eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Żabia Wola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-06

Żabia Wola: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Żabia Wola
Numer ogłoszenia: 27098 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola , ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, faks 046 8578181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabiawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni gruntowej na terenie Gminy Żabia Wola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Zakres rzeczowy dla: CZĘŚCI A- drogi gruntowe na terenie miejscowości: Wycinki Osowskie, Musuły, Zalesie, Władysławów, Siestrzeń, Przeszkoda, Jastrzębnik, Żabia Wola, Huta Żabiowolska, Żelechów, Kaleń, Kaleń Tow., Ojrzanów, Ojrzanów Tow., Zaręby, Lisówek, Pieńki Zarębskie: 1) Wypełnienie wybojów w nawierzchniach gruntowych i tłuczniowych: a) Tłuczniem betonowym frakcji 31-63mm w ilości 200 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: - zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie tłucznia betonowego przeznaczonego do uzupełniania wybojów, zadoleń i kolein w drogach: tłuczeń betonowy o frakcji 31-63 mm bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton), - dowóz zakupionego tłucznia betonowego na wskazane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola -rozładunek tłucznia betonowego na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechaniczne i ręczne oraz zagęszczenie. Dopuszcza się tylko tłuczeń betonowy z odsiewu kruszarki bez domieszki pyłów, gliny, elementów metalowych, szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał. b) Mieszanką kruszywa łamanego frakcji 4-31 mm w ilości 300 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: -zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie kruszywa łamanego o frakcji 4-31mm, -dowóz zakupionego kruszywa na wskazane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola, -rozładunek kruszywa na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie. Dopuszcza się kruszywo łamane bez domieszki pyłów, gliny, elementów metalowych ,szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży atesty/certyfikaty na wbudowany materiał. Do każdej partii materiału należy dołączyć deklarację zgodności wg. PN-EN 13043:2004. Zalecane kruszywo: granit, dolomit, kwarcyt. c) Tłuczniem betonowym frakcji 4-31mm w ilości 1000 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: -zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie tłucznia betonowego przeznaczonego do uzupełniania wybojów, zadoleń i kolein w drogach: tłuczeń betonowy o frakcji 4-31 mm bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton), - dowóz zakupionego tłucznia betonowego na wskazane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola -rozładunek tłucznia betonowego na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechaniczne i ręczne oraz zagęszczenie. Dopuszcza się tylko tłuczeń betonowy z odsiewu kruszarki bez domieszki pyłów, gliny, elementów metalowych, szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał. d) Mieszanką kruszywa naturalnego w ilości 200 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: -zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie kruszywa naturalnego -dowóz zakupionego kruszywa na remontowane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola, -rozładunek na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie. Dopuszcza się kruszywo naturalne bez domieszki pyłów i gliny metalu, szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży atesty/certyfikaty na wbudowany materiał. Do każdej partii materiału należy dołączyć deklarację zgodności wg. PN-EN 13043:2004. UWAGA: W ofercie cenowej należy uwzględnić fakt, że w przypadku gdy Zamawiający przeznaczy na daną drogę ilość materiału w ilości powyżej 30 m3 wymagane będzie także profilowanie podłoża. Zamawiający będzie zwracał szczególną uwagę na zagęszczenie materiału, zachowanie odpowiednich spadków oraz estetykę przeprowadzonych prac. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego informowania Zamawiającego na dzień przed prowadzeniem prac o zamiarze prowadzenia prac na konkretnej ulicy. Zamawiającemu przysługuje prawo kontrolowania prac w zakresie ilości i jakości wbudowywanego materiału. 2) Profilowanie dróg gruntowych i poboczy Jednostką obmiarową jest 1 km, zakres to 40 km o szerokości zmiennej od 3 m - 7 m. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: wyrównanie wybojów, kolein i zapewnienia lepszego odwodnienia dróg na całej szerokości drogi, a w szczególności uzyskanie profilu poprzecznego ze spadkiem dwustronnym (lub jednostronnym w przypadku dróg o szerokości mniejszej niż 3,5 metra) dla odprowadzenia wód deszczowych, oczyszczenie i ukształtowanie rowów. Profilowanie dróg należy prowadzić przy pomocy równiarek. Profilowanie należy wykonać po średnim deszczu, gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia ścięcie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. W czasie profilowania równiarka powinna: - wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, - odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. - uporządkować i wyrównać pobocze oraz oczyścić istniejące rowy odwadniające (mechanicznie i ręcznie). Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Drogi w terenie uzbrojonym należy wyrównać zachowując ostrożność przy istniejących urządzeniach: wodociągowych, energetycznych, gazowych i telefonicznych (zasuwy hydranty). Przed przystąpieniem do robót wykonawca powinien powiadomić właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robót. W przypadku konieczności podniesienia zasuw wykonawca winien je podnieść w porozumieniu z właścicielem urządzenia infrastruktury technicznej. Nawierzchnię profilowanej drogi należy zagęścić. 3) Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 4000 m Jednostką obmiarową jest 1m. Zakres robót obejmuje wycięcie zakrzaczeń oraz ewentualne pogłębienie rowu (z nadaniem kształtu trapezowego, o wymiarach zależnych od szerokości pasa drogowego) lub jego odmulenie, oczyszczenie, odtworzenie. Koszt jednostkowy pozycji w kosztorysie ofertowym obejmuje wszystkie czynności niezbędne do wykonania robót łącznie z załadunkiem i wywozem urobku i zakrzaczeń. 4) Wymiana przepustów z PCV średnicy 40 cm na długości 65 mb Przepust- obiekt w formie zamkniętej obudowy konstrukcyjnej, służący do przeprowadzania małych cieków wodnych pod nasypami drogowymi 1. Rury przed ich bezpośrednim użyciem do montażu lub układania należy wewnątrz i na stykach starannie oczyścić; rur pękniętych lub w inny sposób uszkodzonych nie wolno używać. 2. Wykonanie koparką przekopu w istniejącym ciągu drogi z odłożeniem urobku do dalszego zasypania przepustów i wyplantowanie naddatku nad ciągiem rur. 3. Rury należy układać w wykopie bezpośrednio na przygotowanym gruncie rodzimym z jednostronnym spadkiem zgodnym ze spadkiem terenu. 4. Ułożone rury należy zaspoinować i przykryć warstwami kruszywa drogowego. Grubość nadkładu nad ułożonymi rurami min. 40 cm Cena 1 szt. przepustu obejmuje : - prace pomiarowe i oznakowanie robót, - usunięcie uszkodzonych istniejących przepustów wraz z wywozem - dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania, - ułożenie rur w wykonanym wykopie - zasypanie rur warstwami kruszywa drogowego z zagęszczeniem powierzchni nad przepustem, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego - uporządkowanie terenu robót CZĘŚCI B drogi gruntowe na terenie miejscowości: Bieniewiec, Grzymek, Stara Bukówka, Nowa Bukówka, Józefina, Osowiec Słubica A, Słubica B, Słubica Dobra, Słubica Wieś, Pieńki Słubickie, Oddział, Rumianka, Grzmiąca, Ciepłe, Ciepłe A, Bolesławek, Skuły, Bartoszówka, Grzegorzewice, Piotrkowice, Redlanka, Lasek, Petrykozy: 1. Wypełnienie wybojów w nawierzchniach gruntowych i tłuczniowych: a) Tłuczniem betonowym frakcji 31-63mm w ilości 200 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: - zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie tłucznia betonowego przeznaczonego do uzupełniania wybojów, zadoleń i kolein w drogach: tłuczeń betonowy o frakcji 31-63 mm bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton), - dowóz zakupionego tłucznia betonowego na wskazane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola -rozładunek tłucznia betonowego na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechaniczne i ręczne oraz zagęszczenie. Dopuszcza się tylko tłuczeń betonowy z odsiewu kruszarki bez domieszki pyłów, gliny, elementów metalowych, szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał. b) Mieszanką kruszywa łamanego frakcji 4-31 mm w ilości 300 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: -zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie kruszywa łamanego o frakcji 4-31mm, -dowóz zakupionego kruszywa na