Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: wykonanie remontu placu manewrowego w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, do kontaktów: Grażyna Wilczak, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7630040 w. 44, fax 058 7630040 w. 29, e-mail: pordgdansk@poczta.onet.pl, www.pord.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu placu manewrowego w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: CPV - 45214800-8 Ośrodki szkoleniowe 45233251-3 Prace dotyczące wymiany nawierzchni 45233221-4 Malowanie nawierzchni dróg Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu placu manewrowego w Pomorskim Ośrodku Ruchu Drogowego w Gdańsku polegające na: A) zerwaniu nawierzchni betonowej - około 2 685,79 m kw. B) wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej - około 2 685,79 m kw. C) wykonaniu oznakowania poziomego - około 157 m kw. D) zlikwidowaniu starego oznakowania poziomego poprzez sfrezowanie i wypełnienie asfaltem - około 65 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, Gdańsk, ul. Równa 19/21. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.48.00 - Ośrodki szkoleniowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: A) zerwaniu nawierzchni betonowej - około 2 685,79 m kw. B) wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowej - około 2 685,79 m kw. C) wykonaniu oznakowania poziomego - około 157 m kw. D) zlikwidowaniu starego oznakowania poziomego poprzez sfrezowanie i wypełnienie asfaltem - około 65 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 17.07.2006; data zakończenia: 23.07.2006;
III.1) Wymagane wadium: tak - kwota 6 100,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy :W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, złożą wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Załącznik Nr 1. b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty nie mogą być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika oraz umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowę konsorcjum) zawierającą klauzulę solidarnej odpowiedzialności za realizowane zamówienie, umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (US) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (ZUS) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego ( KRK ) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego ( KRK ) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz osób - kierownik budowy ( wraz z min 3 referencjami porównywalnymi z zakresem robót zawartym w SIWZ ) wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczenie o przynależności do odpowiednich izb, wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów ( min 3 ) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) formularz ofertowy , kosztorys ofertowy e) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia min 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.07.2006 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.07.2006, godzina 09:20, Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, Gdańsk, ul. Równa 19/21.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Budowa drogi dla pieszych wraz z przejściem dla pieszych w ciągu DW114 w m. Trzeszczyn
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW115 m. Pilchowo ul. Szczecińska
- Remont drogi wojewódzkiej nr 414 km 37+150 - km 44+850 - odc. od m. Dębina do obwodnicy m. Biała - realizowany w technologii uszorstnienia warstwą bitumiczną SLURRY SEAL (dwuwarstwowo)
- Konserwacja oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: Ośrodki szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.