Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Katowice: Usługi serwisowe sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 271359 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach , ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6093140, faks 032 6093154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe obejmujące przeglądy i naprawy wraz z wymianą części zamiennych 57 respiratorów, 5 defibrylatorów, 64 ssaków elektrycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do 15% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą obejmowały dodatkowe, nie ujęte w SIWZ, przeglądy, naprawy, wymianę części sprzętu wymienionego w SIWZ. Zamówieniami uzupełniającymi będą również objęte dodatkowe naprawy wraz z wymianą części wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ (po wyczerpaniu kwoty z umowy).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie złożonych oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie złożonych oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie złożonych oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie złożonych oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek umożliwiający ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3a do SIWZ.Zamawiający sprawdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie złożonych oświadczeń metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wypełniona Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony przez Zamawiającego formularz cenowy (według załącznika nr 2 do SIWZ) -Wypełniony wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ)- Wykonawca może załączyć do oferty. -Ponadto Zamawiający wymaga, aby osoby serwisujące sprzęt posiadały odpowiednie kwalifikacje poparte zezwoleniami,licencjami bądź innymi ważnymi dokumentami uprawniającymi do wykonywania czynności serwisowych sprzętu medycznego.Na żądanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy lub w czasie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia na potwierdzenie powyższego odpowiednich dokumentów. -Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa będzie musiał posiadać aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w wysokości 300 000, 00 zł ważną przez cały okres realizacji zamówienia. - W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców należy podać części zamówienia, których realizacja zostanie powierzona podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-W przypadku udokumentowanej przez Wykonawcę podwyżki cen części zamiennych,wymienionych w załączniku nr 3 u producentów lub importerów, Zamawiający dopuszcza możliwość podwyższenia wynagrodzenia, jednak nie częściej niż raz na pół roku. -Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku urzędowej (ustawowej) zmiany stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wpr.pl/bip.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice (pokój nr 113)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Powstańców 52 40-024 Katowice (pokój nr 113).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: "PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 (UL. PSZOWSKA) Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5000S (UL. GÓRNICZA) W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych sprzętu medycznego
- Usługa serwisowa obejmująca Echokardiograf EPIQ CVx nr seryjny US421B0558 znajdujący się w Pracowni Echokardiografii w jednostce Zamawiającego przy ul. Długiej 1/2
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.