eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Gdańsk: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA
Numer ogłoszenia: 271440 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, faks 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej obejmująca wymianę drewnianej stolarki okiennej na stolarkę okienną z PCV z szybami zespolonymi z wbudowanymi nawiewnikami ciśnieniowymi o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu w części wykonanych okien wraz z podokiennikami z PCV lub z płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 0,3 m i długości odpowiadającej szerokości okna oraz parapetów blaszanych zewnętrznych o szerokości 0,25 m, zgodnie z wymaganiami Referatu Ochrony Zabytków WUAiOZ tj:
- zachowanie oryginalnego kształtu oraz sposobu konstrukcji stolarki historycznej,
- zastosowanie jednorodnego systemu stolarki dla całego zamierzenia inwestycyjnego, respektującego grubość profili okiennych występujących w rozwiązaniach historycznych.
Zakres robót obejmuje:
- wykucie podokienników
- wykucie stolarki okiennej
- zerwanie parapetów zewnętrznych z blachy
- obsadzenie stolarki okiennej wraz z regulacją i nawiewnikiem
- uszczelnienie styków ościeżnicy z murem
- obsadzenie podokienników
- obrobienie ościeży do lica muru
- założenie parapetów zewnętrznych
- przemurowanie otworów okiennych
- wykonanie nadproży
- wykonanie węgarków
- wykucie otworu okiennego
Całkowita ilość okien do wymiany 358 szt. o powierzchni 440,97 m 2
W wyniku uzgodnień z Referatem Ochrony Zabytków WUAiOZ należy zastosować profile typu:
- TROCAL INNO 70A5 (półzlicowane) dla ZADANIA 1
- IDEAL 4000 (półzlicowane) dla ZADANIA 2
Dopuszcza się stosowanie profili równoważnych.
Profile równoważne muszą posiadać identyczne wymiary zewnętrzne i parametry techniczne nie gorsze, niż opisane poniżej.
Parametry techniczne stolarki z PCV
-współczynnik infiltracji powietrza A= 0,5 - 1 [m3 / m*h*da pa 2/3](dla budynków z wentylacją grawitacyjną). Współczynnik infiltracji dotyczy samego okna i określa warunki techniczne, jakie powinna spełniać stolarka bez nawiewnika,
- współczynnik akustyczny Rw=30-35[dB],
- nawiewniki ciśnieniowe o automatycznie regulowanym stopniu nawiewu w górnej części skrzydła lub w ościeżnicy, które należy montować według zasady 1 szt. nawiewnika na 20 m2 powierzchni pomieszczenia. Nie należy montować nawiewników w pomieszczeniach łazienek, wc oraz kuchniach nie wyposażonych w piece gazowe grzewcze,
- ilość komór w profilu minimum 5,
- parapety zewnętrzne i wewnętrzne.
Zewnętrzne - blacha ocynkowana gr 0,55 cm o średniej szerokości 25 cm
Wewnętrzne - z PCV lub płyt HDF laminowanych o średniej szerokości 30 cm.
- Szyby okienne - dwuszybowe zespolone wypełnione argonem o współczynniku U mniejszym lub równym 1,1 W/(m2*K),liczonym wg normy PN-EN 674 z 1999 r. potwierdzony atestem.
- Okucia wg zasad określonych przez producenta.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią :
- Wykaz adresowy stolarki okiennej do wymiany przedstawiony w Formularzach cenowych zadanie 1 i zadanie 2- załącznik nr 1,
- Rysunki okien Zadanie 1 i Zadanie 2 - załącznik nr 2,
- Specyfikacja techniczna i wykonania odbioru - Załącznik nr 3,
- Wzory profili dla zadnia 1 i 2 - załącznik nr 4.
