Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Gdynia: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 271193 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych - drenów, zestawów do drenażu oraz kraników trójdrożnych dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. GRUPA 1 1. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 -sztuk 2. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 12/dł. perforacji 10 cm 1 600 - sztuk 3. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 14/dł. perforacji 12 cm 1 200 - sztuk 4. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 16/dł. perforacji 12 cm 800 - sztuk 5. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 18/dł. perforacji 12 cm 600 - sztuk 6. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 08/dł. perforacji 6 cm 50 -sztuk 7. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 - sztuk 8. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH12/dł. perforacji 10 cm 1 400 - sztuk 9. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH14/dł. perforacji 12 cm 1 400 - sztuk 10. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH16/dł. perforacji 12 cm 700 - sztuk 11. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH18/dł. perforacji 12 cm 500 - sztuk 12. Dren silikonowy dł. 50 cm CH 21/dł. perforacji 9 cm i CH24 500 - sztuk GRUPA 2 1. Kraniki trójdrożne z możliwością wyboru koloru pokrętła 18 000 - sztuk 2. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 10 cm (bez DEHP) 5 000 - sztuk 3. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 75 cm -100 cm (bez DEHP) 400 - sztuk 4. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm (bez DEHP) 100 - sztuk 5. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 100 - sztuk 6. System (rozgałęziacz) pięciu kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 200 - sztu GRUPA 3 1. Filtr sterylny dla noworodków z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: - elektrostatyczna warstwa filtrująca: - wydajność naawilżania min. 27mg/litr przy Vt 25 ml.: -obiętość martwa max 10 ml: -skuteczność filtracji min 99,99%; -port kapno; -waga filtra max 10 gram, -waga pacjenta 3-8 kg,objętość oddechowa 25-100 ml 250 - sztuk 2. Filtr sterylny dla dzieci z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: -elektrostatyczna warstwa filtrująca: -wydajność nawilżania min 32 mg/litr przy Vt 250 ml: -obiętość martwa max 30 ml; -skuteczność filtracji mni 99,99%; - port kapno; -waga filtra do 25 gram; -waga pacjenta 8-30 kg, objętość oddechowa 75-300 ml 2 250 - sztuk GRUPA 4 1. Filtr bakteryjny do przetwornika wydechowego z 13 cm przewodem i końcówką do wydechowego przetwornika przepływu.kompatybilny z wkładem wydechowym respratora SERVO 300 500 - sztuk GRUPA 5 1. Przetwornik do pomiaru ciśnienia tętniczego metodą inwazyjną: jałowy, nie toksyczny z aparatem do kroplówek w zestawie oraz możliwością podłączenia do aparatury kardiomonitora firmy WALMED UT7000C GOLD WAY 150 - sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamaiwjący nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia szczególnego warunku. Wykonawcy składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oryginalne ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem). W przypadku braku wymaganych informacji na ulotce, opis produktu sporządzony przez wykonawcę, jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce informacyjnej; 2)oświadczenie, że oferowany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego asortyment posiada odpowiednie świadectwa i certyfikaty dopuszczające do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wyłoniono wykonawcę mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia brutto wykonawcy, 2) częstotliwości dostaw, miejsca dostaw, 3) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie, 4) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez producenta produkt zmodyfikowany / udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować zmiany ceny zawartej w ofercie. Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w zakresie o którym mowa w ust. 8 pkt. 3, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego; 4) w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J.Brudzińskiego,
ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J.Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1 Dział ds. Zamówień Publicznych budynek gospodarczy pok. 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1 1. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 -sztuk 2. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 12/dł. perforacji 10 cm 1 600 - sztuk 3. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 14/dł. perforacji 12 cm 1 200 - sztuk 4. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 16/dł. perforacji 12 cm 800 - sztuk 5. Dren Ulmera o długości 75 cm z trokarem jednorazowego użytku CH 18/dł. perforacji 12 cm 600 - sztuk 6. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 08/dł. perforacji 6 cm 50 -sztuk 7. Dren Ulmera o dł. 50 cm bez trokara CH 10/dł. perforacji 8 cm 400 - sztuk 8. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH12/dł. perforacji 10 cm 1 400 - sztuk 9. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH14/dł. perforacji 12 cm 1 400 - sztuk 10. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH16/dł. perforacji 12 cm 700 - sztuk 11. Dren Ulmera o dł. 75 cm bez trokara CH18/dł. perforacji 12 cm 500 - sztuk 12. Dren silikonowy dł. 50 cm CH 21/dł. perforacji 9 cm i CH24 500 - sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 2 1. Kraniki trójdrożne z możliwością wyboru koloru pokrętła 18 000 - sztuk 2. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 10 cm (bez DEHP) 5 000 - sztuk 3. Kraniki trójdrożne z drenem ok. 75 cm -100 cm (bez DEHP) 400 - sztuk 4. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm (bez DEHP) 100 - sztuk 5. System (rozgałęziacz) trzech kraników trójdrożnych z drenem ok. 140cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 100 - sztuk 6. System (rozgałęziacz) pięciu kraników trójdrożnych z drenem ok. 140 cm - 150cm oraz kranikiem trójdrożnym (bez DEHP) 200 - sztu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 3 1. Filtr sterylny dla noworodków z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: - elektrostatyczna warstwa filtrująca: - wydajność naawilżania min. 27mg/litr przy Vt 25 ml.: -obiętość martwa max 10 ml: -skuteczność filtracji min 99,99%; -port kapno; -waga filtra max 10 gram, -waga pacjenta 3-8 kg,objętość oddechowa 25-100 ml 250 - sztuk 2. Filtr sterylny dla dzieci z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci: -elektrostatyczna warstwa filtrująca: -wydajność nawilżania min 32 mg/litr przy Vt 250 ml: -obiętość martwa max 30 ml; -skuteczność filtracji mni 99,99%; - port kapno; -waga filtra do 25 gram; -waga pacjenta 8-30 kg, objętość oddechowa 75-300 ml 2 250 - sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 4 1. Filtr bakteryjny do przetwornika wydechowego z 13 cm przewodem i końcówką do wydechowego przetwornika przepływu.kompatybilny z wkładem wydechowym respratora SERVO 300 500 - sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 5 1. Przetwornik do pomiaru ciśnienia tętniczego metodą inwazyjną: jałowy, nie toksyczny z aparatem do kroplówek w zestawie oraz możliwością podłączenia do aparatury kardiomonitora firmy WALMED UT7000C GOLD WAY 150 - sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę zewnętrznego oświetlenia boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej na terenie Szkoły Podstawowej nr 13 przy ul. Halickiej 8 w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
- Zorganizowanie i przeprowadzenie ,,Szkolenia z nauki języka polskiego jako języka obcego na poziomie komunikatywnym (poziom: A2 - B1)''
- Wykonanie naprawy hydrograficznej echosondy wielowiązkowej firmy R2Sonic, model 2026, dla Wydziału Pomiarów Morskich Urzędu Morskiego w Gdyni
- Roboty remontowe drogi dojazdowej do kompleksu 5322 Demptowo
- Dostawa samochodu osobowego finansowanego w formie leasingu
- Dostawa lamp i urządzeń oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZENIE SPRZĘTÓW MEDYCZNYCH WG 3 PAKIETÓW
- Dostawa sprzętu AGD i aparatury chłodniczej z podziałem na 10 zadań
- 62/TP/ZP/D/2024 Wyposażenie Oddziału Okulistyki w meble i drobny sprzęt medyczny dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej
- Dostawa wyposażenia medycznego dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego - oddział stacjonarny oraz oddział dzienny
więcej: Dreny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.