eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konserwacja 4 szt. klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 5,6,7,8 w budynku przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie oraz wymiana urządzeń klimatyzacyjnych, w tym 7 klimatyzatorów i 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej, pracujący

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Warszawa: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konserwacja 4 szt. klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 5,6,7,8 w budynku przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie oraz wymiana urządzeń klimatyzacyjnych, w tym 7 klimatyzatorów i 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej, pracujących z czynnikiem chłodniczym R22 na nowe urządzenia z czynnikiem dopuszczonym Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową
Numer ogłoszenia: 271524 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, faks 022 6289785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konserwacja 4 szt. klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 5,6,7,8 w budynku przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie oraz wymiana urządzeń klimatyzacyjnych, w tym 7 klimatyzatorów i 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej, pracujących z czynnikiem chłodniczym R22 na nowe urządzenia z czynnikiem dopuszczonym Ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie oraz konserwacja 4 szt. klimatyzatorów w pomieszczeniach nr 5,6,7,8 w budynku przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie oraz wymiana urządzeń klimatyzacyjnych, w tym 7 klimatyzatorów i 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej, pracujących z czynnikiem chłodniczym R22 na nowe urządzenia z czynnikiem dopuszczonym ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 31 maja 2004 r. Nr 121 poz. 1263 ze zm.). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wykonanie jednej lub dwóch części zamówienia. 2.1 Część I zamówienia obejmuje: 1) dostawę, instalację i uruchomienie 4 sztuk klimatyzatorów ściennych typu SPLIT lub MULTISPLIT, w n/w czterech kolejno przylegających do siebie pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie, o podanych nominalnych mocach chłodniczych jednostek wewnętrznych: - pomieszczenie nr 5 - 61 m3, od 2,5 do 3,0 kW, - pomieszczenie nr 6 - 49 m3, od 2,5 do 3,0 kW, - pomieszczenie nr 7 (salka konferencyjna do 10 osób) - 49 m3, od 3,0 do 4,5 kW, - pomieszczenie nr 8 - 62 m3, od 2,5 do 3,0 kW 2) przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów wymienionych w punkcie 1), wykonywane co 6 m-cy w okresie gwarancji, tj. 6 przeglądów, Wymagania techniczno-instalacyjne: - odprowadzenie skroplin - grawitacyjne na zewnątrz budynku, - długość tras chłodniczych - do 5 metrów, - urządzenia z funkcją grzania, - wykonanie zasilania elektrycznego poszczególnych jednostek, 3) wymianę 7 sztuk klimatyzatorów (demontaż, transport do utylizacji i utylizacja oraz dostawa, instalacja i uruchomienie) na nowe urządzenia odpowiednie (równoważne) do zainstalowanych. Wykaz i dane klimatyzatorów do wymiany zawarte są w załączniku nr 1 do umowy. Wymagania techniczno-instalacyjne: - instalacja nowych klimatyzatorów - w miejscu dotychczasowych urządzeń, - długość tras chłodniczych - średnio 10 metrów. 2.2. Część II zamówienia obejmuje: 1) wymianę 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej typ Hiflex S08LUA firmy Emmerson Network Power zainstalowanych w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie - piwnica, pom. 011, na nowe urządzenia klimatyzacji precyzyjnej. Wymiana polega na demontażu zainstalowanych urządzeń, ich transporcie do utylizacji i utylizacji oraz dostawie, instalacji i uruchomieniu nowych urządzeń. Opis istniejących urządzeń, żądane parametry powietrza, wymagania techniczno- instalacyjne, wytyczne dla branż, warunki odbioru zawarte są w załączniku nr 2 do umowy. 3.Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru, na warunkach określonych w Istotnych Warunkach Umowy, stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć przedmiotu umowy tylko w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę urządzenia (elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie urządzenia (elementu) i zaoferować w zamian przedmiot umowy o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny z urządzeniem (elementem) Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ oraz przedstawić na piśmie propozycje zmian w zakresie specyfikacji technicznej i funkcjonalnej w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaoferowanego przez niego w ofercie. 