eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzywda › Roboty remontowo-adaptacyjne w budynku SSPZOZ w Krzywdzie, w Ośrodku Zdrowia w Okrzei przy ul. Sienkiewicza 2D, gm. Krzywda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Krzywda: Roboty remontowo-adaptacyjne w budynku SSPZOZ w Krzywdzie, w Ośrodku Zdrowia w Okrzei przy ul. Sienkiewicza 2D, gm. Krzywda
Numer ogłoszenia: 27243 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krzywdzie , ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda, woj. lubelskie, tel. 0-25 7551233, faks 0-25 7551233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-adaptacyjne w budynku SSPZOZ w Krzywdzie, w Ośrodku Zdrowia w Okrzei przy ul. Sienkiewicza 2D, gm. Krzywda.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót remontowo-adaptacyjnych W celu wykonania zadania należy wykonać szereg robót remontowo - adaptacyjnych a w szczególności: 1.Roboty rozbiórkowe istniejących ścianek działowych oraz posadzek wraz z warstwami wyrównawczymi i izolacyjnymi 1.Roboty rozbiórkowe oblicowań ściennych 2.Usunięcie (zeskrobanie) wymalowań ściennych emulsyjnych i olejnych 3.Poszerzenia otworów drzwiowych 4.Wykucie z muru ościeży drzwiowych wraz ze skrzydłami 5.Wymiana parapetów wewnętrznych 6.Montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami 7.Montaż okna podawczego w pomieszczeniu rejestracji 8.Wykonanie ponowne posadzek z płytek ceramicznych oraz wykładzin rulonowych PCV przeznaczonych dla służby zdrowia wraz z nowymi warstwami izolacyjnymi iwyrównawczymi 10.Wykonanie nowych ścianek działowych G-K na ruszcie metalowym z zastosowaniem wzmocnionych profili Ultrasil 11.Wykonanie nowych tynków cem-wap na ościeżach otworów 12.Wykonanie gładzi gipsowych i wymalowań farbami akrylowymi zmywalnymi 13.Wykonanie nowych oblicowań ściennych z płytek ceramicznych na pełną wysokość 14.Wykonanie lamperii na wysokość 1,6m wykonanej w technologii natrysku z farby strukturalnej odpornej na zabrudzenia oraz ścieranie 15.Dostawa i montaż desek odbojowych z drewna dębowego lakierowanego gr 2,2 cm mocowane za pomocą krytych dybli do ściany . szer. (2szt x 10cm + odstęp między nimi 10 cm , mocowane na wys. 70 i 90 cm od posadzki 16.Docieplenie stropu żelbetowego nad pomieszczeniem garażowym w podpiwniczeniu wraz z wykonaniem wyprawy 17.Wykonanie ścianek zsypu do magazynu opału z cegły licówki wraz z dostawą i montażem klapy wsypowej 18.Wymiana bramy garażowej w pomieszczeniu garażowym 19.Dostawa i montaż uchwytów dla niepełnosprawnych 20.Roboty wykonać zgodnie z załączonym rzutem przyziemia oraz przedmiarem robót. UWAGI DO ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH Płytki podłogowe należy stosować w co najmniej IV klasie ścieralności (PEI IV) i twardości powyżej 7 w skali Mohsa, W przypadku wykonania posadzek i ścian płytkami w tym samym wymiarze należy dopasować układ płytek ściennych do układu płytek posadzki. Należy montować płytki wyłącznie w jednym kalibrze i odcieniu, Zaleca się ścisłe stosowanie do instrukcji producentów klejów, fug i zapraw. Przed spoinowaniem płytek należy przeprowadzić próbę zastosowania fugi i ewentualnie zabezpieczyć powierzchnię płytek, W pomieszczeniach narażonych na wilgoć należy stosować kleje i fugi wodoodporne i wodoszczelne. Posadzki z płytek ceramicznych w przejściach zabezpieczyć szyną z kątownika mosiężnego lub stalowego ze stali V2A, Wyposażenie drzwi (powyższe oraz każde inne wymagane i zalecane przez Producenta oraz wymagania technologiczne, funkcjonalne i architektoniczne) należy uzgodnić z Inwestorem, Typ samozamykaczy należy dostosować do masy skrzydeł