eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi przeprowadzenia sesji informacyjnych z zakresu transferu technologii dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw



Ogłoszenie z dnia 2005-06-10

POZYCJA 27185

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługi przeprowadzenia sesji informacyjnych z zakresu transferu technologii dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, do kontaktów: Dominika Bagińska - Zespół Instytucjonalnego Systemu Wsparcia, tel. +48 22 4328528, d_baginska@parp.gov.pl, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 4328080, fax +48 22 4328620, e-mail: biuro@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 80. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi przeprowadzenia sesji informacyjnych z zakresu transferu technologii dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie trzech sesji informacyjnych, po I edycji z trzech zakresów tematycznych z dziedziny transferu technologii. Sesje informacyjne zamawiane w ramach projektu obejmują tematykę z dziedziny transferu technologii (przygotowanie strategii technologicznej i wdrażanie technologii; zarządzanie technologią i transferem technologii - wszystkie etapy pozyskania technologii; przeprowadzanie audytów technologicznych). Wykonawca będzie odpowiedzialny za świadczenie usług dla przedstawicieli Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU), w tym: Krajowej Sieci Innowacji (KSI) oraz dla osób pracujących w Punktach Konsultacyjnych (PK) i Regionalnych Instytucjach Finansujących (RIF) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2005 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 92230-92900. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 12.08.2005; data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2680 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) w ciągu 3 ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 podobne zamówienia (tzn. polegające na dostarczeniu wiedzy, np. w formie szkoleń z zakresu transferu technologii, przeznaczonych wyłącznie dla konsultantów innych firm doradczych lub szkoleniowych, w tym co najmniej 1 zamówienie dla konsultantów pracujących na co dzień z małymi i średnimi przedsiębiorcami); c) zapewniają co najmniej 4 ekspertów posiadających odpowiednie kwalifikacje teoretyczne i praktyczne do realizacji zamówienia, którzy nie występują w ofercie innego wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: nie dotyczy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: (1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 podobnych zamówień (tzn. polegających na dostarczaniu wiedzy, np. w formie szkoleń z zakresu transferu technologii, przeznaczonych wyłącznie dla konsultantów innych firm doradczych lub szkoleniowych, w tym co najmniej 1 zamówienie dla konsultantów pracujących na co dzień z małymi i średnimi przedsiębiorcami) wraz z danymi teleadresowymi zamawiających takie usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, przygotowany dokładnie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; (2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z życiorysami zawodowymi i oświadczeniami personelu o gotowości do realizacji prac w ramach niniejszego zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: ocena techniczna - 40% kwalifikacje i doświadczenie personelu - 30% cena - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 6/41/KSU. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ jest bezpłatny. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.07.2005, godzina 11:30, siedziba zamawiającego, kancelaria.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny - Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw, Poddziałanie 1.1.1. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.