eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Gdynia: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 271193 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. GRUPA 1 1. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 -sztuk 2. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 12/dł. perforacji 10 cm 1 600 - sztuk 3. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 14/dł. perforacji 12 cm 1 200 - sztuk 4. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 16/dł. perforacji 12 cm 800 - sztuk 5. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 18/dł. perforacji 12 cm 600 - sztuk 6. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 08/dł. perforacji 6 cm 50 -sztuk 7. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 - sztuk 8. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH12/dł. perforacji 10 cm 1 400 - sztuk 9. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH14/dł. perforacji 12 cm 1 400 - sztuk 10. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH16/dł. perforacji 12 cm 700 - sztuk 11. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH18/dł. perforacji 12 cm 500 - sztuk 12. Dren silikonowy dł. 50 cm CH 21/dł. perforacji 9 cm i CH24 500 - sztuk GRUPA 2 1. Kraniki trójdrożne z możliwością wyboru koloru pokrętła 18 000 - sztuk 2. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 10 cm (bez DEHP) 5 000 - sztuk 3. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 75 cm -100 cm (bez DEHP) 400 - sztuk 4. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm (bez DEHP) 100 - sztuk 5. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 100 - sztuk 6. System (rozgałęziacz) pięciu kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 200 - sztu GRUPA 3 1. Filtr sterylny dla noworodków z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: - elektrostatyczna warstwa filtrująca: - wydajność naawilżania min. 27mg/litr przy Vt 25 ml.: -obiętość martwa max 10 ml: -skuteczność filtracji min 99,99%; -port kapno; -waga filtra max 10 gram, -waga pacjenta 3-8 kg,objętość oddechowa 25-100 ml 250 - sztuk 2. Filtr sterylny dla dzieci z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: -elektrostatyczna warstwa filtrująca: -wydajność nawilżania min 32 mg/litr przy Vt 250 ml: -obiętość martwa max 30 ml; -skuteczność filtracji mni 99,99%; - port kapno; -waga filtra do 25 gram; -waga pacjenta 8-30 kg, objętość oddechowa 75-300 ml 2 250 - sztuk GRUPA 4 1. Filtr bakteryjny do przetwornika wydechowego z 13 cm przewodem i końcówką do wydechowego przetwornika przepływu.kompatybilny z wkładem wydechowym respratora SERVO 300 500 - sztuk GRUPA 5 1. Przetwornik do pomiaru ciśnienia tętniczego metodą inwazyjną: jałowy, nie toksyczny z aparatem do kroplówek w zestawie oraz możliwością podłączenia do aparatury kardiomonitora firmy WALMED UT7000C GOLD WAY 150 - sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamaiwjący nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oryginalne ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem). W przypadku braku wymaganych informacji na ulotce, opis produktu sporządzony przez wykonawcę, jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce informacyjnej; 2)oświadczenie, że oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego asortyment posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować zmiany ceny zawartej w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w zakresie o którym mowa w ust. 8 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego; 4) w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J.Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J.Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1 1. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 -sztuk 2. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 12/dł. perforacji 10 cm 1 600 - sztuk 3. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 14/dł. perforacji 12 cm 1 200 - sztuk 4. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 16/dł. perforacji 12 cm 800 - sztuk 5. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 18/dł. perforacji 12 cm 600 - sztuk 6. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 08/dł. perforacji 6 cm 50 -sztuk 7. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 - sztuk 8. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH12/dł. perforacji 10 cm 1 400 - sztuk 9. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH14/dł. perforacji 12 cm 1 400 - sztuk 10. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH16/dł. perforacji 12 cm 700 - sztuk 11. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH18/dł. perforacji 12 cm 500 - sztuk 12. Dren silikonowy dł. 50 cm CH 21/dł. perforacji 9 cm i CH24 500 - sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 2 1. Kraniki trójdrożne z możliwością wyboru koloru pokrętła 18 000 - sztuk 2. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 10 cm (bez DEHP) 5 000 - sztuk 3. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 75 cm -100 cm (bez DEHP) 400 - sztuk 4. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm (bez DEHP) 100 - sztuk 5. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 100 - sztuk 6. System (rozgałęziacz) pięciu kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 200 - sztu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 3 1. Filtr sterylny dla noworodków z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: - elektrostatyczna warstwa filtrująca: - wydajność naawilżania min. 27mg/litr przy Vt 25 ml.: -obiętość martwa max 10 ml: -skuteczność filtracji min 99,99%; -port kapno; -waga filtra max 10 gram, -waga pacjenta 3-8 kg,objętość oddechowa 25-100 ml 250 - sztuk 2. Filtr sterylny dla dzieci z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: -elektrostatyczna warstwa filtrująca: -wydajność nawilżania min 32 mg/litr przy Vt 250 ml: -obiętość martwa max 30 ml; -skuteczność filtracji mni 99,99%; - port kapno; -waga filtra do 25 gram; -waga pacjenta 8-30 kg, objętość oddechowa 75-300 ml 2 250 - sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 4 1. Filtr bakteryjny do przetwornika wydechowego z 13 cm przewodem i końcówką do wydechowego przetwornika przepływu.kompatybilny z wkładem wydechowym respratora SERVO 300 500 - sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 5 1. Przetwornik do pomiaru ciśnienia tętniczego metodą inwazyjną: jałowy, nie toksyczny z aparatem do kroplówek w zestawie oraz możliwością podłączenia do aparatury kardiomonitora firmy WALMED UT7000C GOLD WAY 150 - sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.