eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Projekty przebudowy dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi, która miała miejsce w maju i czerwcu 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-22

Czechowice-Dziedzice: Projekty przebudowy dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi, która miała miejsce w maju i czerwcu 2010 roku
Numer ogłoszenia: 27180 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekty przebudowy dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi, która miała miejsce w maju i czerwcu 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów przebudowy dróg gminnych uszkodzonych w czasie powodzi która miała miejsce w maju i czerwcu 2010 roku z podziałem na zadania : Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Wierzbowej w Czechowicach-Dziedzicach Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Ochodzkiej w Czechowicach-Dziedzicach Zadanie nr 3: Przebudowa ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach Zamówienie dla wszystkich zadań obejmuje swoim zakresem w szczególności: - dokumentację geodezyjno - prawną - dokumentację geotechniczną - opracowanie ruchowe - projekt budowlany - projekty wykonawcze -Kosztorys Inwestorski i przedmiar robót - specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - pełnienie nadzoru autorskiego - wytyczenie drogi wraz z poboczami w terenie przez osobę uprawnioną zgodnie z opracowaną dokumentację projektową Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie koncepcyjnym dla poszczególnego zadania- załącznik nr 1 do SIWZ oraz szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: Przebudowa ul. Wierzbowej w Czechowicach-Dziedzicach - 1.300 zł Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Ochodzkiej w Czechowicach-Dziedzicach - 2.000 zł Zadanie nr 3: Przebudowa ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - 3.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu DLA ZADANIA NR 1 ,2 i 3 będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem / wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech ( 3 ) usług o podobnym charakterze ( tj. projektów budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni ulepszonej ) o długości min. 1400 m, każda, wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana / wykonywana należycie; Zadanie nr 2 Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem / wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech ( 3 ) usług o podobnym charakterze ( tj. projektów budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni ulepszonej ) o długości min. 1800 m, każda, wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana / wykonywana należycie; Zadanie nr 3 Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem / wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzech ( 3 ) usług o podobnym charakterze ( tj. projektów budowy lub przebudowy dróg o nawierzchni ulepszonej ) o długości min. 2000 m, każda, wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana / wykonywana należycie; Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu DLA ZADANIA NR 1 ,2 i 3 będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać posiadanie min. uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie do projektowania dróg. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu DLA ZADANIA NR 1 ,2 i 3 będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty i załączniki 1. wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6, 2. dokument zobowiązania podmiotu trzeciego potwierdzający dysponowaniem wiedzą i doświadczeniem z którego wynikać będzie udział takiego podmiotu w wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca zamierza polegać na: - wiedzy i doświadczeniu - wykaz wykonania/wykonywania prac i dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac( o którym mowa w pkt.1 ppk: 1.2 ; 1.3 -dla zadania 1,oraz pkt. 1 ppk: 1.4.;1.5.- dla zadania nr 2 i pkt. 1 ppkt:1.6.1.7. - dla zadania 3), - wykwalifikowanym personelu wykonawczym ( o którym mowa w pkt.1 ppk: 1.8. dla zadania nr 1,2,3, ), innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków podmiotu trzeciego- załączyć jeżeli dotyczy, 3. wykaz prac powierzonych do wykonania podwykonawcom (załączyć jeżeli Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców), Wykaz powinien zawierać podanie zakresu prac, które podwykonawca będzie realizował, 4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( spółka cywilna, konsorcjum) w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy), 5. kopia dowodu wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku: a)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, b) rezygnacji z wykonania części zamówienia przez Zamawiającego , c) zmiany stawki VAT, d) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów, e) zmiana nazw, siedziby stron umowy i innych danych identyfikacyjnych, f) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego,* g) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1 pok.408 ( III piętro).W przypadku zamiaru pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II- Biuro Podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Wierzbowej w Czechowicach-Dziedzicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności: - dokumentację geodezyjno - prawną - dokumentację geotechniczną - opracowanie ruchowe - projekt budowlany - projekty wykonawcze - kosztorys Inwestorski i przedmiar robót - specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - pełnienie nadzoru autorskiego - wytyczenie drogi wraz z poboczami w terenie przez osobę uprawnioną zgodnie z opracowaną dokumentację projektową Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie koncepcyjnym dla poszczególnego zadania- załącznik nr 1 do SIWZ oraz szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Ochodzkiej w Czechowicach-Dziedzicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności: - dokumentację geodezyjno - prawną - dokumentację geotechniczną - opracowanie ruchowe - projekt budowlany - projekty wykonawcze - kosztorys Inwestorski i przedmiar robót - specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - pełnienie nadzoru autorskiego - wytyczenie drogi wraz z poboczami w terenie przez osobę uprawnioną zgodnie z opracowaną dokumentację projektową Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie koncepcyjnym dla poszczególnego zadania- załącznik nr 1 do SIWZ oraz szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności: - dokumentację geodezyjno - prawną - dokumentację geotechniczną - opracowanie ruchowe - projekt budowlany - projekty wykonawcze - kosztorys Inwestorski i przedmiar robót - specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - pełnienie nadzoru autorskiego - wytyczenie drogi wraz z poboczami w terenie przez osobę uprawnioną zgodnie z opracowaną dokumentację projektową Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie koncepcyjnym dla poszczególnego zadania- załącznik nr 1 do SIWZ oraz szczegółowej specyfikacji technicznej - załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.