wskazane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola, -rozładunek kruszywa na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie. Dopuszcza się kruszywo łamane bez domieszki pyłów, gliny, elementów metalowych ,szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży atesty/certyfikaty na wbudowany materiał. Do każdej partii materiału należy dołączyć deklarację zgodności wg. PN-EN 13043:2004. Zalecane kruszywo: granit, dolomit, kwarcyt. c) Tłuczniem betonowym frakcji 4-31mm w ilości 1000 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: -zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie tłucznia betonowego przeznaczonego do uzupełniania wybojów, zadoleń i kolein w drogach: tłuczeń betonowy o frakcji 4-31 mm bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton), - dowóz zakupionego tłucznia betonowego na wskazane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola -rozładunek tłucznia betonowego na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechaniczne i ręczne oraz zagęszczenie. Dopuszcza się tylko tłuczeń betonowy z odsiewu kruszarki bez domieszki pyłów, gliny, elementów metalowych, szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą o Wyrobach Budowlanych na wbudowany materiał. d) Mieszanką kruszywa naturalnego w ilości 200 m3 Jednostką obmiarową jest 1 m3. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: -zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie kruszywa naturalnego -dowóz zakupionego kruszywa na remontowane odcinki dróg na terenie Gminy Żabia Wola, -rozładunek na drogę w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego, wyrównanie mechanicznie i ręcznie oraz zagęszczenie. Dopuszcza się kruszywo naturalne bez domieszki pyłów i gliny metalu, szkła, śmieci, gazobetonu. Ilość wbudowanego materiału uzależniona od bieżących potrzeb. Wykonawca przedłoży atesty/certyfikaty na wbudowany materiał. Do każdej partii materiału należy dołączyć deklarację zgodności wg. PN-EN 13043:2004. UWAGA: W ofercie cenowej należy uwzględnić fakt, że w przypadku gdy Zamawiający przeznaczy na daną drogę ilość materiału w ilości powyżej 30 m3 wymagane będzie także profilowanie podłoża. Zamawiający będzie zwracał szczególną uwagę na zagęszczenie materiału, zachowanie odpowiednich spadków oraz estetykę przeprowadzonych prac. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego na dzień przed prowadzeniem prac o zamiarze prowadzenia prac na konkretnej ulicy. Zamawiającemu przysługuje prawo do kontrolowania prac w zakresie ilości i jakości wbudowywanego materiału. 2) Profilowanie dróg gruntowych i poboczy Jednostką obmiarową jest 1 km, zakres to 40 km o szerokości zmiennej od 3 m - 7 m. Cena jednostki obmiarowej obejmuje następujący zakres prac: wyrównanie wybojów, kolein i zapewnienia lepszego odwodnienia dróg na całej szerokości drogi, a w szczególności uzyskanie profilu poprzecznego ze spadkiem dwustronnym (lub jednostronnym w przypadku dróg o szerokości mniejszej niż 3,5 metra) dla odprowadzenia wód deszczowych, oczyszczenie i ukształtowanie rowów. Profilowanie dróg należy prowadzić przy pomocy równiarek. Profilowanie należy wykonać po średnim deszczu, gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia ścięcie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. W czasie profilowania równiarka powinna: - wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, - odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein. - uporządkować i wyrównać pobocze oraz oczyścić istniejące rowy odwadniające (mechanicznie i ręcznie). Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Drogi w terenie uzbrojonym należy wyrównać zachowując ostrożność przy istniejących urządzeniach: wodociągowych, energetycznych, gazowych i telefonicznych (zasuwy hydranty). Przed przystąpieniem do robót wykonawca powinien powiadomić właściciela sieci o zamiarze prowadzenia robót. W przypadku konieczności podniesienia zasuw wykonawca winien je podnieść w porozumieniu z właścicielem urządzenia infrastruktury technicznej. Nawierzchnię profilowanej drogi należy zagęścić. 3) Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 4000 m Jednostką obmiarową jest 1m. Zakres robót obejmuje wycięcie zakrzaczeń oraz ewentualne pogłębienie rowu (z nadaniem kształtu trapezowego, o wymiarach zależnych od szerokości pasa drogowego) lub jego odmulenie, oczyszczenie, odtworzenie. Koszt jednostkowy pozycji w kosztorysie ofertowym obejmuje wszystkie czynności niezbędne do wykonania robót łącznie z załadunkiem i wywozem urobku i zakrzaczeń. 