eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › Adaptacja budynku Ośrodka Zdrowia w Jedlińsku na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Jedlińsk: Adaptacja budynku Ośrodka Zdrowia w Jedlińsku na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 27194 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 352282 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie, tel. 048 3213087, faks 048 3213021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku Ośrodka Zdrowia w Jedlińsku na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku ośrodka zdrowia w Jedlińsku przy ul. Konopnickiej na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Budynek trzykondygnacyjny (piwnica, parter i piętro) zbudowany w technologii tradycyjnej - murowanej, dach płaski. Parter budynku zostanie przystosowany na potrzeby funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Na stanowiskach pracy będzie jednocześnie przebywać nie więcej niż 10 pracowników. W piwnicy zlokalizowano funkcje pomocnicze obiektu. Obiekt będzie wyposażony w instalacje elektryczną, ogrzewanie, wod.-kan. oraz sieć komputerową i telefoniczną. Zestawienie pomieszczeń: Piwnica: Korytarz 4.79m2; Archiwum 10.95 m2; Archiwum 11.61 m2; Serwerownia 06.58 m2; Kotłownia - istniejąca; Parter: Korytarz; Hall 26.35 m2; Pokój kierownika 11.27 m2; Pomieszczenie biurowe 22.39 m2; Pomieszczenie biurowe 22.42 m2; Pomieszczenie socjalne 06.47 m2; Korytarz 02.73 m2; WC personelu 03.00 m2; WC interesantów 05.19 m2; Hall 14.68 m2; Pokój księgowej 05.41 m2; Sala konferencyjna 16.51 m2; Pomieszczenie biurowe 20.00 m2; Pomieszczenie pomocnicze. Opis projektowanych prac budowlanych. 1. Piwnica: Rozbiórka ścian działowych; remont podłóg (skucie wierzchniej warstwy, położenie warstwy izolacji przeciwwodnej, izolacji termicznej - styropian o gr. 10 cm - wykonanie warstwy wykończeniowej - płytki gresowe); Wykonanie izolacji przeciwwodnych w ścianach zewnętrznych; Wymiana stolarki drzwiowej; Wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych oraz wyprowadzenie sieci komputerowej; Montaż grzejników; Prace związane z wykonaniem instalacji wentylacyjnej. Uzupełnienie tynków oraz wykonanie powłok malarskich na ścianach i suficie. Montaż opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych. 2. Parter: Rozbiórka ścian działowych (w tym niektórych przegród przeszklonych); Demontaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniu oznaczonym na rys. I-01 numerem 0.12.; Demontaż boazerii PVC; Demontaż umywalek i zlewów w istniejących gabinetach (oraz istniejących pomieszczeniach sanitarnych przeznaczonych do likwidacji), glazury na ścianach w ich pobliżu oraz związanych z nimi instalacji wod.-kan.; Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej; Wymiana grzejników żeliwnych na aluminiowe, montaż w nowoprojektowanych pomieszczeniach (sanitariaty, pomieszczenie socjalne) oraz w korytarzu głównym i pomieszczeniu pomocniczym; Szpachlowanie ścian oraz wykonanie powłok malarskich na ścianach i sufitach; Ułożenie glazury w pomieszczeniach sanitarnych oraz pom. socjalnym; Montaż urządzeń higieniczno-sanitarnych; Wymiana instalacji oświetleniowej oraz montaż opraw; Montaż gniazd wtykowych; Wykonanie instalacji sieci komputerowej. Remont dachu nad korytarzem głównym, w celu wyeliminowania przecieku wód opadowych do wnętrza budynku. Uzupełnienie warstw podłóg, które w wyniku prac budowlanych będą tego wymagały, bądź w razie konieczności całkowita wymiana warstwy wykończeniowej - w celu ujednolicenia posadzki w obrębie jednego pomieszczenia. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Użyte w opisie wyrażenie (równoważne) oznacza równoważność produktu w zakresie technologii wykonania, zastosowanych materiałów, parametrów techniczno-fizycznych oraz funkcjonalno-użytkowych. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia: - wszelkie roboty-prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót objętych dokumentacją, wynikające ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej; - wszelkie inne roboty, próby, badania, czynności, oznaczenie terenu robót, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej) uporządkowanie terenu po budowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 27.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIBUD Małgorzata Pluta, ul.Gazowa 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156804,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102008,88

  • Oferta z najniższą ceną: 102008,88 / Oferta z najwyższą ceną: 216308,94

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.