Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Człuchów: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2011/2012 z podziałem na 12 części zamówienia
Numer ogłoszenia: 272013 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , al. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 0-59 83-42-207, faks 0-59 83-42-208.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/powiaty/czluchowski/pzd_czluchow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2011/2012 z podziałem na 12 części zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oznaczonych nazwą: Usługi usuwania śliskości zimowej i odśnieżania dróg powiatowych na terenie Powiatu Człuchowskiego w sezonie zimowym 2011/2012 z podziałem na 12 części zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzętem budowlanym i rolniczym typu: równiarki, ładowarki, samochody ciężarowe i ciągniki rolnicze przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie Powiatu Człuchowskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części: a) Część nr 1 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 240 godz., godzin postoju - 8 godz. b) Część nr 2 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg z pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz. c) Część nr 3 - Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. d) Część nr 4 - Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 180 godz., godzin postoju - 4 godz. e) Część nr 5 - Samochód ciężarowy powyżej 18 Mg z pługiem średnim - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. f) Część nr 6 - Ciągnik rolniczy z włóką - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz. g) Część nr 7 - Równiarka o mocy do 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. h) Część nr 8 - Równiarka o mocy powyżej 150 KM - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz. i) Część nr 9 - Ładowarka o poj. łyżki 1-2 m3 - 2 szt Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz. j) Część nr 10 - Ładowarka o poj. łyżki 3-4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz. k) Część nr 11 - Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz. l) Część nr 12 - Koparka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 32 godz. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybrane części (część) zamówienia. 2.Podane powyżej ilości godzin wynikają z prognozy potrzeb Zamawiającego. 3.Opis wykonywania przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w dziale VII pkt 2 lit. a).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w dziale VII pkt 2 lit. a).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w dziale VII pkt 2 lit. a).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w dziale VII pkt 2 lit. a).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w dziale VII pkt 2 lit. a).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje, iż zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1)powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 2)nastąpi konieczność wydłużenia lub skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy ze względu na panujące warunki atmosferyczne w oparciu o otrzymywane prognozy pogody; 3)z powodu zmiany zakresu (zmniejszenia lub zwiększenia) przedmiotu zamówienia zleconego Wykonawcy; 2.Zmiana obustronnie ustalonych w niniejszej umowie postanowień może nastąpić jedynie w formie aneksu sporządzonego na piśmie - za zgodą obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/powiaty/czluchowski/pzd_czluchow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Człuchowie
ul. Wojska Polskiego 5
77-300 Człuchów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Człuchowie, ul. Wojska Polskiego 5, 77-300 Człuchów, Sekretariat pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochód ciężarowy 8-10 Mg do piaskarki i pługa - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 240 godz., godzin postoju - 8 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Samochód ciężarowy 8-10 Mg z pługiem średnim - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Samochód ciężarowy 8-10 Mg z piaskarko-solarką i pługiem średnim - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Samochód ciężarowy 10 Mg z solarką i pługiem średnim - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 180 godz., godzin postoju - 4 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Samochód ciężarowy powyżej 18 Mg z pługiem średnim - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ciągnik rolniczy z włóką - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 40 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Równiarka o mocy do 150 KM - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Równiarka o mocy powyżej 150 KM - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 60 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ładowarka o poj. łyżki 1-2 m3 - 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 160 godz., godzin postoju - 4 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Ładowarka o poj. łyżki 3-4 m3 - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Ładowarka o poj. łyżki powyżej 4 m3 - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 120 godz., godzin postoju - 2 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Koparka o poj. łyżki do 0,25 m3 - 1 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna ilość godzin pracy - 300 godz., godzin postoju - 32 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oraz tankowanie pojazdów z dystrybutora Wykonawcy dla Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o. o. w Człuchowie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Przebudowa części ulicy Królewskiej w Człuchowie
- Budowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Rychnowy
- Budowa placu zabaw na terenie miejscowości Kołdowo
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Gryfino
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.