eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Pszczyna: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym.
Numer ogłoszenia: 27077 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.). 2. Ze względu na uchwałę Rady Powiatu Pszczyńskiego nr XXIII/206/12 (załącznik nr 8 do SIWZ) w sprawie: ustalenia wysokości opłat i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2013 Zamawiający informuje, że zaproponowane w ofercie ceny jednostkowe usługi nie mogą być wyższe niż odpowiednio przyjęte w uchwale (załącznik nr 8 do SIWZ), gdyż będą wówczas pozostawały w sprzeczności z art. 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 3. Ze względu na charakter usługi całość zamówienia podzielono na trzy odrębne części, dopuszczając możliwość ubiegania się o każdą z części zamówienia z osobna: a. CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie Powiatu Pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.) b. CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.). c. CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne, Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg położonych na obszarze Powiatu Pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.). Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: a. dla części A - pojazdy do 3,5 t: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) b. dla części B - pojazdy powyżej 3,5 t: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) c. dla części C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych) w terminie do dnia 28.02.2013r. do godz. 1000). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione: a. w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pszczynie, numer konta bankowego: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007; w terminie zgodnym z pkt 1. b. w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie. c. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie pok. 30, w terminie zgodnym z pkt. 1. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 6a. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2012r., poz. 1265 z późn.zm.). Zamawiający wymaga przedłożenia w/w licencji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Dla części A - pojazdy do 3,5 t. a. Wykazu pojazdów, tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek minimalny Zamawiającego: 2 pojazdy pomocy drogowej z platformą, zaopatrzone w wyciągarkę do transportu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony włącznie. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 3, 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. Wszystkie pojazdy pomocy drogowej powinny spełniać warunki dodatkowe Działu III, Rozdziału 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., nr 32, poz. 262 z późn.zm.), posiadać w całym okresie trwania umowy aktualne okresowe badanie techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej właściciela pojazdu. b. Oświadczenia o dysponowaniu parkingiem strzeżonym spełniającym poniższe kryteria: b.1. parking strzeżony całodobowo (monitoring elektroniczny lub ochrona fizyczna), usytuowany na terenie powiatu pszczyńskiego, b.2. trwale ogrodzony (metalowe lub betonowe ogrodzenie o wysokości co najmniej 1,5m), b.3. zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez obecności osoby dozorującej, utwardzony, b.4. możliwość zabezpieczenia rowerów, motorowerów, motocykli i samochodów z uszkodzeniami powypadkowymi przed opadami atmosferycznymi, b.5. oświetlenie lampami zamocowanymi na odpowiedniej wysokości i w ilości umożliwiającej w nocy skuteczną obserwację znajdujących się na parkingu pojazdów, b.6. wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy, b.7. posiadający minimum 10 miejsc do parkowania przechowywanych pojazdów zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. c. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty fotografie o wymiarach min. 10 x 15cm, na których widoczne będą: utwardzony plac parkingowy, ogrodzenie parkingu, bramy wjazdowe, oświetlenie parkingu oraz pojazdy zamieszczone w wykazie załączonym do oferty. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w p.pkt b; c polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4, 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. Dla części B - pojazdy powyżej 3,5 t. a. Wykazu pojazdów, tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek minimalny Zamawiającego: a.1. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton a.2. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 3, 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. Wszystkie pojazdy pomocy drogowej powinny spełniać warunki dodatkowe Działu III, Rozdziału 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., nr 32, poz. 262 z późn.zm.), posiadać w całym okresie trwania umowy aktualne okresowe badanie techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej właściciela pojazdu b. Oświadczenia o dysponowaniu parkingiem strzeżonym spełniającym poniższe kryteria: b.1. parking strzeżony całodobowo (monitoring elektroniczny lub ochrona fizyczna), usytuowany na terenie powiatu pszczyńskiego, b.2. trwale ogrodzony (metalowe lub betonowe ogrodzenie o wysokości co najmniej 1,5m), b.3. zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez obecności osoby dozorującej, utwardzony, b.4. możliwość zabezpieczenia rowerów, motorowerów, motocykli i samochodów z uszkodzeniami powypadkowymi przed opadami atmosferycznymi, b.5. oświetlenie lampami zamocowanymi na odpowiedniej wysokości i w ilości umożliwiającej w nocy skuteczną obserwację znajdujących się na parkingu pojazdów, b.6. wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy, b.7. posiadający minimum 6 miejsc do parkowania przechowywanych pojazdów zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. c. W celu potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty fotografie o wymiarach min. 10 x 15cm, na których widoczne będą: utwardzony plac parkingowy, ogrodzenie parkingu, bramy wjazdowe, oświetlenie parkingu oraz pojazdy zamieszczone w wykazie załączonym do oferty. