eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › remont nawierzchni DW 935 w m. Suszec Rudziczka i w m. Suszec oraz DW 939 na skrzyżowaniu z ul. Zdrojową i ul. Sznelowiec w Pszczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-10

POZYCJA 27104

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pszczyna: remont nawierzchni DW 935 w m. Suszec Rudziczka i w m. Suszec oraz DW 939 na skrzyżowaniu z ul. Zdrojową i ul. Sznelowiec w Pszczynie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, do kontaktów: Beata Szuła, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69, e-mail: pzd.pszczyna@neostrada.pl, www.pzdpszczyna.com. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni DW 935 w m. Suszec Rudziczka i w m. Suszec oraz DW 939 na skrzyżowaniu z ul. Zdrojową i ul. Sznelowiec w Pszczynie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty obejmują: frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na gł. 3cm- 475m2, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno asfaltową - 504t, ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki o zwiększonej odporności na koleinowanie o gr. 4cm - 11 280m2, umocnienie poboczy tłuczniem - 75m3, wymiana krawężników betonowych o wym. 15x30cm z wykonaniem ławy - 133m, wykonanie pozostałych robót wg przedmiaru robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: DW 933 w m. Suszec Rudziczka i m. Suszec oraz DW 939 w Pszczynie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tyś euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 35;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10 000PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Spełniają wymgi zawarte w SIWZ. Dysponują 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do robót drogowych lub budowlane bez ograniczeń, zrzeszonym w Izbie Samorządu Zawodowego. Posiadają sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia tj. wytwórnię (otaczarnię) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych, , rozścielacz do nawierzchni bitumicznych, skrapiarkę, walec stalowy, walec ogumiony, dwa samochody samowyładowcze z przykryciem lub termosy. Udokumentują protokołami odbioru robót lub referencjami, że w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom związanym z budową remontem lub naprawą nawierzchni asfaltobetonowej, wykonanych na łącznej powierzchni min. 5000m2. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie zlożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz. U. Nr 71 poz 645) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.07.2005, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 08:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2005, godzina 12:00, siedziba PZD, pokój 108.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.