eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów stomatologicznych i drobnego sprzętu stomatologicznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawyUM-ZP-262-103/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Lublin: Dostawa materiałów stomatologicznych i drobnego sprzętu stomatologicznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy: UM-ZP-262-103/12
Numer ogłoszenia: 271141 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 439470 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów stomatologicznych i drobnego sprzętu stomatologicznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy: UM-ZP-262-103/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów stomatologicznych oraz drobnego sprzętu stomatologicznego (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia/towarem) wg charakterystyki określonej w załączniku nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym/Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy produktu, normy, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub producenta Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy produktu należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne produktów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy w myśl art. 30 ust. 5 Pzp. 2. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia symbolu, nazwy lub producenta ma na celu określenie klasy produktu, jego jakości oraz służą ustaleniu standardu produktu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3. Dostarczane produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 4. Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. 5. Na każdym opakowaniu jednostkowym musi znajdować się termin ważności (data przydatności do użycia) oraz instrukcja użytkowania w języku polskim. 6. Dotyczy narzędzi: narzędzia wykonane ze stali nierdzewnej (najwyższej jakości, spełniające wymogi norm krajowych i europejskich) zapewniającej wysoki stopień odporności na korozję; narzędzia o właściwościach mechanicznych typu: twardość, wytrzymałość, elastyczność i sprężystość działania; dostosowane do wszystkich metod sterylizacji i dezynfekcji w roztworach o dużych stężeniach; nożyczki rozbieralne - ramiona połączone za pomocą wkrętu umożliwiające rozkręcanie; narzędzia poddane wstępnej pasywacji ochraniającej nowe narzędzia przed szkodliwymi czynnikami chemicznymi i fizycznymi; narzędzia zapewniające bezpieczne i nieurazowe użytkowanie; powierzchnie narzędzi chirurgicznych - matowane; narzędzia hartowane próżniowo; logo producenta na każdym narzędziu; na powierzchni narzędzi brak porów, pęknięć i wyżłobień, wszystkie powierzchnie równe i gładkie, pozbawione zadziorów; minimalny okres gwarancji - 2 lata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.13.00 - Stomatologiczne przyrządy jednorazowego użytku 33.13.10.00 - Stomatologiczne instrumenty ręczne 33.13.15.10 - Wiertła stomatologiczne 33.14.18.50 - Produkty higieny stomatologicznej 33.14.18.00 - Wyroby stomatologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unimed Specjalistyczne Zaopatrzenie Medyczne Śniadach Elżbieta, ul. Senatorska 18, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138570,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140455,17

  • Oferta z najniższą ceną: 129072,35 / Oferta z najwyższą ceną: 166205,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.