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w p.pkt b; c polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4, 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. Dla części C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne. a. Wykazu pojazdów, tj. dostępnego Wykonawcy potencjału technicznego w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek minimalny Zamawiającego: a.1. 1 pojazd pomocy drogowej z platformą, zaopatrzony w wyciągarkę do transportu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony włącznie, a.2. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 16 ton a.3. 1 pojazd pomocy drogowej do przewozu lub holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton. W/w pojazdy muszą posiadać świadectwa dopuszczenia pojazdu ADR dla wszystkich pojazdów stwierdzające spełnienie warunków pojazdów AT, FL, EX II i EX III. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 3, 3a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu. Wszystkie pojazdy pomocy drogowej powinny spełniać warunki dodatkowe Działu III, Rozdziału 9 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003r., nr 32, poz. 262 z późn.zm.), posiadać w całym okresie trwania umowy aktualne okresowe badanie techniczne oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej właściciela pojazdu. Wszystkie pojazdy muszą spełniać warunki Umowy europejskiej dotyczącej międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR), sporządzonej w Genewie dnia 30 września 1957 r. z aktualnymi zmianami. b. Oświadczenia o dysponowaniu parkingiem strzeżonym spełniającym poniższe kryteria: b.1. parking strzeżony całodobowo (monitoring elektroniczny lub ochrona fizyczna), b.2. trwale ogrodzony (metalowe lub betonowe ogrodzenie o wysokości co najmniej 1,5m), b.3. zamykany w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd pojazdu bez obecności osoby dozorującej, utwardzony, b.4. możliwość zabezpieczenia rowerów, motorowerów, motocykli i samochodów z uszkodzeniami powypadkowymi przed opadami atmosferycznymi, b.5. oświetlenie lampami zamocowanymi na odpowiedniej wysokości i w ilości umożliwiającej w nocy skuteczną obserwację znajdujących się na parkingu pojazdów, b.6. wyposażenie w sprzęt przeciwpożarowy, b.7. posiadający minimum 4 miejsca do parkowania przechowywanych pojazdów. b.8. parking musi spełniać wszystkie warunki określone w Rozporządzeniu Ministra spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz.U. z 2012r., poz. 1293). Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej kontroli spełnienia tych warunków przed podpisaniem umowy. zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. c. W celu potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć do oferty fotografie o wymiarach min. 10 x 15cm, na których widoczne będą: utwardzony plac parkingowy, ogrodzenie parkingu, bramy wjazdowe, oświetlenie parkingu oraz pojazdy zamieszczone w wykazie załączonym do oferty. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku określone w pkt b i c, polega na potencjale technicznym innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika nr 4, 4a do SIWZ Oświadczenie innego podmiotu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty: Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: a. rezygnacji Zamawiającego z wykonania części usługi z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, b. ustawowej zmiany przepisów podatkowych, np. zmiany stawki podatku VAT c. działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy d. poprawy oczywistej omyłki. e. pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; f. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; g. zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub wprowadzenie osoby/ osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia (realizujących zamówienie) pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; h. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, i. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy. 3. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej na piśmie w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie,parter pok. 5Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres : Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres:Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t: a. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.) b. Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywa się na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza wymienionego w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym. c. Zakres podstawowych czynności wykonywanych podczas realizacji usługi obejmuje: c.1. zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej, c.2. przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego, c.3. dojazd do miejsca zdarzenia w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż do 45 minut od przyjęcia zlecenia c.4. przygotowanie pojazdu (i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do załadunku i holowania, c.5. załadunek pojazdu i jego części, jeżeli zostały oddzielone od pojazdu, c.6. uporządkowanie miejsca zdarzenia, c.7. dojazd z pojazdem transportowanym lub holowanym na parking strzeżony, c.8. rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym, c.9. zabezpieczenie przechowywanego pojazdu przed zniszczeniem podczas przechowywania, c.10. sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu jego odbioru. c.11. przedstawianie w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów usuniętych w miesiącu poprzednim z kopią dyspozycji usunięcia, daty i godziny umieszczenia na parkingu, marki i typu pojazdu, jego numeru rejestracyjnego i numeru nadwozia/podwozia/ramy, c.12. informowanie Starosty Pszczyńskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3 miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od upływu tego terminu. d. Ilości pojazdów przewidywanych do usuwania i przechowywania określono w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres usługi. e. W czasie trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich liczba w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji usunięcia wydanych przez funkcjonariuszy wymienionych w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym. Dla poszczególnych części zamówienia przyjmuje się: CZĘŚĆ A - pojazdy do 3,5 t: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.) CZĘŚĆ A Tabela 1 - usuwanie pojazdów L.p. Rodzaj pojazdu Przewidywana ilość pojazdów w okresie 3-ch lat (szt).Rowery i motorowery 6 szt.; Motocykle 6 szt. Pojazdy o dmc nieprzekraczającej 3,5t 51 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t: a. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137). b. Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywa się na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza wymienionego w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym. c. Zakres podstawowych czynności wykonywanych podczas realizacji usługi obejmuje: c.1. zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej, c.2. przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego, c.3. dojazd do miejsca zdarzenia w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż do 45 minut od przyjęcia zlecenia, c.4. przygotowanie pojazdu (i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do załadunku i holowania, c.5. załadunek pojazdu i jego części, jeżeli zostały oddzielone od pojazdu, c.6. uporządkowanie miejsca zdarzenia, c.7. dojazd z pojazdem transportowanym lub holowanym na parking strzeżony, c.8. rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym, c.9. zabezpieczenie przechowywanego pojazdu przed zniszczeniem podczas przechowywania, c.10. sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu jego odbioru. c.11. przedstawianie w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów usuniętych w miesiącu poprzednim z kopią dyspozycji usunięcia, daty i godziny umieszczenia na parkingu, marki i typu pojazdu, jego numeru rejestracyjnego i numeru nadwozia podwozia ramy, c.12. informowanie Starosty Pszczyńskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3 miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od upływu tego terminu. d. Ilości pojazdów przewidywanych do usuwania i przechowywania określono w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres usługi. e. W czasie trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich liczba w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji usunięcia wydanych przez funkcjonariuszy wymienionych w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym. CZĘŚĆ B - pojazdy powyżej 3,5 t: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym usytuowanym na terenie powiatu pszczyńskiego, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.). CZĘŚĆ B Tabela 1 - usuwanie pojazdów L.p. Rodzaj pojazdu Przewidywana ilość pojazdów w okresie 3-ch lat (szt) Pojazdy o dmc od 3,5 t do 7,5 t (9 sztuk); Pojazdy o dmc 7,5 t do 16,0 t (9sztuk);Pojazdy o dmc powyżej 16,0 t (9sztuk)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne: a. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137). b. Usuwanie i przechowywanie pojazdów odbywa się na podstawie dyspozycji wydanej przez funkcjonariusza wymienionego w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym c. Zakres podstawowych czynności wykonywanych podczas realizacji usługi obejmuje: c.1. zapewnienie całodobowej łączności telefonicznej, c.2. przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego, c.3. dojazd do miejsca zdarzenia w możliwie najkrótszym czasie, nie dłużej niż do 45 minut od przyjęcia zlecenia, c.4. przygotowanie pojazdu (i jego części jeżeli zostały oddzielone od pojazdu) do załadunku i holowania, c.5. załadunek pojazdu i jego części, jeżeli zostały oddzielone od pojazdu, c.6. uporządkowanie miejsca zdarzenia, c.7. dojazd z pojazdem transportowanym lub holowanym na parking strzeżony, c.8. rozładunek i zaparkowanie pojazdu na parkingu strzeżonym, c.9. zabezpieczenie przechowywanego pojazdu przed zniszczeniem podczas przechowywania, c.10. sprawowanie całodobowego nadzoru nad przyjętym pojazdem do momentu jego odbioru. c.11. przedstawianie w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pszczynie do 5 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów usuniętych w miesiącu poprzednim z kopią dyspozycji usunięcia, daty i godziny umieszczenia na parkingu, marki i typu pojazdu, jego numeru rejestracyjnego i numeru nadwozia/podwozia/ramy, c.12. informowanie Starosty Pszczyńskiego i podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu o fakcie nieodebrania pojazdu z parkingu po upływie 3 miesięcy od momentu jego usunięcia, jednak nie później niż 3-go dnia od upływu tego terminu. d. Ilości pojazdów przewidywanych do usuwania i przechowywania określono w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres ustawy. e. W czasie trwania umowy mogą wystąpić zmiany w liczbie usuniętych pojazdów. Ich liczba w pełni uzależniona jest od liczby wydanych dyspozycji usunięcia wydanych przez funkcjonariuszy wymienionych w art.130a, ust. 4 ustawy Prawo o ruchu drogowym. CZĘŚĆ C - pojazdy przewożące materiały niebezpieczne, Świadczenie kompleksowych usług w zakresie usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne z dróg położonych na obszarze powiatu pszczyńskiego i całodobowe przechowywanie ich na parkingu strzeżonym, w trybie i na zasadach określonych w art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r., poz.1137 z późn.zm.). CZĘŚĆ C Tabela 1 - usuwanie pojazdów L.p. Rodzaj pojazdu Przewidywana ilość pojazdów w okresie 3-ch lat (szt) Pojazdy przewożące materiały niebezpieczne 6 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2016.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.