6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w pkt 3 Istotnych Warunków Umowy, wyłącznie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, potwierdzonych pisemną informacją przekazaną Wykonawcy - wówczas termin wykonania umowy ulegnie odpowiedniemu przesunięciu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 50.53.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. dla części I zamówienia: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn.: wykonali (zrealizowali), także w przypadku wykonywanych (realizowanych) świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zlecenie w zakresie dostawy urządzeń klimatyzacyjnych i usługi ich instalacji o łącznej wartości dostawy i instalacji w ramach jednego zlecenia (z jednym Odbiorcą) nie mniejszej niż 70.000 PLN netto (bez VAT) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe w odniesieniu do powyższego zlecenia (dostawy i usługi instalacji), rozumiane jako wykonane (zrealizowane, zakończone) z należytą starannością; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (odpowiednio). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. B. dla części II zamówienia: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tzn.: wykonali (zrealizowali), także w przypadku wykonywanych (realizowanych) świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zlecenie w zakresie dostawy klimatyzacji precyzyjnej i usługi jej instalacji o wartości dostawy i instalacji jednego kompletu klimatyzacji precyzyjnej nie mniejszej niż 200.000 PLN netto (bez VAT). Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe w odniesieniu do powyższego zlecenia (dostawy i usługi instalacji), rozumiane jako wykonane (zrealizowane, zakończone) z należytą starannością; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (odpowiednio). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: A. dla części I zamówienia: 2.1. podpisanego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw i usług, uwzględniającego co najmniej 1 (jedno) zlecenie (dostawę i instalację) spełniające warunek, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 Rozdziału VIII części A SIWZ (formularz stanowi załącznik nr 4A do SIWZ), zawierającego co najmniej: a) opis przedmiotu wykonanego (zrealizowanego, zakończonego) zlecenia (dostawy i instalacji), w tym także zrealizowanej (zakończonej) części wykonywanego (realizowanego) zlecenia (dostawy i instalacji), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; b) odbiorcę, ze wskazaniem co najmniej nazwy; c) datę (dzień, miesiąc, rok) wykonania (zrealizowania, zakończenie) zlecenia (dostawy i instalacji), a w przypadku wykonywanych (realizowanych) świadczeń okresowych lub ciągłych - datę zakończonej części zlecenia (dostawy i instalacji) zgodnego z wymaganiami Zamawiającego; d) wartość netto (bez VAT) w złotych wykonanego (zrealizowanego, zakończonego) zlecenia (dostawy i instalacji) wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie (np. referencja, protokół odbioru, itp.). Dokument potwierdzający, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokument, o którym mowa w ppkt 2.1., tj. wykaz wykonanych dostaw i usług, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku podania wartości netto (bez VAT) wykonanego zlecenia (dostawy i instalacji) w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określonego przez NBP z dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. B. dla części II zamówienia: 2.1. podpisanego przez Wykonawcę wykazu wykonanych dostaw i usług, uwzględniającego co najmniej 1 (jedno) zlecenie (dostawę i instalację) spełniające warunek, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 Rozdziału VIII części B SIWZ (formularz stanowi załącznik nr 4B do SIWZ), zawierającego co najmniej: a) opis przedmiotu wykonanego (zrealizowanego, zakończonego) zlecenia (dostawy i instalacji), w tym także zrealizowanej (zakończonej) części wykonywanego (realizowanego) zlecenia (dostawy i instalacji), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; b) odbiorcę, ze wskazaniem co najmniej nazwy; c) datę (dzień, miesiąc, rok) wykonania (zrealizowania, zakończenie) zlecenia (dostawy i instalacji), a w przypadku wykonywanych (realizowanych) świadczeń okresowych lub ciągłych - datę zakończonej części zlecenia (dostawy i instalacji) zgodnego z wymaganiami Zamawiającego; d) wartość netto (bez VAT) w złotych wykonanego (zrealizowanego, zakończonego) zlecenia (dostawy i instalacji) wraz z dokumentem potwierdzającym, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie (np. referencja, protokół odbioru, itp.). Dokument potwierdzający, że dostawa i instalacja zostały wykonane należycie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokument, o którym mowa w ppkt 2.1., tj. wykaz wykonanych dostaw i usług, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku podania wartości netto (bez VAT) wykonanego zlecenia (dostawy i instalacji) w walucie obcej, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu tej waluty, określonego przez NBP z dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania, tj. z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w siedzibie oraz na stronie internetowej Zamawiającego. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Załącznik nr 3 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający zaleca odpowiednie skreślenie w formularzu oświadczenia w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w zakresie przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku złożenia oświadczenia bez skreśleń i nie załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio: 4.1. w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 4.2. w pkt 2 niniejszego rozdziału Wykonawcy składają łącznie. 5. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty częściowe na wykonanie jednej lub dwóch części zamówienia, dopuszczalnym jest złożenie jednego kompletu dokumentów wymienionych w punkcie 1 (a także odpowiednio w punkcie 6) niniejszego rozdziału, celem potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 niniejszego rozdziału, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych (pok. nr 528), Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, Biuro Podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa, instalacja i uruchomienie 4 sztuk klimatyzatorów ściennych typu SPLIT lub MULTISPLIT, przeglądy konserwacyjne tych klimatyzatorów, wymiana klimatyzatorów (demontaż, transport do utylizacji + dostawa, instalacja i uruchomienie) szt. 7 na nowe urządzenia odpowiednie (równoważne) do zainstalowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Część I zamówienia obejmuje: 1) dostawę, instalację i uruchomienie 4 sztuk klimatyzatorów ściennych typu SPLIT lub MULTISPLIT, w n/w czterech kolejno przylegających do siebie pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie, o podanych nominalnych mocach chłodniczych jednostek wewnętrznych: - pomieszczenie nr 5 - 61 m3, od 2,5 do 3,0 kW, - pomieszczenie nr 6 - 49 m3, od 2,5 do 3,0 kW, - pomieszczenie nr 7 (salka konferencyjna do 10 osób) - 49 m3, od 3,0 do 4,5 kW, - pomieszczenie nr 8 - 62 m3, od 2,5 do 3,0 kW 2) przeglądy konserwacyjne klimatyzatorów wymienionych w punkcie 1), wykonywane co 6 m-cy w okresie gwarancji, tj. 6 przeglądów, Wymagania techniczno-instalacyjne: - odprowadzenie skroplin - grawitacyjne na zewnątrz budynku, - długość tras chłodniczych - do 5 metrów, - urządzenia z funkcją grzania, - wykonanie zasilania elektrycznego poszczególnych jednostek, 3) wymianę 7 sztuk klimatyzatorów (demontaż, transport do utylizacji i utylizacja oraz dostawa, instalacja i uruchomienie) na nowe urządzenia odpowiednie (równoważne) do zainstalowanych. Wykaz i dane klimatyzatorów do wymiany zawarte są w załączniku nr 1 do umowy. Wymagania techniczno-instalacyjne: - instalacja nowych klimatyzatorów - w miejscu dotychczasowych urządzeń, - długość tras chłodniczych - średnio 10 metrów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 50.53.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej typ Hiflex S08LUA firmy Emmerson Network Power zainstalowanych w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie - piwnica, pom. 011, na nowe urządzenia klimatyzacji precyzyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmuje wymianę 2 kompletów klimatyzacji precyzyjnej typ Hiflex S08LUA firmy Emmerson Network Power zainstalowanych w budynku Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie - piwnica, pom. 011, na nowe urządzenia klimatyzacji precyzyjnej. Wymiana polega na demontażu zainstalowanych urządzeń, ich transporcie do utylizacji i utylizacji oraz dostawie, instalacji i uruchomieniu nowych urządzeń. Opis istniejących urządzeń, żądane parametry powietrza, wymagania techniczno- instalacyjne, wytyczne dla branż, warunki odbioru zawarte są w załączniku nr 2 do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 50.53.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.