drzwiowych - zgodnie z zaleceniami producenta, Możliwe jest zastosowanie innego typu, koloru i wyposażenia stolarki okiennej i drzwiowej, użytych materiałów wykończeniowych, wykończenia ścian itp. Po bezwzględnym uzgodnieniu z Inwestorem. Materiały zamienne muszą posiadać parametry co najmniej równorzędne do projektowanych. Instalacje Elektryczne Istniejące zasilanie budynku - układ pomiarowy istniejący Budynek zasilany jest w energię elektryczną istniejącym przyłączem napowietrznym wyprowadzonym z istniejącego słupa linii n.n. zasilanej ze stacji KR nr 0101. Wewnątrz budynku w TL zabudowany jest układ pomiarowy bezpośredni. Inwestor postanawia pomiar pozostawić wewnątrz budynku. Tablice rozdzielcze , wlz . W miejscu pokazanym na załączonych rys. zabudować tablice rozdzielcze w obudowach z tworzyw sztucznych. Rodzaje tablic opisano w części graficznej opracowania. Złącza montować na wysokości 1.4 m od podłogi. Wlz zasilające poszczególne tablice wykonać przewodami miedzianymi umieszczonymi pt wg opisów na planach. Instalacja oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 1-fazowych 230V. Instalację oświetleniową na parterze wykonać jako pt przewodami miedzianymi typu YDYp 3(4 x1.5 mm 750V z osprzętem pt. Zainstalować oprawy świetlówkowe we wszystkich pomieszczeniach oprócz sanitariatów i pomieszczeń zaplecza. Typy opraw pokazano na rysunkach. Instalację gniazd wtykowych 1-faz. na parterze wykonać przewodami YDYp3 x 2.5 mm 750 V umieszczonym pt z osprzętem pt, zastosować wszystkie gniazda za stykiem ochronnym . Stosowane przewody muszą posiadać wyraźnie zaznaczoną żyłę koloru żółtozielonego. Wszystkie wyłączniki instalować na wysokości 1,4 m od podłogi. Gniazda wtyczkowe instalować : w pomieszczeniach biurowych i gabinetach na wys. 0.25 cm od podłogi, przy umywalkach na wys. 140 cm od podłogi, w pomieszczeniach zaplecza na wys. 80 cm od podłogi. W pomieszczeniach wilgotnych stosować gniazda bryzgoszczelne o stopniu IP 44. Instalacja lamp bakteriobójczych. Zasilanie instalacji z obwodów oświetlenia podstawowego. Lampy zabudować w gabinecie zabiegowy i gabinecie stomatologicznym. Załączanie lamp poprzez kasety z wyłącznikiem i lampką sygnalizującą załączenie, instalowaną na zewnątrz pomieszczenia. Przewód ochronny należy łączyć z zaciskiem ochronnym lampy. Instalacja oświetlenia awaryjnego. W przychodni zaprojektowano oświetlenie awaryjne - ewakuacyjne. W obiekcie zastosowano system oparty na indywidualnych oprawach z awaryjnym źródłem zasilania. Czas podtrzymania w przypadku zaniku napięcia w sieci - 2 godz. Oświetlenie ewakuacyjne przewidziano na traktach ewakuacyjnych. Oświetlenie dróg ewakuacyjnych zapewniają : 1.Typowe oprawy kierunkowe np. firmy HYBRYD, pracujące w trybie normalnym i awaryjnym. Oprawy te zlokalizowane są przy drzwiach ewakuacyjnych i służą do wskazania najkrótszej drogi wyjścia z pomieszczeń. 2.Oprawy oświetlenia ogólnego wyposażone w inwertery zapewniające dostateczne oświetlenie przejść i dróg komunikacyjnych dla bezpiecznego poruszania się ludzi w przypadku przerwy w działaniu oświetlenia podstawowego. 3.Zasilanie instalacji z obwodów oświetlenia podstawowego i tablic rozdzielczych. 