eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-14

Leszno: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego
Numer ogłoszenia: 272214 - 2015; data zamieszczenia: 14.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213632 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych dróg powiatowych na terenie Powiatu Leszczyńskiego Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień: - CPV: 71.32.00.00-7 (usługi inżynieryjne w zakresie projektowania) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu koncepcyjnego (zawierającego usytuowanie inwestycji w planie), projektu budowlano-wykonawczego oraz dokumentacji przetargowej. Realizacja zamówienia obejmuje 3 części: Cześć 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4790P w miejscowości Kąkolewo, 4791P Łoniewo - Osieczna Cześć 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych 4769P, 4770P, 4771P od Lipna przez Mórkowo, Wilkowice do węzła Święciechowa (gmina Lipno, gmina Święciechowa) Cześć 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu drogi powiatowej 4800P Dąbcze-Nowa Wieś-Kąkolewo Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części. W/w części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostały w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL, zadanie Budowa przeznaczonych do użytku publicznego ciągów rowerowych w Gminie Osieczna - Do realizacji w I etapie - Odcinek I Kąkolewo - Łoniewo - Osieczna, w Gminie Lipno -Do realizacji w I etapie - Odcinek I łącznie ok. 6,7 km - Lipno - Mórkowo, w Gminie Rydzyna - do realizacji w I etapie - Odcinek I łącznie 3 km Dąbcze (od kościoła) - do granicy Gminy Rydzyna (Kąkolewo). Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4801P na odcinku od drogi krajowej nr 5 - Dąbcze, 4800P Dąbcze - Nowa Wieś - Kąkolewo, 4790P Kąkolewo - 4791P Łoniewo - Osieczna. Przebudowa ciągu dróg powiatowych 4769P, 4770P, 4771P od Lipna przez Mórkowo, Wilkowice do węzła Święciechowa (gmina Lipno, gmina Świeciechowa) 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Część 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych: 4790P w miejscowości Kąkolewo, 4791P Łoniewo - Osieczna Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się na terenie Gminy Osieczna. Początek trasy zlokalizowany jest w miejscowości Kąkolewo przy granicy z Gminą Rydzyna następnie przebiega poprzez miejscowość Łoniewo i kończy się w miejscowości Osieczna na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 432. Odcinek w miejscowości Kąkolewo posiada nawierzchnię bitumiczną, wzdłuż której znajduje się zamiennie jednostronny lub obustronny chodnik. Przy ulicy zlokalizowane są posesje /gospodarstwa o zwartej zabudowie. Droga krzyżuje się z linią kolejową (Leszno - Poniec oraz Leszno-Gostyń) i z drogą krajową nr 12. Na odcinku od skrzyżowania z droga krajową do końca miejscowości Kąkolewo po prawej stronie znajduje się chodnik, natomiast po stronie lewej wąskie pobocze. Dalej za miejscowością Kąkolewo pojawia się przekrój drogowy z obustronnym rowami przydrożnym, za którymi położone są pola uprawne. Na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 4791P trasa kierowana jest w lewo w stronę miejscowości Osieczna do miejscowości Łoniewo. Droga w miejscowości Łoniewo również charakteryzuje się wąskim pasem drogowym, w którym zlokalizowana jest jezdnia i obustronny chodnik graniczący z posesjami. Następnie za miejscowością Łoniewo droga ponownie przechodzi w przekrój drogowy z obustronnymi rowami, przy których bliskiej odległości od krawędzi jezdni zlokalizowane są drzewa oraz las. Odwodnienie na przedmiotowej trasie odbywa się poprzez istniejącą kanalizację deszczową oraz rowy przydrożne. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: - linie telekomunikacyjne, - sieci wodociągowe, - linie energetyczne, - sieć gazowa, - sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to: ok. 7,6 km Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: - kategoria ruchu - KR2, - szerokość jezdni min 6,0 m, tkie zjazdy do posesji, - odwodnienie, - ciąg pieszo-jezdny, - chodniki, - zaprojektować zatoki autobusowe i/lub miejsca zatrzymania, - przebudowa przepustów w miarę potrzeb. 2) Część 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych 4769P, 4770P, 4771P od Lipna przez Mórkowo, Wilkowice do węzła Święciechowa (gmina Lipno, gmina Święciechowa) Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa przebiega przez Gminy: Lipno i Święciechowa. Początek trasy znajduje się na skrzyżowaniu drogi powiatowej nr 4769P z drogą krajową nr 5, następnie biegnie przez miejscowość Lipno do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4770P. I dalej drogą powiatową nr 4770P poprzez miejscowości Mórkowo i Wilkowice, do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4771P trasa kieruje się do węzła Święciechowa. W miejscowościach Lipno i Wilkowice droga w większości posiada przekrój półuliczny, miejscami uliczny natomiast poza terenem zabudowanym i w miejscowości Mórkowo jest przekrój drogowy. Na całej trasie występuje nawierzchnia bitumiczna. Szerokość jezdni jest zmienna i wynosi od 5 do 7 m. Odwodnienie odbywa się poprzez istniejącą kanalizację deszczową oraz rowy przydrożne. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: - linie telekomunikacyjne, - sieci wodociągowe, - linie energetyczne, - sieć gazowa, -sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Długość całej trasy objętej projektem to: ok. 10,2 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: - kategoria ruchu - KR2, - szerokość jezdni min 6,0 m, - uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, - odwodnienie, - ciąg pieszo-jezdny, - chodniki, - zaprojektować zatoki autobusowe i/lub miejsca zatrzymania, - przebudowa przepustów w miarę potrzeb. 3) Część 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu drogi powiatowej 4800P Dąbcze-Nowa Wieś-Kąkolewo Opis stanu istniejącego: Projektowana trasa znajduje się w Gminie Rydzyna początek trasy znajduje się w miejscowości Dąbcze dalej przez Nową Wieś do miejscowości Kąkolewa (Gmina Osieczna). Poza terenem zabudowanym na projektowanym odcinku występuje przekrój drogowy z obustronnym rowem który jest podstawowym odwodnieniem drogi. Wzdłuż drogi znajdują się pola uprawne i gospodarstwa rolne. Na omawianym odcinku pod drogą znajdują się przepusty drogowe. Infrastruktura niezwiązana z drogą znajdująca się w obrębie opracowania: linie telekomunikacyjne, sieci wodociągowe, linie energetyczne, sieć gazowa, sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Cały odcinek drogi objęty projektem to ok. 3,8 km. Podstawowe dane wyjściowe do projektowania: Projekt musi być sporządzony w oparciu o następujące założenia: - kategoria ruchu - KR2, - szerokość jezdni min 6,0 m, - uwzględnić wszystkie zjazdy do posesji, - odwodnienie, - ciąg pieszo-rowerowy, - chodniki, - przebudowa przepustów w miarę potrzeb, - przebudowa istniejących przepustów (do o 600). Przy projektowaniu należy kierować się zasadami podanymi w: -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999r. nr 43 poz. 430 ze zm.) -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U.z 2000r. nr 63 poz. 735 ze zm.). UWAGA: 1. Podstawowe dane do projektowania wymienione powyżej nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, np.: dla potrzeb maksymalnego dostosowania rozwiązania do istniejących warunków terenowych, kolizji infrastruktury technicznej, przeprowadzonych konsultacji społecznych. 2. Projekty budowlano-wykonawcze muszą być zgodne z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. 3. Projekt budowlano-wykonawczy dla każdej części zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1) Część opisowo-obliczeniowa: a) opis techniczny zawierający między innymi: -opis obiektu (w tym: opis stanu istniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), -parametry techniczne, -opis przyjętej technologii robót, -opis wszystkich ewentualnych kolizji, -wykaz działek obejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, -wykaz działek położonych poza liniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, b) określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, c) informację BIOZ d) wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy, nawierzchni itp.) 2) Uzgodnienia: a) protokół z narady koordynacyjnej uzyskany na podstawie art. 7d pkt 2 oraz 28b ustawy z dnia 17 maja 1989r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz. U. z 2015 r., poz. 520 ze zm. ) i wymagane w nim dodatkowe uzgodnienia branżowe, b) pozytywna opinia Komendy Miejskiej Policji w Lesznie projektu docelowej organizacji ruchu, c) projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż infrastruktury technicznej muszą posiadać, odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą, d) oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia wynikające z przepisów odrębnych (np. RDOŚ) 3) Część kosztową: a) przedmiary robót (w formacie .xls) w postaci tabelarycznego zestawienie rodzaju robót wraz z wraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości 4) Część rysunkową: a) rysunek planu orientacyjnego, b) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami, c) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, d) rysunki profili podłużnych, e) rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, f) szczegółowe rysunki projektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, g) projekt nowych nasadzeń drzew i krzewów wraz z inwentaryzacją zieleni do usunięcia (wg potrzeb) h) projekt docelowej organizacji ruchu, mający pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji w Lesznie, 4. Dokumentacja przetargowa (opracowana oddzielnie) dla każdej części zamówienia musi zawierać następujące szczegółowe elementy: 1) Dokumentacja projektowa sporządzona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) - zawierająca przede wszystkim elementy wskazane w ust. 3 pkt 1) lit. a-c, pkt 2) lit. a-d oraz pkt 4) lit. a-h niniejszego rozdziału. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. STWiORB należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie). UWAGA: Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym Wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego 3) Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie w/w STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). UWAGA: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o STWiORB. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. 4) Kosztorys ofertowy (w formacie .xls), sporządzony w oparciu o STWiORB, gotowy do wypełnienia przez potencjalnych Wykonawców w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania. 5. Ponadto w ramach ceny ofertowej dla każdej części zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) regularnego, tj. co 2 tygodnie, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego konsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyć opracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, b) sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, c) poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (wg potrzeb), d) wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych, a nie przewidzianych w ust. 2 niniejszego rozdziału (zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibie Zamawiającego), e) wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę/ lub zgłoszenia dla realizacji przedmiotu zamówienia, f) uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, g) przygotowania, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, załączników do wniosków o decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzję - pozwolenia na budowę, o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, o decyzję na usunięcie zieleni z pasa drogowego i do innych decyzji przewidzianych przepisami prawa. 6. Do dokumentacji technicznej Wykonawca załączy oświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129). 7. W dokumentacji technicznej nie wolno używać nazw własnych gotowych produktów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały te należy opisywać parametrami technicznymi. 8. Projekt budowlano-wykonawczy powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor będzie mógł uzyskać decyzję o realizacji inwestycji drogowej lub pozwolenie na budowę i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji projektowej 9. Dokumentacje należy wykonać na aktualnych podkładach geodezyjnych. Podkłady geodezyjne sporządzi Wykonawca. 10. Ewentualne podziały geodezyjne wynikające z projektu będą zlecone i wykonane na koszt Zamawiającego. 11. Warunki gruntowo - wodne należy określić na podstawie badań poziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jego wskaźnika piaskowego. 12. W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym, Zarządem Dróg Powiatowych w Lesznie oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 13. Rysunki techniczne muszą być wykonane w programie typu CAD (pliki z rozszerzeniem .dwg, .dxf). 14. Pełne opracowanie dla każdej części zamówienia obejmuje wykonanie: 1) projektu koncepcyjnego, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz, 2) projektu budowlano-wykonawczego, o którym mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału, który musi być wykonany i zdany Zamawiającemu dla każdego opracowania w 5-ciu egzemplarzach w wersji papierowej, 3) dokumentacji przetargowej, o której mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, która musi być wykonana i zdana Zamawiającemu dla każdego opracowania w 1 egzemplarzu w wersji papierowej, 4) cała dokumentacja wymieniona w pkt 1, 2 i 3 musi być sporządzona w wersji elektronicznej i przekazana Zamawiającemu na płycie CD/DVD (w formacie edytowalnym oraz .pdf). 15. Na dokumentacji technicznej należy umieścić elementy promocyjne odnośnie współfinansowania projektu z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych, które określi i przekaże Zamawiający. 16. Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany częściowym (etap 1) i końcowym (etap 2) protokołem odbioru. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przez: Zamawiającego, przedstawicieli Rady Partnerstwa (tj. Partnerów Samorządowych uczestniczących w przygotowaniu i realizacji zadań o których mowa w ust. 1), Wykonawcę i podwykonawcę. Zasady wystawienia protokołu odbioru opisane są w rozdziale 4 ust. 2 SIWZ. 17. W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: 1) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za usługi, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. 2) Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. 3) Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że usługi, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W/w części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Przebudowa ciągu dróg powiatowych 4769P, 4770P, 4771P od Lipna przez Mórkowo, Wilkowice do węzła Święciechowa (gmina Lipno, gmina Święciechowa)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Urszula Król, ul. Zacisze 9a, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174110,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 196800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 319800,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa Urszula Król, ul. Zacisze 9a, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 56580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156210,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.