UWAGA:
Ze względu na stan techniczny budynków, kostrukcję szachulcową, mur pruski, grubość ścian na 1c, zwietrzenie zaprawy w niektórych otworach okiennych, brak nadproży, węgarków, występuje konieczność napraw i przemurowania otworów okiennych oraz wykonania lub wymiany nadproży okiennych, węgarków. W niektórych mieszkaniach lokatorzy zamurowali istniejące otwory, które zgodnie z opinią Konserwatora należy przywrócić do stanu pierwotnego. Każdy oferent zobowiązany jest do wizji na obiektach w których będzie wymieniana stolarka okienna i określenia kosztów wymiany okna wraz z robotami dodatkowymi. Wizje winny być przeprowadzone w obecności inspektora nadzoru, albo osoby upoważnionej przez Kierownika BOM nr 9
WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO UDOKUMENTOWANIA WYWOZU GRUZU I INNYCH ODPADÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY O ODPADACH.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.10 - 45.42.10.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000,00 ZŁ W TYM:
ZADANIE 1- 6 000,00
ZADANIE 2- 4 000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi:
    ­- posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    ­- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    ­-znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    ­- nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
    ­- udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi,
    ­- wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,
    ­- przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym,
    W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
    Doświadczenia zawodowego- wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
    Wykaz musi zawierać: Wykaz musi zawierać minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki okiennej popartą dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie.
    W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
    Potencjału kadrowego - wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
    W przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 wymagane jest wykazanie:
    - 1 osoby, na stanowisku kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
    Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
    W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda:
    Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 200 000 zł na każde zadanie. (np. w przypadku składania oferty na 2 zadania wartość polisy musi wynosić minimum 400 000 zł).W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę.
    Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest:
    Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. a) Określić następujące parametry : na Zadanie 1 i 2
    - ilość komór w profilu
    - współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych U
    - Określić rodzaj zastosowanego nawiewnika ciśnieniowego.
    - W przypadku zastosowania profili równoważnych załączyć do oferty opis zastosowanych profili wraz z parametrami technicznymi. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego profile spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt 1 SIWZ.
    -Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
    -Złożyć Formularze cenowe: Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV ZAŁĄCZNIK NR 1 ZADANIE 1; Wymiana stolarki okiennej na stolarkę z PCV ZAŁĄCZNIK NR 1 ZADANIE 2 , które należy sporządzić wg wzoru druków Zamawiającego odpowiednio na wybrane przez siebie zadania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-254 Gdańsk, ul Partyzantów 74, pok. nr 5 w godz. 8:00 - 12:00. Cena brutto - 24,40 zł Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 9, kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 26.09.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda na zastosowaną stolarkę:
- aprobaty wydanej przez uprawniony podmiot, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 92 poz. 881) i przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,
- atestu na zastosowane szyby okienne potwierdzające współczynnik przenikania ciepła zgodnie z normą PN-EN674 z 1999 r.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez co najmniej jednego wykonawcę,
WARUNKI ZMIAN POSTANOWIEŃ UMOWY.
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Termin może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. ciągłych opadów deszczu lub silnych wiatrów
2. Konieczności wykonania niezbędnych robót dodatkowych, których wykonanie będzie ograniczało możliwość kontynuowania robót podstawowych.
3. Termin może ulec przesunięciu o ilość dni występowania wyżej wymienionych warunków atmosferycznych i ilość dni wykonywania robót dodatkowych.
DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 28.08.2009 r. godz. 09:15 w siedzibie zamawiającego, pokój 204, świetlica OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI Grażyna Pietrowska pok. nr 5 tel;. 058 524 10 60, nz@gznk. pl.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV zgodnie z wykazem adresowym przedstawionym w Formularzu cenowym Zadanie 1 - załącznik nr 1
    Całkowita ilość okien do wymiany 227 szt. o powierzchni 282,93 m 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ DREWNIANEJ NA STOLARKĘ Z PCV W MIESZKANIACH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY GDAŃSK W RAMACH REWITALIZACJI DZIELNICY LETNICA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV zgodnie z wykazem adresowym przedstawionym w Formularzu cenowym Zadanie 2 - załącznik nr 1.
    Całkowita ilość okien do wymiany 131 szt. o powierzchni 158, 04 m 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.