4) Wymiana przepustów z PCV średnicy 40 cm na długości 65 mb Przepust- obiekt w formie zamkniętej obudowy konstrukcyjnej, służący do przeprowadzania małych cieków wodnych pod nasypami drogowymi 5. Rury przed ich bezpośrednim użyciem do montażu lub układania należy wewnątrz i na stykach starannie oczyścić; rur pękniętych lub w inny sposób uszkodzonych nie wolno używać. 6. Wykonanie koparką przekopu w istniejącym ciągu drogi z odłożeniem urobku do dalszego zasypania przepustów i wyplantowanie naddatku nad ciągiem rur. 7. Rury należy układać w wykopie bezpośrednio na przygotowanym gruncie rodzimym z jednostronnym spadkiem zgodnym ze spadkiem terenu. 8. Ułożone rury należy zaspoinować i przykryć warstwami kruszywa drogowego. Grubość nadkładu nad ułożonymi rurami min. 40 cm Cena 1 szt. przepustu obejmuje : - prace pomiarowe i oznakowanie robót, - usunięcie uszkodzonych istniejących przepustów wraz z wywozem - dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania, - ułożenie rur w wykonanym wykopie - zasypanie rur warstwami kruszywa drogowego z zagęszczeniem powierzchni nad przepustem, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego - uporządkowanie terenu robót 3.2 Sposób prowadzenia robót dla części A i B. 1. Osoba wskazana przez Zamawiającego potwierdza ilość i jakość materiału, sposób prowadzenia robót utrzymaniowych zgodnie z przyjętą technologią w przedmiocie zamówienia i wiedzą techniczną przy użyciu wymaganego sprzętu. 2. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed przystąpieniem do robót na drogach w danej wsi przedstawić osobie wskazanej przez Zamawiającego użyty materiał do wykonywania robót po czym uzyskać od osoby wskazanej przez Zamawiającego potwierdzenie przeprowadzonych prac i ilości zużytego materiału na drodze dla każdej drogi oddzielnie. Powyższe potwierdzenie należy uzyskać niezwłocznie po zrealizowaniu prac a nie później jednak niż w terminie 2 dni od zrealizowania robót. 3. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia wykonania prac polegających na równaniu dróg zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu w celu odbioru. Zamawiający ma obowiązek odbioru prac w ciągu 14 dni. 4. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu remontowanej nawierzchni. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. 5. Do zgłoszenia odbioru należy złożyć dokumenty potwierdzające wyrównanie poszczególnych dróg i ilość wbudowanego materiału dla każdej drogi potwierdzone przez osobę wskazaną przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza zamianę ilości wykorzystanego materiału będącego w przedmiocie zamówienia. Materiał zostanie rozliczony wg cen jednostkowych. Wartość zamówienia nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 7. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć protokół odbioru podpisany przez właścicieli urządzeń infrastruktury (gazowej, wodociągowej) 8. Jeżeli podczas odbioru lub kontroli przez Zamawiającego w gruzie zostaną odkryte jakiekolwiek elementy drutu, metalu, szkła, śmieci, gazobetonu, lub glina i pyły w kruszywie łamanym wówczas za te partie materiału zastosowaną do wbudowania w pas drogowy Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy. Natomiast Wykonawca zostanie zobowiązany do usunięcia i zabrania materiału z drogi i wymiany na właściwy zgodnie ze SIWZ 9. Wykonawca musi wziąć pod uwagę wykonanie niektórych prac ręcznie, w celu zapewnienia ich estetycznego wyglądu oraz zapewnić taką ilość niezbędnego sprzętu i personelu wykonawczego, aby jednocześnie prowadzić roboty w 2 rejonach Gminy tj. w jednym równanie, w innym uzupełnienie zadoleń i wybojów. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych i ogrodzeń. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne i naprawie ogrodzenia oraz pozostałe szkody powstałe w wyniku prowadzenia robót. 11. Przy prowadzeniu robót drogowych należy przestrzegać warunków BHP. 12. Roboty nieuwzględnione w tabeli kosztowej, a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w ofercie. 