eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont kompleksowy Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu przy ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Kraków: Remont kompleksowy Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu przy ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a
Numer ogłoszenia: 27211 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kompleksowy Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu przy ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kompleksowego budynku Komendy Powiatowej Policji w Nowym Targu przy ul. Konfederacji Tatrzańskiej 1 A. Prace remontowe składają się z następujących elementów: 1)Remont elementów zagospodarowania terenu. W tej części zamówienia przewiduje się: wymianę i uzupełnienie nawierzchni - dróg, placów parkingów, chodników i opasek, wymianę ogrodzeń, montaż fundamentu pod agregat prądotwórczy, odtworzenie trawników, montaż masztów flagowych, modernizację kanalizacji sanitarnej, modernizację kanalizacji deszczowej, oświetlenie zewnętrzne. 2)Remont pomieszczeń budynku administracyjnego. W ramach remontu pomieszczeń planuje się następujące prace: korekty otworów drzwiowych i przebudowy ścianek działowych, przebicia nowych otworów i przejść, kanały wentylacji grawitacyjnej i wspomaganej mechanicznie, instalacja nawiewno-wywiewna projektowanej siłowni, klimatyzacja wybranych pomieszczeń, remont instalacji c.o., wymianę stolarki wewnętrznej, remont posadzek, wymianę dźwigu i przedłużenie biegu dźwigu do najwyższej kondygnacji, stropy podwieszane, remont ścian i sufitów, malowanie (w tym parteru), wymiana balustrad schodowych, remont instalacji elektrycznych, remont instalacji wod.-kan. 3)Remont pomieszczeń pawilonu pomocniczego. W ramach remontu pomieszczeń planuje się następujące prace: korekty otworów drzwiowych i przebudowy ścianek działowych, przebicia nowych otworów i przejść, kanały wentylacji grawitacyjnej i wspomaganej mechanicznie, instalacja nawiewno-wywiewna projektowanej siłowni, remont instalacji c.o., adaptację pomieszczeń na myjnie i warsztat mechaniczny, wymianę stolarki wewnętrznej, remont posadzek, stropy podwieszane, remonty ścian i sufitów, malowanie (w tym parteru), wymiana balustrad schodowych, remont instalacji elektrycznych, remont instalacji wod.-kan., połączenie orurowaniem z obiektem administracyjnych dla potrzeb prowadzenia instalacji elektrycznych i niskoprądowych. 4)Ocieplenie i renowacja dachów i orynnowania. Zakres robót przewiduje wykonanie następujących prac: obudowa elewacji wraz z ociepleniem budynku administracyjnego, obudowa elewacji wraz z ociepleniem budynku pomocniczego, remont pokrycia budynku administracyjnego i przebudowa spadków dachu, remont pokrycia pawilonu pomocniczego, przebudowa otworów zewnętrznych (okiennych, drzwiowych, bramowych), wymiana elementów stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, wykonanie nowych parapetów i obróbek gzymsów i attyk oraz orynnowań, przebudowa klatek schodowych budynku administracyjnego w zakresie wyjść z budynku, ocieplenie stropodachu w budynku administracyjnym, ocieplenie stropodachu w pawilonie pomocniczym, wymiana instalacji odgromowej. 5)Maszt antenowy. Zakres prac obejmuje: Roboty demontażowe: demontaż czasowy płytek korytkowych dachu na pow. ok. 50 m2, demontaż pokrycia w rejonie przebić masztu, demontaż zbędnych masztów antenowych nieużywanych (1 szt. na budynku administracyjnym i 1 szt. na budynku pomocniczym). Roboty budowlane: montaż masztu ze stali ocynkowanej, rektyfikacja masztu, powtórne ułożenie płytek korytkowych (40 m2) z uzupełnieniem ubytków z wylewanych przekryć żelbetowych gr. 10 cm (ok. 10 m2, zbrojenie 65 kg), z wykonaniem gładzi podłoża pod pokrycie, odtworzenie pokrycia przy przejściach elementów masztu przez dach wraz z obróbkami i uszczelnieniem, montaż przepustów do pom. serwerowi i pom. dyżurnych, malowanie masztu - kolorystyka wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 czerwca 2003 r. w sprawie sposobu zgłaszania oraz oznakowania przeszkód lotniczych (Dz. U. Nr 130 poz. 1193). 6)Instalacje niskoprądowe. Do wykonanie przewidziane są następujące prace: wykonanie monitoringu, instalacja kontroli dostępu, alarmu i antywłamaniowa, wykonanie sieci logicznej, instalacja antenowa, wideodomofon. 2.Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: 1)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ, 2)przedmiary robót - załącznik nr 5 do SIWZ, 3)projekt techniczny - załącznik nr 6 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 200000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).2.Wadium można wnieść w następujących formach:1)w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: OO NBP Kraków Nr 65101012700055841391200000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym-nr sprawy: ZP-8-2008,2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)w gwarancjach bankowych,4)w gwarancjach ubezpieczeniowych,5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a)wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość (netto) była większa lub równa 3.500.000,00 zł. Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, podczas realizacji której wykonano co najmniej roboty w zakresie ogólnobudowlanym, sanitarnym i elektrycznym tożsame z zakresem zamówienia. b)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: a)ich obrót za ostatni rok obrotowy wynosił co najmniej 6.500.000 zł; b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.500.000 zł, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawarte jest w druku Oferta, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Podpisanie druku Oferta przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków. 3)Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w zamówieniu, zawierający potwierdzenie posiadania wymaganych kwalifikacji w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 4)Decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Dodatkowo do oferty należy dołączyć zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy lub kierownika robót. 5)Wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości (nie mniej niż 3.500.000 zł netto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 6)Dokumenty potwierdzające, że robota, o której mowa w pkt 4 została wykonana należycie (np. listy referencyjne, protokoły odbioru robót). 7)Część sprawozdania finansowego za ostatni zamknięty rok obrotowy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w postaci: rachunek zysków i strat - część zawierająca pozycję Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub pozycję-Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi. W przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego zamawiający żąda innych dokumentów określających przychody za ostatni zamknięty rok obrotowy (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - winne zawierać kwoty z tytułu przychodów pomniejszone o podatek obrotowy VAT. 8)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W związku z wielkością przetargu i zakresem prac wysokość polisy powinna opiewać przynajmniej na kwotę 2.500.000 zł. 2.Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4.W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.malopolska.policja.gov.pl/zamowienia/zamowienia.php#1

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1)ze strony internetowej zamawiającego, 2)osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. 101B 3)na pisemny wniosek wykonawcy przesłany na nr faksu: 012/ 61-54-887.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Zespół ds. Zamówień Publicznych (pok. 101B) ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.