4.Instalację oświetleniową wykonać jako pt przewodami miedzianymi typu YDYp 4 x1.5 mm 750V z osprzętem pt. Zaprojektowany system zapewnia odpowiedni poziom natężenia oświetlenia niezbędny do ewakuacji ludzi z budynku tj. powyżej - 0,5 lx na podłodze drogi ewakuacyjnej. Instalacja telefoniczna. Instalacja telefoniczna od puszki przyłączeniowej do rozdzielnicy istniejąca. Instalację telefoniczną wewnętrzną wykonać przewodami typu UTP kategorii 5e-155MHz ULTRALINK 4x2x0,5 umieszczonymi w rurze instalacyjnej RVS umieszczonej pt. Gniazda przyłączeniowe zainstalować w ww zestawach - ramka podwójna. W zestawie jedno gniazdo wtykowe 230V16A, jedno gniazdo i jedno gniazdo telefoniczne. Centrale telefoniczne dobierze Inwestor na etapie realizacji inwestycji Instalacja połączeń wyrównawczych. Aby zapobiec powstawaniu niebezpiecznych różnic potencjałów wykonać instalację połączeń wyrównawczych. W tym celu należy wykonać płaskownikiem ocynkowanym FeZn 25 x 4 szynę wyrównawczą umieszczoną w betonowej posadce. Szynę połączyć ze zbrojeniem fundamentów. Połączyć do niej należy wszystkie metalowe rurociągi, obudowy metalowych rozdzielnic oraz inne metalowe części budynku oraz wyposażenia np. grzejniki przy instalacji PCV. Instalację połączeń wyrównawczych należy w czterech równomiernie rozłożonych punktach połączyć z uziemieniem instalacji odgromowej. Instalacja ochrony przepięciowej. W przychodni wykonać dwustopniową ochronę przepięciową zrealizowaną na bazie dwustopniowego, zespolonego klasy B + C ogranicznika ETITEC-WENT dla układu TN-CS. Ww ochronnik zainstalować w rozdzielnicach TG. Do połączeń z przewodami fazowymi i neutralnym użyć przewodów DY 10. Ochrona przeciwporażeniowa. Zainstalować szybkie wyłączenie zrealizowane za pomocą wyłączników różnicowo-prądowych. Instalacje 3-fazowe wykonać pięcioma przewodami, natomiast jednofazowe trzema. Instalację odbiorcze wykonać w układzie TN-S. Wartość uziemienia powinna być mniejsza od 10 . Instalacja lamp bakteriobójczych. Zasilanie instalacji z obwodów oświetlenia podstawowego. Lampy zabudować w pokoju pielęgniarki i p. chorych. Załączanie lamp poprzez kasety z wyłącznikiem i lampką sygnalizującą załączenie, instalowaną na zewnątrz pomieszczenia. Przewód ochronny należy łączyć z zaciskiem ochronnym lampy. Demontaż instalacji. Zdemontować istniejącą instalację elektryczną wraz z osprzętem. Materiały przekazać Inwestorowi. Uwagi końcowe. Całość instalacji wykonać zgodnie zobowiązującymi przepisami. Uruchamianie wentylatorów w sanitariatach równolegle z oświetleniem, pozostałe zgodnie z technologią. Z TG zasilić istniejąca instalację w kotłowni i piwnicy. Zasilanie unitu przewodem YDYp 3x2,5 pt, podejście do unitu w rurze osłonowej w posadzce. Po zrealizowaniu prac wykonać niezbędne pomiary i sprawdzenia. Instalacje sanitarne Instalacja centralnego ogrzewania. Instalacja C.O. zasilana będzie z własnej istniejącej kotłowni na paliwo stałe - ekogroszek, zlokalizowanej w piwnicy budynku. System ogrzewania wodny pompowy , grzejnikowy z rozdziałem dolnym systemu otwartego Przewody główne poziomy w kotłowni i pomieszczeniach piwnicznych oraz w garażowym prowadzić po wierzchu ścian. - Grzejniki Firmy PURMO - Zawory grzejnikowe Firmy DANFOSS. Przewody główne poziomy z rur stalowych czarnych bez szwu łączonych za pomocą spawania, natomiast piony i gałązki grzejnikowe (poza pomieszczeniem garażowym i pralnią) z rur miedzianych łączonych za pomocą lutowania kapilarnego. Połączenia gwintowane przy armaturze grzejnikowej uszczelniać za pomocą taśmy teflonowej. Przy grzejnikach stosować zawory powrotne i zawory termostatyczne z nastawą wstępną typu RTD-N-K Firmy Danfoss. Każdy zawór termostatyczny uzbroić w głowicę termostatyczną. Piony i rury przyłączne do grzejników należy prowadzić po wierzchy ścian bez izolacji termicznej. Piony odcinane za pomocą zaworów kulowych gwintowanych. Zawory na pionach montować na przejściach instalacji z rur stalowych na instalację z rur miedzianych Odpowietrzenie instalacji za pomocą automatycznych odpowietrzników