eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Zamościa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Zamość: Usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Zamościa
Numer ogłoszenia: 272588 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Zamościa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu operatów szacunkowych wartości nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Zamościa. 2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 7 zadań: ZADANIE NR I Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej dz. nr 54/11, o pow. 151 m2, nr 54/13, o pow. 469 m2 i nr 55/9, o pow. 891 m2, w ark. nr 19, przy ul. Przemysłowej, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej. Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania. ZADANIE NR II Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości, stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczonej dz. nr 30/2, o pow. 6052 m2, nr 30/4, o pow. 1227 m2 i nr 30/5, o pow. 203 m2, w ark. nr 19, przy ul. Kilińskiego, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej. Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania. ZADANIE NR III Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, przyległych do ulicy Krasnobrodzkiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania kanalizacji sanitarnej Wykonanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, oznaczonych: w ark. 61: - dz. nr 12/1, o pow. 299 m2, - dz. nr 17, o pow. 4340 m2, - dz. nr 19, o pow. 5256 m2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania. ZADANIE NR IV Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego Wykonanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych: - dz. nr 39/6, o pow. 90 m2, w arkuszu mapy 49, położonej przy ul. Polnej, - dz. nr 53, o pow. 875 m2, w arkuszu mapy 51, położonej przy na Osiedlu Słoneczny Stok, - dz. nr 92/3, o pow. 215 m2, w arkuszu mapy 20, położonej przy na Osiedlu Zakole. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania. ZADANIE NR V Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej dz. nr 84/26, o pow. 4377 m2, ark. 38, przy ul. Wspólnej. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania. ZADANIE NR VI Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej przeznaczonej do sprzedaży celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej w arkuszu mapy 53, numerem działki 102/2, o pow. 68 m2, położonej przy ul. Wincentego Pola, przeznaczonej do sprzedaży, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem działki 108/1, o pow. 717 m2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania. ZADANIE NR VII Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wyma-gań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.) Opracowanie dokumentacji dotyczącej lokalu mieszkalnego: - nr 45, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Polnej 7, - nr 32, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Poniatowskiego 15. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ramach zamówienia dokumentację fotograficzną szacowanych nieruchomości (nie dotyczy ZADANIA VII). 4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną, dwie bądź więcej części zamówienia (zadań)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający przy ocenie spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia będzie brał pod uwagę wyłącznie główne usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami wskazującymi, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże się wykonaniem ­ dla Zadań Nr I-VI - co najmniej 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowych ­ dla Zadania Nr VII - co najmniej 1 dokumentacji dotyczącej lokali mieszkalnych niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wymagań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.) oraz załączy dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) dla Zadań Nr I - VI - Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich uprawnieniach, tj. co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (rzeczoznawcy majątkowego) w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z późn. zm.), która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia b) dla Zadania Nr VII - Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich uprawnieniach, tj. co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń zgodnie z § 16 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie § 17 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, które mogą dotyczyć m.in.: a) Wykonawca może dokonać zmiany osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi, przedstawionych w ofercie, jedynie za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że nowe proponowane osoby będą posiadały uprawnienia zawodowe w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie, mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, w szczególności zmiana terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta Miasta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.07.2013r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Marta Trych, Małgorzata Strzępek, fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR I Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR I Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej dz. nr 54/11, o pow. 151 m2, nr 54/13, o pow. 469 m2 i nr 55/9, o pow. 891 m2, w ark. nr 19, przy ul. Przemysłowej, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej. Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR II Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR II Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla której określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej Oszacowanie wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości, stanowiącej własność Skarbu Państwa, oznaczonej dz. nr 30/2, o pow. 6052 m2, nr 30/4, o pow. 1227 m2 i nr 30/5, o pow. 203 m2, w ark. nr 19, przy ul. Kilińskiego, do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, dla których określono wartość rynkową w celu wypowiedzenia wysokości opłaty rocznej. Uwaga - w operacie należy oszacować wartość prawa użytkowania wieczystego oddzielnie dla każdej działki. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR III Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, przyległych do ulicy Krasnobrodzkiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania kanalizacji sanitarnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR III Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, przyległych do ulicy Krasnobrodzkiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania kanalizacji sanitarnej Wykonanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, oznaczonych: w ark. 61: - dz. nr 12/1, o pow. 299 m2, - dz. nr 17, o pow. 4340 m2, - dz. nr 19, o pow. 5256 m2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR IV Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR IV Opracowanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego Wykonanie operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych: - dz. nr 39/6, o pow. 90 m2, w arkuszu mapy 49, położonej przy ul. Polnej, - dz. nr 53, o pow. 875 m2, w arkuszu mapy 51, położonej przy na Osiedlu Słoneczny Stok, - dz. nr 92/3, o pow. 215 m2, w arkuszu mapy 20, położonej przy na Osiedlu Zakole. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR V Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR V Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Miasta Zamość, oznaczonej dz. nr 84/26, o pow. 4377 m2, ark. 38, przy ul. Wspólnej. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR VI Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej przeznaczonej do sprzedaży celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR VI Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej przeznaczonej do sprzedaży celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej oznaczonej w arkuszu mapy 53, numerem działki 102/2, o pow. 68 m2, położonej przy ul. Wincentego Pola, przeznaczonej do sprzedaży, celem poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej oznaczonej numerem działki 108/1, o pow. 717 m2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR VII Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wyma-gań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR VII Opracowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o spełnianiu wyma-gań samodzielnych lokali mieszkalnych zgodnie z dyspozycją art. 2 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 80, poz. 903 z późn. zm.) Opracowanie dokumentacji dotyczącej lokalu mieszkalnego: - nr 45, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Polnej 7, - nr 32, usytuowanego w budynku położonym przy ul. Poniatowskiego 15. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie kwota, określająca koszt wykonania całości zadania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.