoczęcia robót - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo-sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola część B (południowa), obejmująca ulice: Łaską, Sieradzką, Wiejską, Kościelną, Złotą, Widawską, Piwną, Paprocką, Świerkową, Jodłową, Staszica, Spółdzielczą, Karsznicką i Kolejową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odśnieżania i usuwania oblodzeń w obszarze ulic powiatowych na terenie miasta Zduńska Wola - część B (południowa)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas gotowości rozpoczęcia robót - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.