eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawowego obsługi komputera oraz kursu obsługi komputera dla zaawansowanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawowego obsługi komputera oraz kursu obsługi komputera dla zaawansowanych
Numer ogłoszenia: 271174 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu podstawowego obsługi komputera oraz kursu obsługi komputera dla zaawansowanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zorganizuje i przeprowadzi: 1) Kurs podstawowy obsługi komputera + catering dla 30 osób niepełnosprawnych z wieloraką niepełnosprawnością (w tym 3 osoby na wózku inwalidzkim), równolegle w trzech grupach, każda z grup po 5 dni przez 6 godzin dziennie, w terminie od 1 do 5 września 2014 roku, w godzinach 9.00 - 15.00 2) Kurs podstawowy obsługi komputera + catering dla 12 osób, równolegle w dwóch grupach, każda z grup po 5 dni przez 6 godzin dziennie, w terminie od 8 do 12 września 2014 roku, w godzinach 9.00 - 15.00 3) Kurs obsługi komputera dla zaawansowanych + catering dla 60 osób w tym dla 48 osób niepełnosprawnych z wieloraką niepełnosprawnością (w tym 4 osoby na wózku inwalidzkim), w sześciu grupach, każda z grup po 10 dni przez 6 godzin dziennie, w terminie od dnia 22 września 2014 roku do dnia 3 października 2014 roku /za wyjątkiem sobót i niedziel/, w godzinach od 9.00 - 15.00, 2. Wymagania programowe dotyczące przeprowadzenia kursu podstawowego obsługi komputera + catering: Wykonawca przygotuje program kursu podstawowego obsługi komputera, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - Uruchomienie komputera i kończenie pracy na nim, posługiwanie się myszką - Pulpit w Windows, co można na nim znaleźć i do czego służy - Uruchamianie i praca z podstawowymi programami - Przykładowy prosty program do tworzenia rysunków - Przetwarzanie tekstu - Internet; obsługa stron internetowych, wyszukiwanie informacji, obsługa poczty elektronicznej. 3. Wymagania dotyczące przeprowadzenia kursu obsługi komputera dla zaawansowanych+ catering: a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie od dnia 22 września 2014 roku do dnia 3 października 2014 roku /za wyjątkiem sobót i niedziel/, w godzinach od 9.00 - 15.00, b) Wykonawca przygotuje program kursu obsługi komputera dla zaawansowanych, z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - Typy plików i rodzaje przetwarzanych informacji w dziedzinie IT - Edycja tekstu. Przykładowe programy wspomagające tworzenie tekstu: Microsoft Office Word i Open Office Writer - Obsługa arkusza kalkulacyjnego na przykładzie Microsoft Office Excel i OpenOffice Calc - Sposób funkcjonowania baz danych. Projektowanie schematu bazy w programie Microsoft Access - Multimedialne wspomaganie przekazywania treści na przykładzie Microsoft Office PowerPoint - Program Microsoft FrontPage - tworzenie i publikowanie prezentacji na stronie sieci web - Modyfikacja treści obrazu - fotomontaż i retusz w programie Adobe Photoshop - Grafika wektorowa w programie Corel Draw 4. Ponadto Zamawiający: 1) dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. kursów, 2) w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji. 5. Wykonawca: a) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, b) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. kursów /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, c) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursów dokument, potwierdzający udział ww. kursach wraz z zakresem programowym i godzinowym, d) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. kursów, e) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. kursów przez uczestników, f) zapewni do przeprowadzenia ww. kursów pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (bez barier architektonicznych) w mieście Ostrów Wielkopolski, dla jednej grupy w terminie od 1 do 5 września oraz dla jednej grupy w terminie od 22 września do 3 października - osoby poruszające się na wózku lub mające trudności w poruszaniu się powinny samodzielnie dostać się do pomieszczenia, w którym jest kurs oraz do toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, g) oznaczy miejsce realizacji ww. kursów informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, h) podczas ww. kursów zapewni uczestnikom catering: obiad dwudaniowy z napojem o godz. 13.00 oraz kawę, herbatę, ciastka i zimne napoje, i) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursów, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursów, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny ww. kursów dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uznana, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada: - aktualny wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług (przynajmniej 1 szkolenia - grupa co najmniej 10 osobowa) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursów w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Słowackiego 1 c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Słowackiego 1 c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat pok. Nr 13 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.