montowanych na zakończeniach pionów. Pod każdym odpowietrznikiem montować zawór kulowy odcinający. Przejścia rurociągów przez przegrody budowlane wykonać w tulejach ochronnych. Wykonaną instalację należy poddać próbie szczelności na ciśnienie 0,9MPa (bez grzejników). Po pozytywnej próbie szczelności, przewody główne (poziomy) należy zabezpieczyć antykorozyjnie poprzez dwukrotne pomalowanie farbą tlenkową (po uprzednim dokładnym oczyszczeniu) i zaizolować termicznie łupinami z pianki poliuretanowej PU gr20mm w płaszczu PCW. Pionów prowadzonych po wierzchu ścian nie należy izolować termicznie. Jako elementy grzejne zainstalować grzejniki stalowe płytowe typu C22, C11 o wysokościach: 50, 60, 90cm. Grzejniki o wysokości 50cm zainstalować na piętrze pod oknami z uwagi na wysokość parapetów, natomiast na parterze zainstalować grzejniki o wysokości 60cm.i 90cm na klatce. Całość instalacji wraz z grzejnikami należy poddać próbie na zimno zgodnie z PN-64B-10400. Po pozytywnej próbie szczelności i dwukrotnym przepłukaniu instalacji wodą, należy dokonać uruchomienia instalacji na gorąco. Po uzyskaniu temperatury 80°C, dokonać nastaw na zaworach grzejnikowych zgodnie z projektem. Uwaga: wszystkie piony miedziane i gałązki grzejnikowe o średnicy 15mm. Zawory odcinające piony również o średnicy 15mm. Istniejąca kotłownia na paliwo stałe. Dla potrzeb instalacji centralnego ogrzewania, zainstalować kocioł z podajnikiem, opalanym na ekogroszek o mocy grzewczej, Q = 26 KW. Kocioł wyposażony w nowoczesny elektroniczny sterownik. Sprawność kotła ok. 86%. Zabezpieczenie kotła CO i instalacji stanowi - naczynie wzbiorcze otwarte o pojemności V=25 litry zainstalowane w pomieszczeniem Nr 30 - łazienka na piętrze. Do naczynia otwartego doprowadzić od kotła, wzbiorczą rurę bezpieczeństwa, stalową o średnicy 20mm, która odprowadza nadmiar wody podczas wzrostu jej objętości. Od naczynia wzbiorczego sprowadzona jest do kotłowni nad zlew, rura przelewowa stalowa o średnicy 25mm, która usuwa nadmiar wody z naczynia. W przypadku przerwy w dostawie energii elektrycznej, kocioł zostaje unieruchomiony przez elektroniczny sterownik. W pomieszczeniu kotłowni wykonać wywiew powietrza kanałem murowanym o wymiarach 14x14 cm poprzez kratkę wywiewną zamontowaną na kanale, na wysokości 15 cm od sufitu kotłowni, oraz nawiew powietrza zewnętrznego typu ZET o wymiarach 20x20 cm poprzez ścianę zewnętrzną kotłowni. Kratkę nawiewną sprowadzić 30 cm nad posadzkę w kotłowni. Dla potrzeb centralnego ogrzewania zainstalować pompę elektroniczną typu 25POe 60C Firmy LFP o następujących parametrach: V=1,02 m3(h, H= 15 kPa, zasilanie = 230(50, pobór mocy elektrycznej = 100W, którą należy zamontować na obejściu przewodu głównego zasilającego instalację. Na przewodzie głównym powrotnym do kotła, wykonać odmulacz siatkowy o średnicy 40mm. Woda w instalacji centralnego ogrzewania winna być zgodna z PN-93C-04607. W instalacji z miedzi i materiałów mieszanych, stal/miedź odczyn PH wody winien wynosić: 8,0 ÷ 9,0. Jeśli woda z wodociągu nie spełnia tych warunków, należy zastosować inhibitory korozji. Uzupełnianie wody do instalacji centralnego ogrzewania należy wykonać poprzez zawór czerpalny ze złączką do węża Dn15 nad zlewem w kotłowni, jako rozłączne. Nie wolno podłączać instalacji wodociągowej do centralnego ogrzewania na sztywno. Wentylacja mechaniczna. W pomieszczeniu WC - P wykonać wentylator wyciągowy kanałowy z wyłącznikiem czasowym załączany wyłącznikiem od światła o parametrach: V = 100 m3(h, pobór mocy elektrycznej 15W, zasilanie 230V(50. W pomieszczeniu WC-N wykonać wywiew powietrza typu ZET w ścianie zewnętrznej o wymiarach 14x14cm. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie. Wszystkie materiały i wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych dostawców i producentów aniżeli określone w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót, z tym że, podstawowym kryterium doboru jakie muszą one spełniać jest zachowanie parametrów technicznych wyspecyfikowanych w dokumentacji projektowej oraz nie pogarszających warunków BHP. Urządzenia winny być wykonane w standardzie zapewniającym nowoczesność i wysoką jakość wykonania zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące złotych ) najpóźniej do dnia 17-02-2009 r. do godz. 1100 i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium; W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto SSPZOZ Nr 92 12 4026 98 1111 0000 3370 8014 (za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek zamawiającego). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale w księgowości SSPZOZ w Krzywdzie. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 127, poz. 880) lub kodeksu spółek handlowych; 3) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedno zamówienie o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Za roboty porównywalne z przedmiotowym zamówieniem uznane zostaną roboty polegające na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, co najmniej jednego przedsięwzięcia o wartości min. 80.000,00 zł.; - Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 5) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, wystawione po dniu ogłoszenia niniejszego przetargu i podpisane wraz z datą przez osoby uprawnione lub inne dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4)Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na Załączniku nr 4 do oferty potwierdzony niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w tym przede wszystkim uprawnienia o specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej,) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 4 do oferty). 5)Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót) Dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie min. 1 roboty o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000 zł w zakresie budowy lub remontu budynku użyteczności publicznej. (druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ- załącznik Nr 5 do oferty. 6)Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, rodzaju i wartości powierzonej im części zamówienia (wykaz-druk do wypełnienia w załączeniu do SIWZ -załącznik nr 6 do oferty + kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie, potwierdzające, że posiadają one kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia) 7)polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie mniejszej niż 100 000 zł; 8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9)Dowód wniesienia wadium, 10)Harmonogram rzeczowo- finansowy, 11)kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiarów robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. Sporządzony kosztorys winien zawierać co najmniej wypełnione kolumny takie jak: Lp, opis pozycji, lość, cena jednostkowa, wartość wycenianej pozycji, należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót, oraz podać globalną wartość Brutto..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej pod wskazanym adresem strony internetowej - bezpłatnie, W formie papierowej - wydruk - za pobraniem 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 11:00, miejsce: W księgowości SSPZOZ, ul. Żelechowska 11, 21-470 Krzywda.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.