eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej oraz odpłatna dzierżawa analizatorówimmunochemicznego (wraz z urządzeniami wspomagającymi i zestawem komputerowym potrzebnym do obsługi systemu informatycznego szpitala istniejącego w laboratoriu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-26

Łódź: Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej oraz odpłatna dzierżawa analizatorów: immunochemicznego (wraz z urządzeniami wspomagającymi i zestawem komputerowym potrzebnym do obsługi systemu informatycznego szpitala istniejącego w laboratorium), biochemicznego (wraz z urządzeniami wspomagającymi i zestawem komputerowym potrzebnym do obsługi systemu informatycznego szpitala istniejącego w laboratorium), , koagulologicznego a także czytnika pasków do diagnostyki moczu dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi z podziałem na 16 Pakietów - PN/I/2009
Numer ogłoszenia: 27137 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi , Pl. gen. Józefa Hallera 1, 90-647 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393094, faks 042 6393096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej oraz odpłatna dzierżawa analizatorów: immunochemicznego (wraz z urządzeniami wspomagającymi i zestawem komputerowym potrzebnym do obsługi systemu informatycznego szpitala istniejącego w laboratorium), biochemicznego (wraz z urządzeniami wspomagającymi i zestawem komputerowym potrzebnym do obsługi systemu informatycznego szpitala istniejącego w laboratorium), , koagulologicznego a także czytnika pasków do diagnostyki moczu dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi z podziałem na 16 Pakietów - PN/I/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej oraz odpłatna dzierżawa analizatorów: immunochemicznego (wraz z urządzeniami wspomagającymi i zestawem komputerowym potrzebnym do obsługi systemu informatycznego szpitala istniejącego w laboratorium), biochemicznego (wraz z urządzeniami wspomagającymi i zestawem komputerowym potrzebnym do obsługi systemu informatycznego szpitala istniejącego w laboratorium), , koagulologicznego a także czytnika pasków do diagnostyki moczu dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 5 w Łodzi z podziałem na 16 Pakietów; Wartość zamówienia: 324450,81 PLN netto..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.30.00 - Pozostałe produkty terapeutyczne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.42.71.00 - 38.42.71.00 38.43.71.10 - Końcówki pipet 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 51.41.00.00 - Usługi instalowania sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca: 2.1.prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; 2.2.nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny ofertowej. 4.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% ceny oferty. 5.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż poniższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 - Ogólny formularz oferty oraz Załącznik nr 2 -Formularz asortymentowo-cenowy ) następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22, ust. 1 uPzp - Załącznik nr 3; 2.Ofertę oraz oświadczenie należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną szatą graficzną i przedłożyć w oryginale. 3.Dokument wymieniony w pkt. 1.1. należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 4.Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku z późn. zm)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk5.umed.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 90-647 Łódź, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dział Zamówień Publicznych pok. 227.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 5 im. gen. dyw. Bolesława Szareckiego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi 90-647 Łódź, pl. gen. Józefa Hallera 1 Dział Zamówień Publicznych pok. 227.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 475,85 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.71.00-8, 38.43.71.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - ODCZYNNIKI, MATERIAŁY KONTROLNE I KALIBRATORY DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH, WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA KOAGULOLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 18 310,80 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 51.41.00.00-9, 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - PROBÓWKI DO KOAGULOMETRU TYP KSELMED K - 3002 OPTIK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 540,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - ODCZYNNIKI I CZĘŚCI ZAMIENNE DO ANALIZATORA JONÓW AVL - 988 - 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 368,75 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - ODCZYNNIKI I CZĘŚCI ZAMIENNE DO ANALIZATORA RÓWNOWAGI KWASOWO ZASADOWEJ - RAPIDLAB 248 BAYER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 33 807,60 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - TESTY PASKOWE DO DIAGNOSTYKI MOCZU + DZIERŻAWA CZYTNIKA PASKÓW + ROZTWORY KONTROLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 560,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 50.42.10.00-2, 51.41.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - TESTY DO DIAGNOSTYKI KIŁY I TESTY NA KREW UTAJONĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 720,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - TEST DO WYKRYWANIA LAMBLI i CRYPTOSPORIDIUM (antygenów ) W KALE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 600,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - PŁYN LUGOLA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - ODCZYNNIKI DO ANALITYKI OGÓLNEJ I BARWNIKI HEMATOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 971,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - ODCZYNNIKI DO DIAGNOSTYKI SEROLOGICZNEJ METODĄ AGLUTYNACJI PŁYTKOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 120,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - ODCZYNNIKI DO BADAŃ IMMUNOENZYMATYCZNYCH, KALIBRATORY I MATERIAŁY KONTROLNE Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA IMMUNOCHEMICZNEGO WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI I ZESTAWEM KOMPUTEROWYM POTRZEBNYM DO OBSŁUGI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO SZPITALA ISTNIEJĄCEGO W LABORATORIUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 63 758,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 50.42.10.00-2, 51.41.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - ODCZYNNIKI DO CHEMII KLINICZNEJ, KONTROLE I KALIBRATORY Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA WRAZ Z URZĄDZENIAMI WSPOMAGAJĄCYMI I ZESTAWEM KOMPUTEROWYM POTRZEBNYM DO OBSŁUGI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO SZPITALA ISTNIEJĄCEGO W LABORATORIUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 151 586,21 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 50.42.10.00-2, 51.41.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - SPRZĘT JEDNORAZOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 690,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 17 410,60 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - CZĘŚCI ZUŻYWALNE DO ANALIZATORA KONE PRO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 500,00 PLN netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.