13. Czas przystąpienia do realizacji usługi ustala się na: 1) w trybie nagłym/awaryjnym do 1 godziny od zgłoszenia telefonicznego, fax, e-mail w przypadku sytuacji zagrażających bezpieczeństwu uczestników ruchu 2) w trybie zwykłym do 2 dni zgodnie z ustalonym harmonogramem, o ile nie zostanie określony inny termin. Wykonawca powinien dysponować: telefonem stacjonarnym i tel. komórkowym do bezpośredniej łączności z Wykonawcą - osobą odpowiedzialną za podjęcie czynności w trybie awaryjnym. Nr telefonów kontaktowych przekaże w dniu podpisania Umowy 3.3 Wykonanie i odbiór robót dla części A i B 1. Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczna, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami Zamawiającego przy użyciu wymaganego sprzętu. 2. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek 3. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia robót 4. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom normowym oraz o innych parametrach niż określone SIWZ. 5. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu robót zorganizowanym we własnym zakresie, materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą, jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli Zamawiającemu, 6. W ramach czynności odbioru Zamawiający ma prawo, żądać od wykonawcy dokonania odkrywek celem ustalenia grubości warstwy użytego materiału oraz uczestniczenia Wykonawcy w kontrolnych czynnościach obmiarowych. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. UWAGA JEDEN WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ NA 1 CZEŚĆ ZAMÓWIENIA.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy P.z.p.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej naprawy dróg gruntowych na odcinku min. 10 km Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę oraz stwierdzi brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy P.z.p., odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dysponują lub będą dysponować sprzętem i narzędziami, niezbędnymi do realizacji zamówienia; a. Na część A - 2 ciągnikami z przyczepą lub samochodami ciężarowymi o ładowności do 8 t , - 2 równiarkami drogowymi, - 2 walcami drogowymi, - 2 koparko-spycharkami. b. Na cześć B - 2 ciągnikami z przyczepą lub samochodami ciężarowymi o ładowności do 8 t , - 2 równiarkami drogowymi, - 2 walcami drogowymi, - 2 koparko-spycharkami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę oraz stwierdzi brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy P.z.p., odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: a) Na część A - 2 kierowców obsługujących ciągniki z przyczepami lub samochody ciężarowe o ładowności 8 t. - 2 operatorów równiarek drogowych - 2 operatorów walców drogowych - 2 operatorów koparko- spycharek b) Na część B - 2 kierowców obsługujących ciągniki z przyczepami lub samochody ciężarowe o ładowności 8 t. - 2 operatorów równiarek drogowych - 2 operatorów walców drogowych - 2 operatorów koparko- spycharek Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę oraz stwierdzi brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy P.z.p., odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Wymagane jest dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiada środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 100.000,00 zł, oraz posiadanie ubezpieczenia OC (ważne-opłacone) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 100.000,00 zł Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę oraz stwierdzi brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy P.z.p., odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, wraz z podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4)7) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiającemu, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedstawić dokumenty dotyczące: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumenty, o których mowa w rozdziale IX ust 1 pkt. 5 ppkt. e-f SIWZ 2) dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących sytuacjach: 1) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) siły wyższej, klęski żywiołowej e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, f) niewypałów i niewybuchów, g) wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w siwz, 2) Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności : a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 3) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) . 4) Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Żabia Wola ul. Główna 3 96 - 321 Żabia Wola u p. Sylwii Glezner.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Żabia Wola ul. Główna 3 96 - 321 Żabia Wola Kancelaria urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.