eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Rozbudowa infrastruktury informatycznej w latach 2009/2010 w siedzibie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu z uwzględnieniem poniższych zadań częściowych Zadanie APrzebudowa (modernizacja) sal komputerowych i czytelni w Wyższej Szkole Humanitas Zadanie BPrzebudowa istniejącej w Wyższej Szkole Humanitas infrastruktury telefonicznej Zadanie CRozbudowa serwerowni w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu Zadanie DBudowa sieci bezprzewodowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-02

Sosnowiec: Rozbudowa infrastruktury informatycznej w latach 2009/2010 w siedzibie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu z uwzględnieniem poniższych zadań częściowych Zadanie A: Przebudowa (modernizacja) sal komputerowych i czytelni w Wyższej Szkole Humanitas Zadanie B: Przebudowa istniejącej w Wyższej Szkole Humanitas infrastruktury telefonicznej Zadanie C: Rozbudowa serwerowni w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu Zadanie D: Budowa sieci bezprzewodowej
Numer ogłoszenia: 271887 - 2010; data zamieszczenia: 02.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Humanitas , ul. Kilińskiego 43, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 3631200, faks 32 3631207.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia niepubliczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury informatycznej w latach 2009/2010 w siedzibie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu z uwzględnieniem poniższych zadań częściowych Zadanie A: Przebudowa (modernizacja) sal komputerowych i czytelni w Wyższej Szkole Humanitas Zadanie B: Przebudowa istniejącej w Wyższej Szkole Humanitas infrastruktury telefonicznej Zadanie C: Rozbudowa serwerowni w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu Zadanie D: Budowa sieci bezprzewodowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy PZP. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej w Wyższej Szkole Humanitas infrastruktury teleinformatycznej. W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące zadania: A) Przebudowa (modernizacja)sal komputerowych i czytelni w Wyższej Szkole Humanitas B) Przebudowa istniejącej w Wyższej Szkole Humanitas infrastruktury telefonicznej C) Rozbudowa serwerowni w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu D) Budowa sieci bezprzewodowej. W ramach zadania A zostanie dostarczony do siedziby Uczelni sprzęt komputerowy wraz systemem operacyjnym i wskazanym oprogramowaniem zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 1A do SIWZ. Zadanie B obejmuje wymianę analogowej centrali telefonicznej oraz wyposażenie wskazanych pomieszczeń administracyjnych w nowe telefony z wymaganą funkcjonalnością zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 1B do SIWZ. W ramach rozbudowy infrastruktury komputerowej przewiduje się również modernizację serwerowni w Wyższej Szkole Humanitas (zadanie C) która obejmie zarówno sprzęt jak i oprogramowanie zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 1C do SIWZ. Zadanie D dotyczy modernizacji zarówno sprzętu jak i okablowania sieciowego. W ramach zadania D powstanie sieć bezprzewodowa obejmująca swym zasięgiem cały budynek Uczelni zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku 1D do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.00.00-0, 30.23.60.00-2, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.50.00.00-8, 32.50.00.00-4, 48.80.00.00-6, 51.60.00.00-8, 32.40.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.43.20-0, 32.57.30.00-0, 32.57.10.00-6, 45.30.00.00-0, 45.31.41.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (dotyczy zadania A, B, C i D) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, w zależności od zadania na które składa ofertę, wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy/usługi o wartości łącznej nie mniejszej niż na (zadanie A - 100 000,00 brutto; zadanie B - 40 000 brutto; zadanie C sprzęt - 150 000 brutto; zadanie C oprogramowanie - 150 000 brutto ; zadanie D - 30 000 brutto) w zakresie (zadanie A dostawa sprzętu komputerowego - w tym komputery i monitory; zadania B instalacji i konfiguracji centrali telefonicznej; zadania C instalacji i konfiguracji oprogramowania wirtualizacyjnego serwerów typu Blade; zadanie D budowy sieci bezprzewodowej), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy/usługi te wykonano należycie (min. 2 referencje na każde zadanie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (dotyczy zadania A, B i D) Dysponowanie na każde zadanie minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą odpowiedzialne m.in. za prawidłową realizacją zamówienia i kontrolę jakości jego wykonania. (dotyczy zadania C) Dysponowanie minimum 2 certyfikowanymi inżynierami posiadającymi certyfikaty potwierdzające ich umiejętności w zakresie instalacji konfiguracji i wsparcia oferowanego sprzętu oraz oprogramowania będącego przedmiotem zadania C w tym przynajmniej jednego certyfikowanego inżyniera oprogramowania wirtualizacyjnego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (dotyczy zadania A) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000zł. (dotyczy zadania B) Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie dla zadania B (dotyczy zadania C) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 200.000zł. (dotyczy zadania D) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 50.000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto należy przedłożyć: Wypełniony formularz ofertowy - wzór formularza ofertowego /załącznik nr 3A, 3B, 3C, 3D do SIWZ/ - wskazana data podpisania. Wypełniony formularz cenowy (dotyczy wyłącznie zadania A)- wzór formularza cenowego /załącznik nr 3A do SIWZ/ - wskazana data podpisania. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); Zobowiązanie innych podmiotów, w szczególności pisemne, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku, gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy; Oświadczenie że producent lub wykonawca spełnia wszystkie warunki gwarancyjne: (dotyczy zadań A, B, C i D) oraz dodatkowo do zadania C również oświadczenie producenta o objęciu wszystkich elementów infrastruktury Blade serwisem producenta na terenie Polski

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji - 10
  • 3 - Gwarantowany czas naprawy/podstawienia sprzętu zastępczego w godzinach - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 4.1. zmiany terminów realizacji zamówienia ujętych w umowie, na skutek: 4.1.1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, 4.2. w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1. zmiany obowiązujących przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 2. rezygnacja z całości lub części zamówienia zgodnie z art. 145 Ustawy Pzp., 3. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, 4. zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 5. zmiany osób wykonujących zamówienie na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnień, nie wywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań, utraty stanowiska, z zastrzeżeniem równoważności uprawnień,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.humanitas.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.humanitas.edu.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 15:00, miejsce: Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, ul. J. Kilińskiego 43, pok. Nr 105(sekretariat I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Uszczegółowienie sekcji II.2 dla zadania A i B termin rozpoczęcia realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do zakończenie realizacji zamówienia nie później niż do dnia 23.11.2010. Dla zadania C i D termin rozpoczęcia realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do zakończenie realizacji zamówienia nie później niż do dnia 30.11.2010. Uszczegółowienie sekcji II.1.5 Zamawiający podał główne kodu CPV dla wszystkich zadań częściowych oraz wybrane kody szczegółowe. W poszczególnych załącznikach ogłoszenia w zależności od zadania Zamawiający podał wszystkie kody CPV..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa (modernizacja)sal komputerowych i czytelni w Wyższej Szkole Humanitas.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie sprzętu komputerowego do sali ćwiczeniowej oraz biblioteki (czytelni) w Wyższej Szkole Humanitas. Zakres zamówienia obejmuje zarówno sprzęt komputerowy sieciowy, akcesoria oraz oprogramowanie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku 1A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarantowany czas naprawy/podstawienia sprzętu zastępczego w godzinach - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa istniejącej w Wyższej Szkole Humanitas infrastruktury telefonicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie zamontowanie i skonfigurowanie centrali telefonicznej wraz z dostosowaniem do nowych parametrów centrali infrastruktury telefonicznej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku 1B do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00-8, 32.52.00.00-4, 32.52.30.00-5, 32.55.13.00-3, 45.30.00.00-0, 45.31.41.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarantowany czas naprawy/podstawienia sprzętu zastępczego w godzinach - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozbudowa serwerowni w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie i konfiguracja oraz uruchomienie nowych serwerów typu BLADE. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku 1C do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6, 48.82.00.00-2, 48.82.00.00-6, 51.60.00.00-8, 51.61.00.00-1, 51.61.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarantowany czas naprawy/podstawienia sprzętu zastępczego w godzinach - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa sieci bezprzewodowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci bezprzewodowej w budynku Wyższej Szkoły Humanitas obejmującej swoim zasięgiem całą powierzchnię Uczelni. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku 1D do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.40.00.00-7, 32.41.21.20-1, 32.41.21.10-8, 32.41.31.00-2, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7, 31.21.33.00-5, 45.30.00.00-0, 45.31.43.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin realizacji - 10
    • 3. Gwarantowany czas naprawy/podstawienia sprzętu zastępczego w godzinach - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.