eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Zamówienie dodatkowe do zadania pnPoprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Żabia Wola poprzez przebudowę drogi gminnej nr 150604W relacji Żabia Wola - Zalesie - Musuły - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Żabia Wola: Zamówienie dodatkowe do zadania pn: Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Żabia Wola poprzez przebudowę drogi gminnej nr 150604W relacji Żabia Wola - Zalesie - Musuły - II etap
Numer ogłoszenia: 271206 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181 , strona internetowa www.zabiawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do zadania pn: Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Żabia Wola poprzez przebudowę drogi gminnej nr 150604W relacji Żabia Wola - Zalesie - Musuły - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dodatkowe do zadania pn: Poprawa spójności komunikacyjnej i bezpieczeństwa w Gminie Żabia Wola poprzez przebudowę drogi gminnej nr 150604W relacji Żabia Wola - Zalesie - Musuły - II etap.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Umowa z Wykonawcą została zawarta na rozliczenie ryczałtowe, które obejmuje określony zakres robót objętych dokumentacją projektową. Zakres zamówień dodatkowych ustalony w protokole konieczności, nie był uwzględniony w projekcie określającym zamówienie podstawowe. Niemożliwość przewidzenia konieczności wykonania zamówień dodatkowych ma charakter obiektywny i wynika z przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego Zamówienie dodatkowe jest konieczne do wykonania z przyczyn zarówno technicznych, jak i gospodarczych, gdzie jego oddzielenie od zamówienia podstawowego i zlecenie innemu wykonawcy do wykonania w innym niż aktualnie czasie, spowodowałoby poniesienie niewspółmiernie wysokich kosztów. Tymi kosztami wymiernymi mogą być koszty opracowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego, koszty robót. Kosztami niewymiernymi, ale znaczącymi mogą być koszty odbioru społecznego, kiedy te same roboty są wykonywane przez różnych wykonawców, w różnych okresach czasu, a także koszty związane z opóźnionym oddaniem zamówienia podstawowego. Z uwagi na fakt, że zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego oraz, że roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia podstawowego i dodatkowego należy wykonywać w tym samym czasie, roboty te powinien wykonać ten sam wykonawca, ponieważ robót tych nie da się rozdzielić. Wobec powyższego działając Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 5 Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • DROGOMEX Sp. z o.o., ul. Stefana Bryły 4,, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.